Hallå.
Börjar bli RIKTIGT jävla trött på folk o sidor online nu. Har darkside. Ingen svarar där, oavsett lång/kort presentation eller långt/kort seriöst meddelande. Alla bara glor på ens sida och sen ignorerar mail och allt.
Samma på bodycontact. De har världens kravlistor. När man väl uppfyller till 100% av vad de söker, så är ändå resultatet samma, dvs läst meddelande och kollat ens profil och sen ignorera. Kvittar om man skriver en halv uppsats med korrekt svenska, inte snackar snusk eller nånting.
Knullkontakt.se är ännu värre. Inte en käft har svarat på den sidan. Klubb6 har jag av okänd anledning blivit bannad från. Först var det tjat om otillåten ipadress och sen bannad helt. Har inte gjort något konstigt alls. Men samma där, bara glo och inte besvara. Porrigt.se ska ha 190kr för att man ska få bli medlem så nej.
Badoo har jag också blivit bannad från av okänd anledning.
Så jävla ful kan jag ju omöjligen vara.

Är tjejer online alldeles för kräsna nuförtiden? Var fan hittar man tjejer som giter träffa nån som bor på landet? 🙄
Frågeställning:
Så vilka
helt gratissidor återstår det för att hitta nån kk/fwb i södra skåne? Är porrigt, k6, bc, ds och knullkontakt de enda? 🤔