2020-12-17, 18:38
Medlem
squeakys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av noreplies
Det var nog bland det roligaste i hela tråden

Citat:
Ursprungligen postat av NeoVain
Det har ryktats på Twitter senaste dagarna att Trump beordrat vita husets personal att utrymmas och att bege sig ifrån DC. Själv är han i en bunker. Kanske bara rykten har många tänkt.

Men nu kommer detta!

Nu smäller det!

"It´s gonna be biblical" Enligt Pete Santelli.

TRUMP PLACES MILITARY ON HIGH ALERT - THE HAMMER IS ABOUT TO DROP - "PATRIOTS, BE READY"
https://www.bitchute.com/video/3zOWTSyoMkH5/

Är ni säkra denna gång? Martial law på lördag då?
2020-12-17, 18:43
Medlem
Surtrutens avatar
Hur många personer kan man tänka sig är inblandade i detta valfusk?
2020-12-17, 18:48
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Surtruten

Helt omöjligt att skaffa sig en uppfattning. Rykten säger att Guantanamo blivit utbyggt och nya anstalter på såväl Azorerna som Grönland byggdts för ändamålet när de skyldiga ska få sona sina brott., vi visste om att det skulle fuskas i detta val.
2020-12-17, 18:50
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scrollock
Rand Paul kräver fängelsestraff för alla som medverkat i valfusket:

https://video.foxbusiness.com/v/6216877053001/?playlist_id=3166411554001#sp=show-clips

Det gör jag med. Gäller bara att hitta nåt valfusk först så man kan börja leta efter skyldiga.
2020-12-17, 18:51
Medlem
NeoVains avatar
Citat:

Om man bortser ifrån alla småhandlare som mutats med några hundra dollar(ofta fattiga, mörkhyade, skrupellösa och kriminella) så är det nog bara några tusen. Dessa tusental är dock utspridda över hela världen, främst i USA. Mäktiga och rika personer som har förlorat mycket pengar som Trump omdirigerat till folket i USA istället för dessa parasiter som brukar få en större del. Miljardärer som Zuckerberg, Soros, Gates, Rothschild, men även senatorer, guvernörer, andra statsanställda som dirigerat och planerat. Många kända namn dock, både republikaner och demokrater.

Inkluderar vi alla småhandlare så är det nog tiotusentals över hela landet som ingår.

Allt handlar om pengar och makt för dessa personer, och Trump vill att detta ska gå till folket istället helt enkelt. Joe Biden vill att det ska återgå till den gamla vanliga ordningen så de kan fortsätta profitera på folkets slavande. Helst ska folket sitta i bur.
2020-12-17, 18:52
Medlem
shaktas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trolltestet
Ja, varför skall man egentligen bry sig om att diskutera på ett diskussionsforum, när man lika gärna kan visa film?

Var väl inte riktigt det jag menade och jag håller med dig.

Ibland är det svårt att få med alla detaljer och då är det enklare att se en dokumentär där man täcker in det grundläggande av det som faktiskt diskuterats här. Om jag skulle återge allt som jag sett i dokumentären med mina intryck och läsning på olika medier så skulle jag få sitta ett par dagar och skriva och det har jag varken tid eller ork till för ett inlägg.
2020-12-17, 18:54
Medlem
shaktas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av squeaky
Är ni säkra denna gång? Martial law på lördag då?

Den som lever får se. Det enda jag vet är att den 18:e så har det gått 45 dagar och då kan EO aktiveras. Sen om den gör det eller inte kan vi bara hoppas/inte hoppas på. Men när det gäller Trump tror jag knappast han skulle missa den chansen att få göra det.
2020-12-17, 18:57
Medlem
ModerRotas avatar
Citat:
Rent logiskt är det massor av människor. Tänk dig precis varenda idiot som tror de kan göra lite som den vill. Sen har du små grupper av diverse anarkister och vänsterdårar som gör lite fusk och sen har du de som vill tjäna pengar genom att tillsätta sin "position" (dvs ekonomiskt orsak till fusk) och sen har du förmodligen miljoner av nya Kines-Amerikaner som poströstat "från utlandet"..

