Citat:
Ursprungligen postat av
B-a-c-k-f-l-a-s-h
Suttit många år i fängelse tydligen.
Peddot är bara villkorligt ute och har redan lyckats snärja Federley, han spelade in videos med FF som dessvärre inte nådde ut till den breda allmänheten. Fredagsmys med FF & vaktelägg på gården, var det tänkt. En inte så avmagrad Federley myser framför kameran, hans viktnedgång som påstås vara 28 kg, är som bortblåst av vinden. Han kanske svällde upp av de nyfunna panikångestattackerna han plötsligt drabbades av på Säters psykavdelning.