2020-12-15, 16:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nordanvindarna
Bra skrivet. Exakt så. Det här handlar om en person i maktställning. Som dessutom verkar ha försökt utnyttja den ställningen när han hotat med SÄPO i samband med avslöjandet.

Ifall media inte gräver vidare begår de uppenbart tjänstefel.

Regim-media provade ju en liten testballong med Avesta-"journalisten" men som jag påpekat är "journalistens" mamma C-politiker sen 70-talet och det blev inte ens höjda ögonbryn på Flashback - hur tror du då det sovande folket reagerar?

Inte alls såklart.

FF är snart tillbaka.
Citera
2020-12-15, 16:10
Medlem
gubbroras avatar
Jag noterar att FF fortfarande är andre vice i Centerpartiet. I vart fall om man ska tro deras hemsida

https://www.centerpartiet.se/vart-parti/kontakt/partistyrelse
Citera
2020-12-15, 16:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Varför är han Sveriges värsta ? Har ju just kommit fram att en 20åring i Dalarna har haft en pedofilring och våldtagit o filmat en 1åring regelbundet under 1,5 års tid . Så fruktansvärt vidrigt !

Fredrick/Ursula bor som bekant i Dalarna. Synd att hans datorer sannolikt är doppade i klorin.
Citera
2020-12-15, 16:33
Medlem
stortans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svennehura
De hade ett tv-program tidigare, ”Sveriges värsta bilförare”.
De kanske borde lansera ”Sveriges värsta pedofil” också?

Med Annie Lööf som ”expert” kommentator?
Framåt, Fjamåt, ....
Citera
2020-12-15, 16:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av deliciousdelux
Regim-media provade ju en liten testballong med Avesta-"journalisten" men som jag påpekat är "journalistens" mamma C-politiker sen 70-talet och det blev inte ens höjda ögonbryn på Flashback - hur tror du då det sovande folket reagerar?

Inte alls såklart.

FF är snart tillbaka.

Nej det är han inte. Frotterande med grov pedofil som nyss lämnat finkan och mörkande dessutom, det kommer aldrig glömmas.

Som sagt var, FF krisar pga avslöjandet, inte pga av att hans partner suttit för barnvåldtäkt.

Karln stinker som ett reningsverk i Ukraina.

Man undrar ju också hur bra koll FF har på andra saker. Han verkar totalt omdömeslös.
Citera
2020-12-15, 16:43
Medlem
Kackotopis avatar
Äntligen så uttalar sig Alternativ för Sveriges partiledare Gustav Kasselstrand om pedofilskandalen i Centerpartiet "Sunt förnuft med Gustav": https://www.youtube.com/watch?v=i1rZ0KbXU0I
Senast redigerad av Kackotopi 2020-12-15 kl. 16:47. Anledning: *förnuft
Citera
2020-12-15, 16:48
Medlem
Jaha, Federley var införstådd långt innan skandalen briserade. Sambon var villkorligt frigiven under 2020.

Förlåt att jag är sist på bollen.

Men inget snack om saken. Federly är knäpp i huvudet och har skit upp till hakan.

https://youtu.be/4qkK1ZNfqSI
Citera
2020-12-15, 16:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eremona2.0
Nej det är han inte. Frotterande med grov pedofil som nyss lämnat finkan och mörkande dessutom, det kommer aldrig glömmas.

Som sagt var, FF krisar pga avslöjandet, inte pga av att hans partner suttit för barnvåldtäkt.

Karln stinker som ett reningsverk i Ukraina.

Man undrar ju också hur bra koll FF har på andra saker. Han verkar totalt omdömeslös.

Han och C har koll på läget. Bara det faktumet att han lät sig intervjuas (testballong) av en C-journalist och att all massmedia har lagt locket på efter "avslöjandet" talar sitt tydliga språk.

Flashback glömmer inte men folket gör.

Tro mig, han är snart tillbaka och regim-media med SVT i spetsen kommer aldrig att gräva.

Hela etablissemanget står enade.

https://ledarsidorna.se/2020/12/nar-centerpartiet-blev-till-offer-och-de-riktiga-brottsoffren-forsvann/

"dessertjäv och vänskapskorruption". Jepp!
Citera
2020-12-15, 16:52
Medlem
Nordanvindarnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Vem är det som håller i FF officiella sida på fb ? 😆 Är det någon admin på C ?Jag ser att det är massa kritiska kommentarer kvar där . På han privata är det dock bara massa hjärtan och styrkekjamar kvar .
Så tror inte att han ligger inlåst på Säter iallafall eftersom han verkar sitta vid fb .

Kanske Jonas-Peddo själv som sitter och rensar åt Fredrick?
Citera
2020-12-15, 17:00
Medlem
Nordanvindarnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deliciousdelux

Inte alls såklart.

FF är snart tillbaka.

Jag var en av dem som höjde på ögonbrynen och gav dig respons på detta. Jävligt bra observerat att journalisten hade Centerkopplingar, jag hade lätt missat detta annars.

Tricket är att sådana här detaljer måste repeteras regelbundet annars hamnar de i glömska snabbt. Har själv postat detaljer kring detta som ingen verkat brytt sig om första gången. Men efter andra eller tredje påminnelsen kan det börja ta fart. Så tröga är folk tyvärr (de flesta).

Att journalisten har starka kopplingar till Centern är ett scoop som gör intervjun totalt värdelös för Federleys del, men fler måste spinna vidare på den tråden för att det ska fästa i skallen på en större mängd folk.
Citera
2020-12-15, 17:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 39suicide
Hade han haft någon slags som helst heder hade han hängt sig. Skära sig i armarna. Vilken jävla pissråtta. Åh, nej vad synd om mig. Hade han gjort rätt för sig hade han tagit livet av sig vid första bästa tillfälle. Inte rispat lite på armarna för att få sympati och spela offer.
Pissråtta utan heder då blir det lite skärsår i armarna. Fy fan, pedofiler, nu jävlar ska skinkorna dansa.
Citera
2020-12-15, 17:15
Medlem
nickomyras avatar
Ja Annie .. vilket datum var det egentligen ? https://stoppapressarna.se/svenskt/annie-loofs-pedofil-mardrom-fortsatter
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in