2020-12-14, 19:50
Medlem
IsraelWatchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tankevurpan
En elektor har rätt att rösta på oavsett färg.

Även om du är en demokrat så kan du välja att rösta för Trump i detta fall om du tror att Biden har fuskat.

Jo, men det gäller inte i alla stater, vissa stater har lagar på att elektorn måste följa den som vunnit staten. Skiljer sig.
2020-12-14, 19:52
Medlem
squeakys avatar
Citat:
Den amerikanska armen som DJT har streamlinat sedan han intog vita huset?

Redan glömt det? Trump har lagt ner ett stort fokus på att strukturera militären och dessutom öst massa stålar i Guantanamo Bay fängelset. Vilka är det som ska sitta i dessa ny celler och varför skrev man under en "executiv order" om att samtliga stater i USA har möjlighet att utvidga sina möjligheter när det kommer till avrättning. Fire squads var ett av många alternativ..... Förstår du? Radda upp en massa människor och bara skjuta av dom. Logistik.

Man har planerat detta val sedan dag 1 för 4 år sedan om inte tidigare.

Bland dom första press konferenserna POTUS höll så säger Trump att det är illa, verkligen illa.... Det blev ett jävla liv om det då han ska stå rakryggad och ge tummen upp. Men kan du läsa mellan raderna så talar han om hur korrumperat systemet faktiskt är.

Ledsen kompis men jag kan förstå att du sitter och fantiserar ihop en massa rappakalja. Men bossen för Joint Chiefs of Staff kommer inte att dansa efter Trumpetens pipa, han gick ut innan valet att gjorde klart att
Citat:
"We are unique among militaries," said Gen. Mark Milley, the chairman of the Joint Chiefs of Staff. "We do not take an oath to a king or a queen, a tyrant or a dictator. We do not take an oath to an individual."

Citat:
Gen. Milley has pushed back against that last possibility, telling Congress that "In the event of a dispute over some aspect of the elections, by law U.S. courts and the U.S. Congress are required to resolve any disputes, not the U.S. military." He said service members must not get involved in the transfer of power after an election.
https://www.youtube.com/watch?v=nMaI1Hg8dl8&ab_channel=BloombergQuicktake% 3ANow
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av IsraelWatch
Hahahaha.... seså din brukare ropar nog på dig. Har de ilåtit dig vara utan tvångsväst förlänge?

Men åter till ämnet, nej han kan inte utysa krigslagar utan att det finns grund för anklagelserna, skulle han göra det så ligger han nog jävligt risigt till då CIA kan avrätta honom direkt då han blir ett hot mot nationen.
CIA är oberoende av presidenten och kan gå emot presidenten OM han bedöms vara ett hot.
CIA sägs också ligga bakom programvaran till dominion och smartmatics röstfuskningsmaskiner.

och vi vet ju vilket historia CIA har med massa rackartyg runt om i världen.

smuggla kokain till USA och smuggla vapen till Iran bland annat.

nog är många rädda för att stå upp mot träsket, de får ju dödshot.

de har massor med bevis som knappt någon vågar ta i.

CNN gjorde ett bra jobb en gång i tiden.
https://www.youtube.com/watch?v=-s9PkuiIw2Q&feature=emb_logo
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Testoject
Inte under Martial Law.

Tror folk helt ärligt att det lär ske?

Jag trodde att folk genuint var sarkastiska med att de trodde att Trump skulle utropa det speciellt tuan scotus bakom sig
2020-12-14, 19:53
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
En elektor har rätt att rösta på oavsett färg.

Även om du är en demokrat så kan du välja att rösta för Trump i detta fall om du tror att Biden har fuskat.

Men not tonight. Ikväll respekterar alla högt vördade elektorer folkets val.
Eller tror du annat?
2020-12-14, 19:55
Medlem
Nixters avatar
Georgia

Sen. Loeffler och Sen. Purdue har börjat pressa SOS i Georgia kring röstfusket. Det behöver dom annars kommer Republikanerna i Georgia inte rösta på dem..

https://twitter.com/KLoeffler/status/1338462370943938561
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Tror folk helt ärligt att det lär ske?

Jag trodde att folk genuint var sarkastiska med att de trodde att Trump skulle utropa det speciellt tuan scotus bakom sig

Nej, ingen tror det. Men nu är det hög energi som gäller fram till att Trump dansat ut. Hög energi!
Medlem
RudyardKiplings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stig-Britt
@robbystarbuck
·
25m
Stephen Miller says that "an alternative" group of electors will vote today:

"As we speak an alternate slate of electors in the contested states is going to vote and we are going to send those results up to Congress."
https://twitter.com/robbystarbuck/status/1338495062716641285?s=21

Alternativ grupp av elektorer? Vad handlar det om?

