• 1
  • 2
2020-12-14, 23:27
Medlem
De är en spelbörs. Alltså spelare spelar mot varandra. Inte spelbolaget mot spelaren som det annars är.
Exempel på dessa limiterande sidor är bet 365, unibet, atg coolbet med mera.
Därför limiterar inte betfair.
2020-12-14, 23:29
Medlem
jbswebeck hur vet du att rekare förlorar?
2020-12-14, 23:57
Medlem
jbswebecks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kddk
jbswebeck hur vet du att rekare förlorar?

Jag själv har följt rekare och varit med om förluster.
2020-12-15, 00:01
Medlem
Ok var det expertrekare? Vilken hemsida?
2020-12-15, 01:18
Medlem
Aaronwanbissakas avatar
Kolla in trademate. Använder inte den själv men hört bra om de. Problemet om man bara följer deras rekar är att man blir limiterad. (Bookies ser ett spelmönster etc).

Själv är jag 17k plus sedan november och totalt 22k plus i år. Haft två riktigt bra månader nu och jag bettar mest på skoj. Inga stora summor med mina mått mätt. Omsätter omkring 2k/dag på fotboll.
2020-12-15, 10:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aaronwanbissaka
Kolla in trademate. Använder inte den själv men hört bra om de. Problemet om man bara följer deras rekar är att man blir limiterad. (Bookies ser ett spelmönster etc).

Själv är jag 17k plus sedan november och totalt 22k plus i år. Haft två riktigt bra månader nu och jag bettar mest på skoj. Inga stora summor med mina mått mätt. Omsätter omkring 2k/dag på fotboll.
Ok tack för förslaget. Vinner man på sikt på trademate också?
2020-12-15, 10:35
Moderator
easy_dans avatar
Uppmanar trådstartaren att först läsa denna (FB) Sportspels FAQ av FBs egna tjockis (Läs innan du ställer en fråga!!) + Nybörjarfrågor och sedan ta sina frågor i den tråden.

Lås på

/Mod
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in