2020-12-11, 10:12
Medlem
Märkligt att DNC är så besatt av QAnon. Igår twittrade senator Chuck Schumer om QAnon. Nu Talman Nancy Pelosi om QAnon:

Citat:
@DailyCaller, 16h

Speaker Pelosi says that @GOPLeader is focusing on Eric Swalwell/Chinese spy scandal "to deflect attention from the fact that he has QAnon in his delegation over there."

https://twitter.com/DailyCaller/status/1337071031119273986
Citera
2020-12-11, 10:43
Medlem
Citat:
@MajorPatriot, 9h

Meet the real Biden Transition Team

Hade bara AG Barr gjort sitt jobb och presenterat Durham's utredning hade Biden med deep state aktörer hamnat på en annan plats med lite mindre utrymme.

https://twitter.com/MajorPatriot/status/1337190334812577792
Citera
2020-12-11, 17:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Q-follower
Hade bara AG Barr gjort sitt jobb och presenterat Durham's utredning hade Biden med deep state aktörer hamnat på en annan plats med lite mindre utrymme.

https://twitter.com/MajorPatriot/status/1337190334812577792

Trump är 100% mer Deep State än Biden.
Men tyvärr så har qanons svalt Q's skriverier med både mask, krok och sänke.
Citera
2020-12-11, 18:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Piii...
Trump är 100% mer Deep State än Biden.
Men tyvärr så har qanons svalt Q's skriverier med både mask, krok och sänke.
Hur menar du då?
Citera
2020-12-11, 22:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trombonen111
Hur menar du då?
Om det varit Biden som gjort det som Trump gör, då hade Q och qanons skrikit högt och varit arga. Som ett exempel.
Citera
2020-12-13, 00:55
Medlem
Ondahamsterns avatar
Har Q sagt något om att inte ens SCOTUS tar i Trumps påståenden om valfusk?
Citera
2020-12-13, 15:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Har Q sagt något om att inte ens SCOTUS tar i Trumps påståenden om valfusk?

Jag tror nog inte vi kommer få höra så mycket mer relevant från Q. Dels så byggde hela tramset på att SCOTUS är på Trumpens sida oavsett lagrum osv, och dels tror jag att Watkins har spelat en mycket större roll än vad någon vill erkänna.
Citera
2020-12-13, 19:04
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av itazon
Jag tror nog inte vi kommer få höra så mycket mer relevant från Q. Dels så byggde hela tramset på att SCOTUS är på Trumpens sida oavsett lagrum osv, och dels tror jag att Watkins har spelat en mycket större roll än vad någon vill erkänna.

Hoppades på att någon av de troende i tråden skulle svara men de verkar ha flytt läget, men ja vi lär nog inte höra så värst mycket mer från Q, eventuellt något planerat via bottar men när deras skript tar slut så lär det vara dött
Citera
2020-12-13, 19:24
Medlem
RudyardKiplings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av itazon

Som vanligt ett evigt fabulerande. På klassiskt vänstermanér anklagar man motståndarna för det man själv gör eller tycker.

Jag har inte följt Q senaste månaderna men valfusket har jag följt och det jag läst/sett förefaller alla vara överens - har det inte pågått något valfusk så är Biden rättmätig vinnare. Om Biden däremot är korrumperad så kan han näppeligen komma i fråga att bli POTUS och därmed heller inte Harris som jag förstår det eftersom hon först kan sväras in efter Biden gjort det.

Nu finns det ju tiotusentals edsvurna vittnesmål på att massivt valfusk skett. Matematiker och statistiker har också visat att Biden omöjligt kan ha vunnit. Utöver det är Biden korrupt och tjänar under Kinas och Ukrainas intressen. Det är helt sjukt att amerikanare och övriga västerlänningar kan tycka att det är OK. Obegripligt.

Hela valfrågan och hela Q-tråden som pågått sedan 2016/2017 kommer få sitt slut inom 38 dagar. Snart får vi veta.

Svara mig inte.
Citera
2020-12-13, 22:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RudyardKipling
Nu finns det ju tiotusentals edsvurna vittnesmål på att massivt valfusk skett.

Var? Kan du visa mig var dessa edsvurna vittnesmål finns? Mig veterligen har det inte förekommit fler än 2-3 stycken under edsvuren form, och de gånger har de varit från folk som inte har förstått processen.

Citat:
Matematiker och statistiker har också visat att Biden omöjligt kan ha vunnit.

En del som tror sig vara matematiker eller statistiker påstår sig kunna visa knasigheter. Men det de visar är att många har röstat R down-ballot men D up-ballot, vilket är att förvänta sig. I.e. de som röstade Johnson up-ballot 2016 bet i det sura äpplet och röstade Biden up-ballot i år.

