2020-12-17, 09:33
Medlem
Carl Serungs avatar
Undrar om det förekom samlag i stugan i Dalsland?

Vad tror ni?
2020-12-17, 10:37
Medlem
NiccoJs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bringeroflight
Om det är skånska eller inte vet jag ej men pirra kan helt klart betyda samlag.
Missade lite så såg inte hur det gick för den homosexuelle eller upplägget för Pontus. Värt att kolla en repris?

Absolut ett tips är Torsten84 på facebook för att lära sig språket.
2020-12-17, 10:38
Medlem
NiccoJs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
Undrar om det förekom samlag i stugan i Dalsland?

Vad tror ni?

Jag tror hela växthuset immade igen.
Som i Titanic
2020-12-17, 10:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av misteriosa
Avsnitt 13 tror jag är sista avsnittet, men kan inte heller se att det har släppts. Förvånar mig dock inte. Det var samma med Sveriges Mästerkock, senaste säsongen, varje avsnitt släpptes på natten men inte sista avsnittet fast då var det final i en tävling och en skulle koras till vinnare så tänkte inte att dem skulle göra samma sak med bonde söker fru.
Ja förlåt 13. 17/12.
2020-12-17, 10:47
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NiccoJ
Jag tror hela växthuset immade igen.
Som i Titanic
Det var väl egentligen anledningen till att bönderna var med i programmet. För att få fett på nålen första gången i sitt liv.
2020-12-17, 11:35
Medlem
På QX webb (QX är en gaytidning) finns rätt roliga analyser av varje avsnitt. Den senaste som lades ut igår har en inzoomad förstoring av Patriks besök på gården i ”återbesöksavsnittet”. Där syns det tydligt tycker jag att det inte är Nicklas.
https://www.qx.se/tag/bonde-soker-fru/
2020-12-17, 12:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mexx35
På QX webb (QX är en gaytidning) finns rätt roliga analyser av varje avsnitt. Den senaste som lades ut igår har en inzoomad förstoring av Patriks besök på gården i ”återbesöksavsnittet”. Där syns det tydligt tycker jag att det inte är Nicklas.

Tycker inte det ser ut som han.
2020-12-17, 12:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mexx35

Tack för länken, jag har bara läst om senaste avsnittet men det gav mersmak.

Och nej, jag tror inte att det är Nicklas. Nicklas hade nästan vitt hår och var uppseendeväckande lång och smal, den här killen har liknande kroppsform men inte riktigt på samma sätt, och han har inte det där kritvita håret som Nicklas hade.

Jag minns inte vad Patrik sade i sin presentationsfilm, men jag hoppas att han sade att han ville ha en två meter lång kille med BMI 17, inte äldre än 21 och gärna albino, för det verkar vara hans smak. Och det skriver jag inte för att vara elak, utan för att det skulle ha underlättat ifall alla bönder hade fått beskriva vad de attraheras av så behöver ingen skriva i onödan. Det kanske finns någon som attraheras av kvinnor på 200 kg och då är det ju jättebra om han säger det, för annars får han nog inga brev från sådana och känner inte heller det där pirret för någon av brevskrivarna...
2020-12-17, 13:01
Medlem
Zloths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rubin22
Men vadå transa? Om man opererar sig till tjej, är man ju tjej sen? Att det ska vara så svårt att skilja på transvestit och transsexuell för många?

Varför ska man behöva berätta i TV om det?

Jag vet inte om du är seriös eller inte men det är i vilket fall som helst omöjligt att byta kön.
2020-12-17, 13:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rubin22
Men vadå transa? Om man opererar sig till tjej, är man ju tjej sen? Att det ska vara så svårt att skilja på transvestit och transsexuell för många?

Varför ska man behöva berätta i TV om det?
Håller med! Blandar man ihop begreppen så finns ju google.
2020-12-17, 15:22
Medlem
Fattar inte varför paren skiljs åt efter inspelningarna och är hemma flera veckor innan de ska resa tillsammans. Nästan alltid när det hänt så blir det inget sedan heller.

Mycket märkligt beteende från Mats med , som var extremt på och kladdig på alla sina tjejer och framförallt den han valde. Nu helt plötsligt dög de inte alls. jävligt taskigt att lura in henne på de viset och sedan sitta och halvsura. Tv4 måste väll klippt ihop det när hon frågade honom på terrassen hur han kände och han sa "nja ja vet inte ja" ?
2020-12-17, 15:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HelmerLjus
Fattar inte varför paren skiljs åt efter inspelningarna och är hemma flera veckor innan de ska resa tillsammans. Nästan alltid när det hänt så blir det inget sedan heller.

Mycket märkligt beteende från Mats med , som var extremt på och kladdig på alla sina tjejer och framförallt den han valde. Nu helt plötsligt dög de inte alls. jävligt taskigt att lura in henne på de viset och sedan sitta och halvsura. Tv4 måste väll klippt ihop det när hon frågade honom på terrassen hur han kände och han sa "nja ja vet inte ja" ?

Mats beteende är som du säger, någonting som har förändrats. Mats var väldigt på när alla kvinnorna var där, och allting var magiskt. Mats visade även mycket känslor gentemot Ann-Louise där det var så magiskt, det kändes även lite falskt när han sade att det enbart var vänskapligt, för sådär håller man väl inte på med vänner. Men han var mest på med Johanna som sagt.

Jag tror att Mats inte är helt trygg i sig själv, och tyckte om bekräftelsen han fick från kvinnorna som var helt galna i honom. Jag tror även det är därför han valde Johanna, för hon gav honom mest bekräftelse av alla. Hon dyrkar honom som en gud. Men när det har lagt sig och gått ett tag inser Mats att Johanna kväver honom, istället för att bekräftelsen enbart är positiv blir den ett problem. Utöver att hon ogillade hans gård, tror jag utan tvekan han hade passat bäst ihop med Karin, i längden. Johanna känns bara, för mycket för desperat.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in