2020-12-14, 15:18
Medlem
Stig-Britts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Americanwest
BREAKING: Michigan Judge Kevin Elsenheimer orders RELEASE of the Antrim County audit report on Dominion voting machines.

Vi får se vad som kommer ut från den rapporten

Länka också är du snäll.
2020-12-14, 15:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stig-Britt
Länka också är du snäll.

Sry

https://twitter.com/Wizard_Predicts/status/1338486935510265856?s=20
2020-12-14, 15:21
Medlem
Stig-Britts avatar
@GenFlynn
This means the US SolarWinds product is Hundred points symbol compromised across the USG. Likely China w/ back doors to every dept, agency & activity in the USG. Not good.

@realDonaldTrump
this is a grave natl scty threat, esp at this moment. Demand answers ASAP! Know you will.
https://twitter.com/GenFlynn/status/1338457125270523904
2020-12-14, 15:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slottsherre
Ha, ha! Nej, man behöver verkligen inte vara raketforskare för att inse att ditt proppskåp står i lågor
Sluta drömma om att hälsporren skulle kunna organisera en militärkupp och ta lite kaffe och bullar med din mamma i stället. Hon kanske kan lugna ner dig.

Vi får se vem som får rätt. Antingen röstas POTUS till 4 år till inatt eller så drar Martial Law igång.

Om jag har fel och DJT concede OM elektorerna rösta mot DJT och Martial Law inte sker så begraver jag detta konto och postar inget mer på flashback.

Jag har också satsat en del tusenlappar (råkade satsa ytterligare ett x antal tusenlappar när oddset gav över 30 gånger pengarna igår) i detta val också, antingen blir jag lite fattigare eller får en sjujävla skjuts i ekonomin.

Senast redigerad av Tankevurpan 2020-12-14 kl. 15:28.
2020-12-14, 15:24
Medlem
Visst skulle det ar sorgligt, pinsamt och rent oamerikanskt om Trump kommer vägra följa dom långvariga och för samhällsgemenskapen så viktiga traditionerna som följer med ett presidentbyte i USA.

Men samtidigt så lär nog få bry sig om Trump sviker då Trump ju är Trump och varför då bry sig. Den största vinsten för demokraterna på studs och för republikanerna på sikt är ju att Trump lyckades med bedriften att bara få fyra år i vita huset.
Så vill republikanerna förbättra sitt sargade rykte som äkta patrioter så har dom ju chansen nu när Biden oåterkallerligen utses till USA:S näste president. Det kostar ju så lite att vara en god och generös förlorare och ger så mycket mer mognad i den politiska vardag som stundar där partierna kommer att mötas i otaliga heta diskussioner.
2020-12-14, 15:25
Medlem
siisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snullerux
Den lagstiftande församlingen i Arizona har blivit stämda för förräderi. De har upp till tre dygn på sig att besvara ärendet. Om de misslyckas med att svara, så medges att anklagelserna är sanna och kan användas som bevis.

Det låter väldigt enkelt! Bara svara "nej" så är allt lugnt. Alternativt skicka ett brev på posten under långledighet eller en populär tid på året då många skickar brev. Risken finns att det tar flera dagar för personen att få brevet, så vips är man dömd förräderi
2020-12-14, 15:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av siister

2020 elections

Smartmatic voting machines were not used in any of the battleground states that determined Joe Biden's election victory.

United States

2016 Utah republican presidential primaries
In the 2016 Utah Republican caucus, where Utah Republicans voted to choose the party’s nominee for president in the 2016 US Presidential election, the voters had the opportunity to vote using traditional methods or to vote online. For online voting, the Utah Republican Party used an internet voting system developed by the Smartmatic-Cybernetica Internet Voting Centre of Excellence, based in Estonia.[40][90]

Los Angeles county
In 2017, Los Angeles County signed a $282 million contract with Smartmatic to create an election system to be used for future elections[95][96], and became the first publicly-owned voting system in the United States.[97] The system will be used for the first time during the 2020 California Democratic primary
https://en.wikipedia.org/wiki/Smartmatic#United_States_2
Är det fortfarande något lurt?
Jag tycker det är ännu mer lurt nu.
Var det andra maskiner som har någon koppling till smartmatic eller dominion?
En jäkla röra att reda ut allt fusk som pågått från båda sidor förmodligen. Jag menar tom att bush och obama var styrda av samma osynliga hand.

Du förstår väl att både republikaner och demokrater fuskar? Och har haft kännedom om fusket?
Precis som trump sa många år tillbaks.

Det är ju först nu det börjar nystas upp för allmänheten

Förutom 2006 https://m.youtube.com/watch?v=-s9PkuiIw2Q

det handlar inte om republikaner mot demokrater som du försöker få det till.
Det är träsket vs arbetare.

