2020-12-16, 00:48
Medlem
Mopsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haparandaflickan
Jag vet inte.. min erfarenhet av män är att de ofta slaknar när de har dansat klart. Men John Holm kanske kör på Tadafil eller nåt så han är still going strong. För min del behöver han inte prata, han ska leka med sin mask tills jag har nått orgasm.
Nja, känner att det skulle vara bra, just för att få det sociala spelet avbockad så vore lite ordväxling bra så här i Corona tider, sen har många Targets velat suga på klittan. Har legat sömnlös och funderat. Hur gör man då🤔 Det och rollspelet kan väl inte vara för mycket begärt tycker jag?
2020-12-16, 00:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mopsan
Nja, känner att det skulle vara bra, just för att få det sociala spelet avbockad så vore lite ordväxling bra så här i Corona tider, sen har många Targets velat suga på klittan. Har legat sömnlös och funderat. Hur gör man då🤔 Det och rollspelet kan väl inte vara för mycket begärt tycker jag?

De flesta har säkert inte slickat en tjej någon gång och då är det inte så lätt för dem att veta. Sedan blir ju deras sexbild totalt snedvriden av alla udda players som förleder dem.

Om John också är oskuld kanske jag skrämde honom nu? John, kom tillbaka, du kan få fickpengar med. Jag lovar att vara snäll och jag kan även tänka mig att öka potten med ett presentkort som du kan använda på IKEA eller ICA. Då kan du dryga ut pastan lite till slutet av månaden.

Jag vill bara se vad du har. Spela inte svårfångad nu. Jag lovar att guida dig genom hela dansen.
2020-12-16, 01:03
Medlem
Mopsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johnthedickholmes
Jobb online alltså?
Hur ska du ha det?
2020-12-16, 01:05
Medlem
Citat:
Hur ska du ha det?

Ifall han inte klarar av att handskas med dig och mig, hur skulle han då klara av jobbet han så hett eftertraktar? ;-)
2020-12-16, 01:10
Medlem
Mopsans avatar
Citat:
Ifall han inte klarar av att handskas med dig och mig, hur skulle han då klara av jobbet han så hett eftertraktar? ;-)
Det är riktigt långt till den där laxen nu för hans del Överlever inte dom första 50 meddelanden.
2020-12-16, 01:15
Medlem
Citat:
Det är riktigt långt till den där laxen nu för hans del Överlever inte dom första 50 meddelanden.

Han trodde bestämt att det räckte med att visa upp den där stora snoppen så skulle pengarna trilla in på kontot utan ansträngning. Har träffat sådana män tidigare, som tror att man ska svimma av lycka bara de öppnar sina kalsonger och man ser fartränderna.

Nä, det blir en enkel till Gambia sedan för mig för de männen är iallafall villiga att arbeta för donationerna. Du som faktiskt erbjöd biobiljetter med. Han är otacksam och förtjänar att vara utan jobb nu i pandemin.

Med oss som coacher hade han ju kunnat visa upp sig och få uppmuntrande tillrop.
2020-12-16, 01:33
Medlem
Mopsans avatar
Citat:
Han trodde bestämt att det räckte med att visa upp den där stora snoppen så skulle pengarna trilla in på kontot utan ansträngning. Har träffat sådana män tidigare, som tror att man ska svimma av lycka bara de öppnar sina kalsonger och man ser fartränderna.

Nä, det blir en enkel till Gambia sedan för mig för de männen är iallafall villiga att arbeta för donationerna. Du som faktiskt erbjöd biobiljetter med. Han är otacksam och förtjänar att vara utan jobb nu i pandemin.

Med oss som coacher hade han ju kunnat visa upp sig och få uppmuntrande tillrop.
Det får bli Gambia för mig med. En man ska vara tacksam när hjälp kommer så snabbt som den gjorde nu. Hoppas att John har lärt sig av sitt misstag. Nu blev det ingen mellandagsrea för honom. Om du läser det här John ( vilket jag är övertygad om) sänk dina krav, och sök dig till Mathem eller ett lager.
Summan av kardemumman: Du kommer aldrig att bli en kvalificerad online arbetare.
Lycka till i framtiden ( Det kan du behöva)
2020-12-16, 01:38
Medlem
Kör Onlyfans om du ser bra ut, storkuk osv
2020-12-16, 21:08
Medlem
Angående sexgudar:

Senast.jag.hade.sådan.sex var.länge.sedan.

och.då.var.det.5.damer.samtidigt.!Gud!

Fick.ställa.madrassen.på.högkant.o.torka.fontänorgasmer.

vi.höll.på.i.2.veckor(semester)för.sedan.tog.maten.slut.

Vet.inte.om.det.går.att.upprepa.m.ny partner?

Hmm ja ni flickor vad säger ni, dags för sossarna att införa det där bankID för att kolla på porr snart eller? Läget börjar bli akut...
2020-12-16, 22:05
Medlem
intesomdetsyness avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frekkinhead
ok. ska. knulla. nu. sen. paris. vann 15.miljoner. på. trav. Hejdå

keff humor du fyller tråden med asså..
2020-12-16, 23:00
Medlem
Mopsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BronyFurry
Angående sexgudar:

Senast.jag.hade.sådan.sex var.länge.sedan.

och.då.var.det.5.damer.samtidigt.!Gud!

Fick.ställa.madrassen.på.högkant.o.torka.fontänorgasmer.

vi.höll.på.i.2.veckor(semester)för.sedan.tog.maten.slut.

Vet.inte.om.det.går.att.upprepa.m.ny partner?

Hmm ja ni flickor vad säger ni, dags för sossarna att införa det där bankID för att kolla på porr snart eller? Läget börjar bli akut...
BankID nu. Vilka jävla dårar det finns
2020-12-16, 23:01
Medlem
frekkinheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intesomdetsynes
keff humor du fyller tråden med asså..

Du måste vara ny här, jävla amatör du vet inte ens vem han är haha!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in