2020-12-15, 00:02
Medlem
Någon som har en kommentar på varför Q's favorit "bagpipe player" får gå? Det stämmer ju inte så väl med Q's narrativ?

Bill Barr har fått sparken.
Citera
2020-12-15, 02:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RudyardKipling
Som vanligt ett evigt fabulerande. På klassiskt vänstermanér anklagar man motståndarna för det man själv gör eller tycker.

Jag har inte följt Q senaste månaderna men valfusket har jag följt och det jag läst/sett förefaller alla vara överens - har det inte pågått något valfusk så är Biden rättmätig vinnare. Om Biden däremot är korrumperad så kan han näppeligen komma i fråga att bli POTUS och därmed heller inte Harris som jag förstår det eftersom hon först kan sväras in efter Biden gjort det.

Nu finns det ju tiotusentals edsvurna vittnesmål på att massivt valfusk skett. Matematiker och statistiker har också visat att Biden omöjligt kan ha vunnit. Utöver det är Biden korrupt och tjänar under Kinas och Ukrainas intressen. Det är helt sjukt att amerikanare och övriga västerlänningar kan tycka att det är OK. Obegripligt.

Hela valfrågan och hela Q-tråden som pågått sedan 2016/2017 kommer få sitt slut inom 38 dagar. Snart får vi veta.

Svara mig inte.
Skriver du här måste du räkna med att du får svar och kommentarer.
Vv ge bevis, eller åtminstone stöd för att någon har räknat fram att Biden måste ha förlorat! Och observera att ett så starkt påstående kväver starka bevis.
Citera
2020-12-15, 10:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av itazon
Någon som har en kommentar på varför Q's favorit "bagpipe player" får gå? Det stämmer ju inte så väl med Q's narrativ?

Bill Barr har fått sparken.

- Trust the plan -
Citera
2020-12-15, 10:20
Medlem
AG Bill Barr, han verkar vara en sympatisk person, men han har inte tillräckligt skarpa nypor för att ta sig an deep state. Han ignorerade valfusket, Hunter Bidens laptop och att presentera John Durham's utredning m.m. Det håller inte. Han kan inte svika både Trump och Q på det sättet som han gjort och den fina plan Q lagt upp. Därför måste Barr gå..
Citera
2020-12-15, 11:30
Medlem
Nya dokument ute på WikiLeaks

I'ts all habbening!
Citera
2020-12-15, 15:18
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Q-follower
- Trust the plan -

Vad är planen egentligen?
Citera
2020-12-15, 16:26
Medlem
kibokos avatar
Citat:
AG Bill Barr, han verkar vara en sympatisk person, men han har inte tillräckligt skarpa nypor för att ta sig an deep state. Han ignorerade valfusket, Hunter Bidens laptop och att presentera John Durham's utredning m.m. Det håller inte. Han kan inte svika både Trump och Q på det sättet som han gjort och den fina plan Q lagt upp. Därför måste Barr gå..
Har Barr svurit trohet till 'Q', eller varför skulle han behöva bry sig vad just denna tycker?

Trump har han såklart ansvar emot, men inte så han vill riskera framtida lagföring om han exempelvis skulle bevisas ljuga i någon fråga som påstått valfusk...
Citera
2020-12-15, 16:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NoNews
Nya dokument ute på WikiLeaks

I'ts all habbening!

Eh? Var? Jag hittar inget nytt på wikileaks.

Eller har du en länk till materialet du tycker är nytt?
Citera
2020-12-16, 10:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Vad är planen egentligen?

Den är hemlig, dvs planen och dess utförande.
Citera
2020-12-16, 10:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kiboko
Har Barr svurit trohet till 'Q', eller varför skulle han behöva bry sig vad just denna tycker?

Trump har han såklart ansvar emot, men inte så han vill riskera framtida lagföring om han exempelvis skulle bevisas ljuga i någon fråga som påstått valfusk...

Barr har väl ingen lojalitet eller trohet till Q. Q planen bygger på öppenhet, transparens och bevisen på bordet. Barr vill lägga locket på. Dvs ingen utredning om valfusk eftersom han inte sett något valfusk, han vill heller inte ta ansvar och presentera utredning från Durham eller Hunter's laptop.

Trump och Q är på samma sida därför behandlar jag dem som ett par..
Citera
2020-12-16, 10:40
Medlem
Marjorie Taylor Greene, Q-supporter och invald ledamot i kongressen gillar inte att majoritetsledare Mitch McConnell ger upp så lätt och gratulerar "President-elect":

Citat:
@mtgreenee, 13h

Every “Republican” that isn’t fighting for @realDonaldTrump’s 2020 landslide victory is supporting the Chinese Communist Party takeover of America.

Biden familjen är som sagt köpt av Kina. Det visar inte minst kontraktet i svenska ambassaden där familjen Biden samarbetade med ett kinesiskt energibolag, som Joe dessutom inte är redovisat för allmänheten. Det som Biden gör i sitt ämbete är att berika sig själv och sin familj..

https://twitter.com/mtgreenee/status/1338931617407098881
Citera
2020-12-16, 12:35
Medlem
Citat:
Marjorie Taylor Greene, Q-supporter och invald ledamot i kongressen gillar inte att majoritetsledare Mitch McConnell ger upp så lätt och gratulerar "President-elect":

Ger upp lätt? Elektorerna har konfirmerat Biden, är det att ge upp lätt? När ger man upp? När han har svurits in?

Citat:
Det som Biden gör i sitt ämbete är att berika sig själv och sin familj..

Jag kan nämnda några andra som är ute efter att berika sin familj, ex sittande president som dessutom är under utredning för det, men det kanske jag inte behöver göra?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in