Desperationen och motståndet ifrån hela etablissemanget säger mig att trump är bra. För västvärldens etablissemang är däremot inte bra, krig massinvandring, inflation, övervakning, höjda skatter.
Gillar du sånt?
2020-12-14, 15:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Stig-Britt
@GenFlynn
This means the US SolarWinds product is Hundred points symbol compromised across the USG. Likely China w/ back doors to every dept, agency & activity in the USG. Not good.

@realDonaldTrump
this is a grave natl scty threat, esp at this moment. Demand answers ASAP! Know you will.
https://twitter.com/GenFlynn/status/1338457125270523904

Flynn menar att medans Kina har hackat sig in i varenda departement i hela USA så satt NSA och spelade Minecraft? Är det vad man ska få folk att tro på? Att ens egna superduper NSA har tillåtit kineserna att hacka hela USA:s administration?

Jag förundras varje dag hur korkat detta folk är och hur lättlurat det är.
2020-12-14, 15:27
Medlem
siisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tankevurpan
Siffran har vi gått igenom tidigare. 50% av amerikanerna är Republikaner och resten Demokrater. 20-30% av demokraterna misstänker valfusk.

USA's population: 320 miljoner

160 miljoner republikaner och (vi tar snällsiffran och kör med 20%) 32 mijloner FAKTISKA demokrater. Jag säger så då du har barn och väldigt gamla människor bland dessa 160 miljoner republikaner. Men ska vi säga 100 mijloner av dessa republikaner röstade republikanskt detta val + 32 miljoner demokrater som misstänker valfusk.

132 miljoner amerikaner misstänker valfusk. 50 mijlioner som kan tänkas gå ut i krig för detta är inte alls en fantasisiffra.

Man får inte glömma USA's historia och det faktum att republiken har kristendomen som grundpelare och en majoritet av amerikanerna är kristna. "For GOD and Country" - Väldigt viktig mening för en amerikan.

Sen är ju frågan detta: Siffran var 20-30% av DEMS som misstänkte valfusk var för flera veckor sedan, vad säger siffran nu?

Det är här det skiter sig för globalisterna. Amerikaner är i först och främst gudfruktiga, din politiska färg kommer efter det och GUD kommer att förena staterna. Och märk väl! Jag hävdar inte att GUD sträcker ner sin gudomliga hand och leder folket. Jag menar såklart att under GUD kommer människor att bli ett igen i USA.

Jo men är dessa 50 miljoner på Trumps sida i det här eller inte?

Vad är det du tror du ska göra för att hejda 50 miljoner amerikaner som är beväpnade till tänderna?

Hur ska DJT med familj klara livhanken? Man kommer ju att leta reda på han och hänga upp han i närmsta lyktstolpe.
2020-12-14, 15:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av siister
Det låter väldigt enkelt! Bara svara "nej" så är allt lugnt. Alternativt skicka ett brev på posten under långledighet eller en populär tid på året då många skickar brev. Risken finns att det tar flera dagar för personen att få brevet, så vips är man dömd förräderi

Den som inte besvarar anklagelsen, medger bara att eventuella bevis kan användas emot dem. Nu vet jag inte vad det rör sig öm för bevis, men det finns nog som separata bilagor.
2020-12-14, 15:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Twappa
Har du något domstolsbeslut på valfusket? Eller alla , inklusive SCOTUS är korrupta eller hur?
Enda nollan är här är du och imorgon är du borta

Vi får väl se och jag lovar att vara den första om att påminna dig om att jag har haft rätt hela tiden.

Kl 02:00 smäller den första smällen och det dealas nog en hel del bakom låsta dörrar. Lär ju vara en hel del DEMS och Republikaner som skiter ner sig nu. Röstar dom inte för DJT inatt så kommer militärpolisen och hämtar dem.
Men röstar dom för DJT så kräver folket att ALLT utreds. Åtalsimmunitet är nog det man hoppas nu och först till kvarn!

Så hur dessa 'n vrider och vänder på sig så kommer korruptionen till ytan.
2020-12-14, 15:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NoNews
När hittade du det här? Vem har lagt ut det?

Trump twittrar: -First Vaccine Administred. Congratulation USA! Congratulation WORLD!

Operation warp speed

Edit: Ser att det gäller Karen Fann, men verkar inte som hon lagt ut det?

Enligt brevhuvudet så är det Josh Barnett som har skickat in stämningen om förräderi.

https://ballotpedia.org/Josh_Barnett

https://twitter.com/BarnettforAZ/status/1338333894446235650

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in