2020-12-17, 19:20
Medlem
Nordanvindarnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ottokar
Och så en till.

https://samnytt.se/c-namndeman-och-vardegrundsexpert-valdtog-14-arig-flicka-viktigt-att-tjejer-tar-plats/

Annie går verkligen fjamåt från katastrof till katastrof. Det verkar som om Centerpartiet är fullständigt impregnerat av homfiler och/pedofiler.

Vad fan är nu detta???

Ytterligare en depraverad Centerpartist utöver Federley och denna Yrjas? Tar det aldrig slut?

Karln såg ju fan fullständigt redtarded ut på bilderna.
Citera
2020-12-17, 19:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nordanvindarna
Vad fan är nu detta???

Ytterligare en depraverad Centerpartist utöver Federley och denna Yrjas? Tar det aldrig slut?

Karln såg ju fan fullständigt redtarded ut på bilderna.

Mitt intryck är att Centerpartiet blev HBTQ(P)+ partiet framför alla andra någon gång under början av 1990 talet när den grupp som sedan kom att kallas StureplansCentern arbetade sig upp genom partiapparaten.

De utlovade röster från HBTQ(P)+ gruppen och tog över centrala delar av partiet.
Citera
2020-12-17, 19:31
Medlem
Nordanvindarnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ottokar
Mitt intryck är att Centerpartiet blev HBTQ(P)+ partiet framför alla andra någon gång under början av 1990 talet när den grupp som sedan kom att kallas StureplansCentern arbetade sig upp genom partiapparaten.

De utlovade röster från HBTQ(P)+ gruppen och tog över centrala delar av partiet.

Ja det är väl den "respektabla" tunna fernissan som nu oundvikligen brister och väller fram i sin ruttnande vidrighet inför allas åsyn.

Aldrig trodde jag att jag skulle få uppleva att gammelmedia skyddade barnvåldtäktsmän på grund de delar deras politiska åsikter och agenda.

Men här står vi nu.
Citera
2020-12-17, 19:42
Medlem
nickomyras avatar
Jens Ganman :

är det bara en tillfällighet att så (förhållandevis) många Centerpartister verkar vurma för barnvåldtäktsmän? Är det lika ”tillfälligt” som att många rasister tycks dras till SD?

Ni vet hur det brukar låta när ÄNNU en SD-kommunpolitiker skrivit nåt vansinnigt om invandrare på Facebook: ”Iiingen slump…”

Undrar just när Annie kände till Federleys sambos grova brott.

Före eller efter den 26 november?

Säkert efter.

En sån grej skulle hon aldrig ljuga om. Finns liksom ingen anledning för några journalister att pressa henne mer på den punkten .
Citera
2020-12-17, 19:42
Medlem
xcoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nordanvindarna
Ja det är väl den "respektabla" tunna fernissan som nu oundvikligen brister och väller fram i sin ruttnande vidrighet inför allas åsyn.

Aldrig trodde jag att jag skulle få uppleva att gammelmedia skyddade barnvåldtäktsmän på grund de delar deras politiska åsikter och agenda.

Men här står vi nu.

Mitt förtroende för gammelmedia har varit lågt länge, men det blir bara värre och värre. Snart införs det ett stasi för personer med fel åsikt som också blir gripna och fängslade om man tycker fel. Snart i var mans svensk kommun
Citera
2020-12-17, 19:55
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Theresamay2018
Kan man se bild på kräket? jag orkar inte bläddra igenom så många sidor.
Vilket av kräken? De är ju så många i (C) att de förtjänar en samlingstråd.

Bild finns på Lamottes Facebook (scrolla ner till 27 nov): https://www.facebook.com/joakim.lamotte/
(Om du blir ombedd att logga in, klicka på ”inte nu”.)

Domen finns här: (FB) Fredrick Federley levde med en dömd pedofil

Undrar vad Fedofilen tycker om att ha fått en egen MEGATRÅD i kändisskvaller? Han gillar ju att visa upp sina störda sidor, så man får anta att han tycker att ”all PR är bra PR, den jävla manhoran...
Citera
2020-12-17, 20:05
Bannlyst
Kan någon säga vad hans bögsambo gjorde, KORTFATTAT, jag spyr av att läsa sådana fuppar, inte orkat läsa så mycket om dessa fall, homofileroch deras vänner förväntar jag mig liksom sånt här av så det här var ingen chock.

Det vore schysst att skriva vad allt handlar om.

Säg inte läs tråden...
Citera
2020-12-17, 20:08
Medlem
nickomyras avatar
Bra ruter av Patrik Sjöberg
https://www.facebook.com/100023632302710/posts/835239280607141/?d=n
Citera
2020-12-17, 20:21
Medlem
Nippleslips avatar
När man tänker på det, hur får man enklast o säkrast kontakt med en pedofil?
Man letar upp rättsfall med en dömd sådan.
Sen är det väl bara ett besök till fängelset, så har man en etablerad kontakt.
Kan mycket väl tänka mig att det var såhär FF träffade sin peddo-sambo.
Senast redigerad av Nippleslip 2020-12-17 kl. 20:23. Anledning: Korrigerade ord.
Citera
2020-12-17, 20:26
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nippleslip
När man tänker på det, hur får man enklast o säkrast kontakt med en pedofil?
Man letar upp rättsfall med en dömd sådan.
Sen är det väl bara ett besök till fängelset, så har man en etablerad kontakt.
Kan mycket väl tänka mig att det var såhär FF träffade sin peddo-sambo.

Ja jag skulle bra gärna vilja veta vilka peddot hade besökstillstånd med när han satt inne ..
Citera
2020-12-17, 20:36
Avslutad
Det är definitivt något fel på Annie Lööf också. Är hon verkligen så här out of touch? Oavsett vad kopparödlan menar med ”stöd” måste hon ju vara medveten om hur diskussionerna utanför partikansliet går och därmed borde hon även väga sina ord på guldvåg, men nej då...
Citat:
ANNIE LÖÖFS CHOCKBESKED EFTER PEDOFILSKANDALEN
”Den rödhåriga småländskan får frågan om Centerpartiet har någon uppgörelse med Fredrick Federley, tillexempel i form av ekonomisk ersättning.

Annie Lööf svarar direkt:
– Alltså när man lämnar Europaparlamentet så utgår jag ifrån att man har någon form av avgångsvederlag. Vi har nu samtalat med Fredrick Federley om hur det ser ut och på vilket sätt som Centerpartiet i sådana fall kan stödja honom, men där är vi inte nu, säger Annie Lööf som alltså lovar att ”stödja honom”.

Om EU-pensionen inte visar sig räcka till Federleys behov av pekuniära medel så är Annie Lööf och hennes gäng i partiledningen redo att rycka ut. Hennes resonemang i meningen innan, där hon reflekterar kring ”avgångsvederlag”, leder till den enda rimliga slutsatsen att det är ekonomisk stöttning som partiledaren avser – och inte någon form av samtalsterapi och plåster.”

https://stoppapressarna.se/svenskt/annie-loofs-chockbesked-efter-pedofilskandalen
Citera
2020-12-17, 20:43
Medlem
Verkar vara ett pedofil till håll Centerpartiet snart vågar man inte ens berätta att man röstade Centern för 30 år sedan typ

Ooops
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in