Citat:
Utöver det är Biden korrupt och tjänar under Kinas och Ukrainas intressen.

Tveksamt till vilken grad. Trump är dock oerhört beholden till Deutsche Bank och ryska intressen, så frågan är är Biden ens spelar i samma liga?

Citat:
Det är helt sjukt att amerikanare och övriga västerlänningar kan tycka att det är OK. Obegripligt.

Jag är mer förvånad över de som lägger så mycket tid på att kommentera Trump et al utan att sätta sig in i hur systemet fungerar och fungerat historiskt. Eller vad ens syftet med systemet är. Ex de som skriker att Trump ska utlysa martial law osv som inte har tänkt på att konstitutionen måste skyddas med konstitutionen, om man bryter den för att skydda den så är det kört och man kommer inte kunna hitta tillbaka.

Trump är ingen räddare, oavsett vad Q säger, och inte Biden heller för den delen. USAs politiska system är ett träsk, och jag förstår inte hur någon kan tro att Trump inte är ett träskmonster precis som alla andra.

USA har strukturella problem som Q har spelat på, men utan att föreslå vettiga lösningar. USA behöver skriva om konstitutionen, det finns passager som inte är vettiga längre. Det har skett en hel del teknologisk innovation de senaste 200 åren som inte återspeglas i formuleringarna.
Citera
2020-12-14, 10:12
Medlem
Citat:
EXCLUSIVE: Hunter Biden Called His Father And Chinese Business Partner ‘Office Mates’ In September 2017 Email

https://dailycaller.com/2020/12/11/hunter-joe-biden-cefc-office-mates/

Mycket intressant information finns att hämta på Hunter Bidens laptop. Bland annat att Hunter hyrde kontorslokaler i svenska ambassaden i Washington DC.

Citat:
Commercial leasing firm J Street Companies issued a press release in February 2017 announcing that Hunter Biden’s company, Rosemont Seneca Advisors, had signed a lease for 2,852 square feet at the House of Sweden office building.

Hans företag Rosemont Seneca hade ett joint venture med ett kinesiskt energibolag (CEFC China Energy) och hyrde alltså lokaler i svenska ambassaden under ett år med start i februari 2017. Biden familjen plus farbror Jim är inblandad i affärsuppgörelsen med kineserna:

Citat:
“[P]lease have keys made available for new office mates,” Hunter Biden wrote in the email before listing Joe Biden, his stepmother Jill Biden, his uncle Jim Biden and Gongwen Dong, who he identified as the “emissary” for the chairman of the now-bankrupt Chinese energy conglomerate CEFC.

Cecilia Browning, dåvarande företrädare för ambassaden är väldigt exalterad för de nya hyresgästerna:

Citat:
Cecilia Browning, the general manager of the office building, the House of Sweden, responded to Hunter Biden’s request, saying she was “very excited and honored to welcome your new colleagues!”

...och förväntas lämna nycklar till lokalen i ambassaden för denna kinesiska affärsbekanta delegation.

Q har även länkar till Hunter Bidens affärsuppgörelser med kineser:

Citat:
Oct 15 2020

https://nypost.com/2020/10/15/emails-reveal-how-hunter-biden-tried-to-cash-in-big-with-chinese-firm/
Q

Även reportage i Fox News: https://www.youtube.com/watch?v=MegYlNHp8kc
Senast redigerad av Q-follower 2020-12-14 kl. 10:30.
Citera
2020-12-14, 19:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Q-follower
https://dailycaller.com/2020/12/11/hunter-joe-biden-cefc-office-mates/

Mycket intressant information finns att hämta på Hunter Bidens laptop. Bland annat att Hunter hyrde kontorslokaler i svenska ambassaden i Washington DC.

Hans företag Rosemont Seneca hade ett joint venture med ett kinesiskt energibolag (CEFC China Energy) och hyrde alltså lokaler i svenska ambassaden under ett år med start i februari 2017. Biden familjen plus farbror Jim är inblandad i affärsuppgörelsen med kineserna:

Cecilia Browning, dåvarande företrädare för ambassaden är väldigt exalterad för de nya hyresgästerna:

...och förväntas lämna nycklar till lokalen i ambassaden för denna kinesiska affärsbekanta delegation.

Q har även länkar till Hunter Bidens affärsuppgörelser med kineser:

Även reportage i Fox News: https://www.youtube.com/watch?v=MegYlNHp8kc
Roligt att Qanons inte tar upp Trump och co's udda kontakter.
Varför?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in