Citat:
Ursprungligen postat av
HelmerLjus
Fattar inte varför paren skiljs åt efter inspelningarna och är hemma flera veckor innan de ska resa tillsammans. Nästan alltid när det hänt så blir det inget sedan heller.
Mycket märkligt beteende från Mats med , som var extremt på och kladdig på alla sina tjejer och framförallt den han valde. Nu helt plötsligt dög de inte alls. jävligt taskigt att lura in henne på de viset och sedan sitta och halvsura. Tv4 måste väll klippt ihop det när hon frågade honom på terrassen hur han kände och han sa "nja ja vet inte ja" ?
Mats beteende är som du säger, någonting som har förändrats. Mats var väldigt på när alla kvinnorna var där, och allting var magiskt. Mats visade även mycket känslor gentemot Ann-Louise där det var så magiskt, det kändes även lite falskt när han sade att det enbart var vänskapligt, för sådär håller man väl inte på med vänner. Men han var mest på med Johanna som sagt.
Jag tror att Mats inte är helt trygg i sig själv, och tyckte om bekräftelsen han fick från kvinnorna som var helt galna i honom. Jag tror även det är därför han valde Johanna, för hon gav honom mest bekräftelse av alla. Hon dyrkar honom som en gud. Men när det har lagt sig och gått ett tag inser Mats att Johanna kväver honom, istället för att bekräftelsen enbart är positiv blir den ett problem. Utöver att hon ogillade hans gård, tror jag utan tvekan han hade passat bäst ihop med Karin, i längden. Johanna känns bara, för mycket för desperat.