Citat:
Ursprungligen postat av disast3r
Nja nu är du sådär svenskt naiv igen. Försök att bortse från ditt trumphat för en sekund.

Förstår du vilken jävla härva som skulle börja nystas upp? Klart domarna är rädda att ta i fallet.
Man säger att val har blivit manipulerade i decennier.

Jag tror dofterna valde sitt nick eftersom han har stor näsa, "luften är gratis" du vet. Han kan alltså inte vara svenskt naiv.

Jag kan mycket väl föreställa mig att domarna är antingen aktivister eller rädda. De rädda är inte rädda för BLM/antifa utan för globalisterna och sina karriärer.

Citat:
Ursprungligen postat av Dofterna
Säger du att Trump kan vunnit på fusk 2016?

Hat är ett starkt ord, hoppades ju på att bög-Trump skulle vinna.

Håll i hatten. Dofterna kommenterar igen. Du har ju näsa både det ena och det andra, eller? Du vet att det talades om valfusk även 2016? Finns inte en chans att Clinton slog Trump då heller. Nu vann han eftersom globalisterna hade undervärderat hans enorma stöd, dvs amerikanska folkets vrede mot globalisterna. Team Clinton fuskade men det gjorde ingen större skillnad. Globalisterna lärde sig att fuska mera och Trump lärde sig att gillra fällor. Där står vi nu. Fällorna har uppenbarligen vittjats och snart drar militärdomstolarna igång. Härliga tider, strålande tider!

Citat:
Ursprungligen postat av aloc
Hundra procent säker på att när Biden svärs in den 20/1 så kommer du och dina fränder fortsatt prata om en militärkupp och magiska rättsprocesser som aldrig kommer. Bevisa mig gärna fel.

Jag behöver inte bevisa någonting. Verkligheten sköter om allt det åt oss. Morsning.
2020-12-14, 19:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IsraelWatch
Yes, CIA har mycket fuffens för sig, men de utgår alltid ifrån nationens intressen. De har rätt att "kringgå" många lagar och regler.
De kan därför avrätta presidenten utav att tveka om han bedöms vara en fara mot nationen.

Glöm inte att de har skjutit hela fem stycken special ops i förband med raiden i Frankfurt. Inga dåliga agenter det där inte

Var är serven förresten Nixter?
2020-12-14, 20:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Americanwest
LIVE: Arizona State Senate Judiciary Holds Hearing on Election Fraud

https://youtu.be/RCfU2KizzdM

Intressant, senatorerna verkar vill ha en fornetic audit, då vittnet inte kan övertyga om Dominos säkerhet
2020-12-14, 20:00
Medlem
DonaldTrummps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Americanwest
Inget är tillräckligt bra för dessa tomtar. Alla hundratals vittnen var fake, filmen var obetydlig, undersökningen är fake, statistiken är fake osv.

Nej det tomtarna säger är att det är bara bevisen som Rudy visat upp i domstolen som är tillräckligt bra som bevis. Vilket av bevisen som Rudy visat i domstol tycker du själv är bäst?

Mike Pence
2020-12-14, 20:01
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RudyardKipling
Alternativ grupp av elektorer? Vad handlar det om?

Jag tror dofterna valde sitt nick eftersom han har stor näsa, "luften är gratis" du vet. Han kan alltså inte vara svenskt naiv.

Jag kan mycket väl föreställa mig att domarna är antingen aktivister eller rädda. De rädda är inte rädda för BLM/antifa utan för globalisterna och sina karriärer.

Håll i hatten. Dofterna kommenterar igen. Du har ju näsa både det ena och det andra, eller? Du vet att det talades om valfusk även 2016? Finns inte en chans att Clinton slog Trump då heller. Nu vann han eftersom globalisterna hade undervärderat hans enorma stöd, dvs amerikanska folkets vrede mot globalisterna. Team Clinton fuskade men det gjorde ingen större skillnad. Globalisterna lärde sig att fuska mera och Trump lärde sig att gillra fällor. Där står vi nu. Fällorna har uppenbarligen vittjats och snart drar militärdomstolarna igång. Härliga tider, strålande tider!

Jag behöver inte bevisa någonting. Verkligheten sköter om allt det åt oss. Morsning.

Håll i kippan menar du? Ingen seriös bedömare tror att Trump fuskade till sig segern -16. Ingen tror heller att Hillary fuskade.

Hillary var ett illa omtyckt sänke och Trump en frisk fläkt med drag under galoscherna.

Du/ni/Trump har en hel del att bevisa om Trump med fruga ska få stanna i Vita Huset. De flyttar till Florida i mars.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in