• 1
  • 2
2020-12-15, 01:41
Medlem
Hallå.

Börjar bli RIKTIGT jävla trött på folk o sidor online nu. Har darkside. Ingen svarar där, oavsett lång/kort presentation eller långt/kort seriöst meddelande. Alla bara glor på ens sida och sen ignorerar mail och allt.

Samma på bodycontact. De har världens kravlistor. När man väl uppfyller till 100% av vad de söker, så är ändå resultatet samma, dvs läst meddelande och kollat ens profil och sen ignorera. Kvittar om man skriver en halv uppsats med korrekt svenska, inte snackar snusk eller nånting.

Knullkontakt.se är ännu värre. Inte en käft har svarat på den sidan. Klubb6 har jag av okänd anledning blivit bannad från. Först var det tjat om otillåten ipadress och sen bannad helt. Har inte gjort något konstigt alls. Men samma där, bara glo och inte besvara. Porrigt.se ska ha 190kr för att man ska få bli medlem så nej.

Badoo har jag också blivit bannad från av okänd anledning.

Så jävla ful kan jag ju omöjligen vara.
Är tjejer online alldeles för kräsna nuförtiden? Var fan hittar man tjejer som giter träffa nån som bor på landet? 🙄

Frågeställning:
Så vilka helt gratissidor återstår det för att hitta nån kk/fwb i södra skåne? Är porrigt, k6, bc, ds och knullkontakt de enda? 🤔
Citera
2020-12-15, 01:53
Medlem
GormDenGamles avatar
Då ska vi se.. Bannad på två sidor och ingen annan svarar dig på de andra sidorna. Du har inte tänkt tanken att det är något fel på dig? Kanske uppsöka psykolog?
Jag vet inte helt vad som finns. Men jag läste något om att Facebook skulle starta med dating. Pröva där.
Och finns inte något vid namnet, Badoo?
Citera
2020-12-15, 02:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GormDenGamle
Då ska vi se.. Bannad på två sidor och ingen annan svarar dig på de andra sidorna. Du har inte tänkt tanken att det är något fel på dig? Kanske uppsöka psykolog?
Jag vet inte helt vad som finns. Men jag läste något om att Facebook skulle starta med dating. Pröva där.
Och finns inte något vid namnet, Badoo?
Du läser visst inlägg som fan läser bibeln?
🙄

Som
Svar på den dumma frågan, nej, det är inte något fel på mig, så psykolog behövs inte.

Finns inget som heter Badoo? Är du dum i huvudet? 🤔🙄

Facebook är jag inte på längre, pga banningar för att man inte är vänster eller pk.
Citera
2020-12-15, 02:22
Bannlyst
Tinder.
Facebook.
Andra appar som folk är medlemar i.
Alltså det behöver knappt vara speciell sida för dejting man raggar på ändå.
Citera
2020-12-15, 02:28
Medlem
Retcon26s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ghostery
Svar på den dumma frågan, nej, det är inte något fel på mig, så psykolog behövs inte.

Citat:
Facebook är jag inte på längre, pga banningar för att man inte är vänster eller pk.

Om inte ens anti-vax-mammor lyckas bli bannade på fejjan säger det ju en del om dig.
Citera
2020-12-15, 02:56
Medlem
GormDenGamles avatar
Citat:
Du läser visst inlägg som fan läser bibeln?
🙄

Som

Finns inget som heter Badoo? Är du dum i huvudet? 🤔🙄

Jag sökte nu. Och det finns www.badoo.com. Kanske du räcker att bli medlem innan du blir spärrad.
Citera
2020-12-15, 04:31
Moderator
pbos avatar
En vanlig heterosexuell man kan naturligtvis inte hitta en partner på en sexkontaktsida utan en galen tur. Bodycontact var uppe i en annan tråd så jag kollade in siten och kunde konstatera att redan antalet annonser i de olika kategorierna är helt snedfördelat och att män inte verkar få några svar på sina. Man behöver inte starta konto för att se det. Meningslöst.

Jag antar att den man som vill ha rena sexkontakter måste bete sig som ett svin och ragga på mer seriösa siter och antyda att han vill mer än sex.
Citera
2020-12-15, 08:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pbo
En vanlig heterosexuell man kan naturligtvis inte hitta en partner på en sexkontaktsida utan en galen tur. Bodycontact var uppe i en annan tråd så jag kollade in siten och kunde konstatera att redan antalet annonser i de olika kategorierna är helt snedfördelat och att män inte verkar få några svar på sina. Man behöver inte starta konto för att se det. Meningslöst.

Jag antar att den man som vill ha rena sexkontakter måste bete sig som ett svin och ragga på mer seriösa siter och antyda att han vill mer än sex.

Äntligen ett ordentligt svar.

Ja, antar att det är så.
Bc suger. Facebook är vänster & pk.
Bado suger. K6 vet jag inte varför jag blivit blockad ifrån. Pga vpn kanske? 🤔
Citera
2020-12-15, 12:11
Medlem
franges avatar
Citat:
Äntligen ett ordentligt svar.

Ja, antar att det är så.
Bc suger. Facebook är vänster & pk.
Bado suger. K6 vet jag inte varför jag blivit blockad ifrån. Pga vpn kanske? 🤔

Du menar att det så klart absolut inte är ditt fel att du blivit bannad på sajt efter sajt och du absolut inte gjort något dumt, utan allt är någon annans fel?

Vad exakt är det du har blivit bannad för?
Citera
2020-12-15, 12:22
Medlem
MrSwedeGliderRunts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frange
Du menar att det så klart absolut inte är ditt fel att du blivit bannad på sajt efter sajt och du absolut inte gjort något dumt, utan allt är någon annans fel?

Vad exakt är det du har blivit bannad för?

Kan ge ett exempel på vad jag blivit bannad för

en sida lägger ut en artikel om en kvinna som blivit våldtagen av en multikriminell illegal invandrare

Mitt svar; varför är ens detta illegala slödder i sverige, det hörs tom på begreppet, illegal invandrare att man inte har rätt att befinna sig på svensk mark.

Detta blev jag portad från Facebook, för, hatfullt språk, mot fb regler bla bla.. över nyår när jag åkte utomlands, man kunde då inte ens använda messenger appen och hålla kontakt där. Detta har de nu ändrat, så man bara blockas på facebook.
Citera
2020-12-15, 12:31
Medlem
MrSwedeGliderRunts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frange
Ok. Så vad har du blivit bannad från dejtingsajterna/apparna för då? Delat liknande saker där?

nej det var bara ett exempel, på fb, vilket en del menade var tecken på att man var en idiot typ..
däremot kommer du ju kanske inte åt andra appar om då använt fb för att logga in på andra appar.
Citera
2020-12-15, 12:37
Medlem
franges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrSwedeGliderRunt
nej det var bara ett exempel, på fb, vilket en del menade var tecken på att man var en idiot typ..
däremot kommer du ju kanske inte åt andra appar om då använt fb för att logga in på andra appar.
Kan du vara så vänlig och svara på frågan, tack. Varför blev du bannad på övriga dejtingsajter/appar?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in