2020-12-15, 22:26
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SuperViting
Ett ständigt vått finger i luften alltså. Det gör den spelade ”ovetskapen” kring Fedofilaffären ännu mer löjlig.
Ja, ju mer som kommer ut - desto mer framstår det ju som att man länge valt att gömma detta.
Citera
2020-12-15, 22:26
Medlem
HejaFinlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Havskung
Visserligen, men det finns folk som intresserar sig för udda människor..dom utstötta, psykologin bakom. FF hade ju kommit upp sig bra i samhället men ändå kanske känt sig lite utanför ändå, fått ta emot en massa skit genom åren för allt möjligt, blivit hotad och så.

Men nu kletar det av sig på honom ändå. Om han umgicks med en massa nazister skulle folk misstänka att han kanske själv var nazist. Tänk på Kaplan. Umgicks med en massa islamister och turknationalistiska fascister, självfallet misstänkte folk att han kunde ha liknande åsikter.
Citera
2020-12-15, 22:33
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Firesnake
Ingen bryr sig om Fredriks jävla får när karln har fattat beslutet att låta en nioårig flicka dela bostad med en dömd barvåldtäktsman som bedöms ha hög återfallsrisk.

Man kan bry sig om både dottern och fåren. Dottern först naturligtvis.
Citera
2020-12-15, 22:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HejaFinland
Men nu kletar det av sig på honom ändå. Om han umgicks med en massa nazister skulle folk misstänka att han kanske själv var nazist. Tänk på Kaplan. Umgicks med en massa islamister och turknationalistiska fascister, självfallet misstänkte folk att han kunde ha liknande åsikter.

Ja, det är ju så det blir, det har du rätt i!
Citera
2020-12-15, 22:53
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Ja, ju mer som kommer ut - desto mer framstår det ju som att man länge valt att gömma detta.
Sant. Jens Ganman har en kul Annie-tårta på sin Facebook: ”jag visste i princip ingenting redan i somras!”.
Citera
2020-12-15, 22:57
Medlem
HejaFinlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Havskung
Tja, ska man minimera risken mest så ska man inte låta män överhuvudtaget ha med barn att göra!

Jag är säker på att FF väcker större misstänksamhet än män i allmänhet. Om jag hade barn skulle jag inte låta han vara deras barnvakt i alla fall. Men jag känner andra män som jag skulle låta vara det.

Edit. Lite syftningsfel tror jag, jag vill poängtera att jag inte känner FF!
Senast redigerad av HejaFinland 2020-12-15 kl. 23:05.
Citera
2020-12-15, 22:57
Medlem
Citat:
Sant. Jens Ganman har en kul Annie-tårta på sin Facebook: ”jag visste i princip ingenting redan i somras!”.
Jag tror det mesta allvarliga är känt nu. nu kommer FF vilja försköna det som har hänt, men det är nog för sent. Han kommer nog inte tillbaka, han är bara en belastning för partiet framöver.
Citera
2020-12-15, 23:05
Medlem
HejaFinlands avatar
Citat:

Ja verkligen. Inte bara FB som reagerar i alla fall trots att media vill glömma det hela.
Citera
2020-12-15, 23:09
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Theresamay2018
Jag tror det mesta allvarliga är känt nu. nu kommer FF vilja försköna det som har hänt, men det är nog för sent. Han kommer nog inte tillbaka, han är bara en belastning för partiet framöver.
Han borde vara rökt, men man vet aldrig i Dårhus Sverige.. Man häpnar varenda gång över att det inte verkar existera någon händelse som ger konkreta konsekvenser när politiker är inblandade, de spelar korkade tills någon annan nyhet tar över förstasidorna. Denna medvetna senfärdighet tar udden ur alla drev så att man undrar om det finns nån annan lösning än högafflar och eld för att råda bot på timeout-reträtten? Kanske är det dags för lynchningar att bli trendiga igen?
Citera
2020-12-15, 23:22
Medlem
Är det jag eller är dom män som tar FF bakom ryggen män med tvetydiga sexuella relationer ??? Helt klart är inte alla det men man ser att dom är enligt mig överrepresenterade, ngn som kan svara
Citera
2020-12-15, 23:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flashsmash
du har fel

Liksom här som på FB där det finns 2 sidor så har det varit flera försvår och många har varit om inte öppet gay så en bild FB med 2 killar tätt ihop
Citera
2020-12-15, 23:45
Medlem
HejaFinlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blacksune
Är det jag eller är dom män som tar FF bakom ryggen män med tvetydiga sexuella relationer ??? Helt klart är inte alla det men man ser att dom är enligt mig överrepresenterade, ngn som kan svara

Man blir ju misstänksam.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in