Spekulativt:
Det blir hur mycket som helst. En duktig politisk strategisk think-tank kan med lätthet hitta på sätt att vinna ett val.

Lägg på lite Dominion teknik och annat smått och gott så har du en härlig sörja av alla möjliga brottsmål som handlar om valfusk. Det är i princip omöjligt att utreda dem alla och det vet de om. Därför "används" detta förmodligen men är strikt compartmentalized så att ingen står som skyldig till mer än små valfusk. Ingen på partitopparna är aktiv eller medveten om detta utan det sker som en subkultur inom partiets sfär och filterbubblor lite av sig självt. Det måste finnas en impeach&obstruct och en hate-kultur redan inom ett sådant parti för att det ska bli tillräckligt stor effekt.

Det är i princip omöjligt att skydda sig från allt fusk. Det är sen i princip omöjligt att hinna utreda allt inom rimlig tid och det som uppdagas är så spritt och frånkopplat varandra att ingen står som "meningsfullt skyldig för valutgången" ändå i slutändan. En uteliggare där, en grupp där.... ingen har avgjort något med sina små valfusk... men många bäckar små.

Jag vet inte om det är olagligt för nya kines-amerikaner att rösta, men kanske en stor del av alla mystiska klumpar av röster som kom hemligt under natten var just sådana. Med tanke på att de kryssade i republikaner för senat/etc men röstade Biden talar för att det är fattiga i andra länder eller uteliggare som röstat mest av dessa och fått pengar för att kryssa i antingen Trump eller Biden, men struntat i det andra.(Där kan Reps vinna gehör i SCOTUS om så var fallet, då det kan vara olagligt.)

Partitopparna är givetvis helt ovetandes och därmed fria från all skuld till diverse små valfusk, även om det visar sig att sammanlagt är det miljoner det handlar om.

Senast redigerad av ModerRota 2020-12-17 kl. 19:32.
2020-12-17, 19:00
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shakta
Var väl inte riktigt det jag menade och jag håller med dig.

Ibland är det svårt att få med alla detaljer och då är det enklare att se en dokumentär där man täcker in det grundläggande av det som faktiskt diskuterats här. Om jag skulle återge allt som jag sett i dokumentären med mina intryck och läsning på olika medier så skulle jag få sitta ett par dagar och skriva och det har jag varken tid eller ork till för ett inlägg.

Nåja, I'm stealing the documentary now anyway. När nedladdningen är klar så lägger jag in den i min filmlista och sen får vi se om jag orkar se hela eller om jag stänger av den i ren frustration när jag utbrustit "just get to the god damn point!" fler än 3 gånger under en 5-minutersperiod.
2020-12-17, 19:02
Medlem
NeoVains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shakta
Den som lever får se. Det enda jag vet är att den 18:e så har det gått 45 dagar och då kan EO aktiveras. Sen om den gör det eller inte kan vi bara hoppas/inte hoppas på. Men när det gäller Trump tror jag knappast han skulle missa den chansen att få göra det.

Han har egentligen anledning redan nu med allt som redan framkommit, rapporten är mest för att få mer legitimitet för åtgärderna att kasta i medias ansikte när de börjar sina smutskastningskampanjer. Dessa kommer dock inte att pågå speciellt längre, för mediahusen kommer vara första målen för militären, tillsammans med Big Tech. Censuren och fake-news måste bort. Sedan kommer det kommuniceras till folket på ett hederligare vis så att det inte blir något inbördeskrig. Demokraterna kommer fatta, de som inte redan fattar. De flesta iaf, kommer då lugna sig. Några rövhattar kommer ge sig ut och bli våldsamma men då möter de militären och går hem igen eller dör.. Så det kommer bli kortvarigt.

Grönt ljus i början på Januari, förhoppningsvis.
2020-12-17, 19:14
Medlem
shaktas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NeoVain
Han har egentligen anledning redan nu med allt som redan framkommit, rapporten är mest för att få mer legitimitet för åtgärderna att kasta i medias ansikte när de börjar sina smutskastningskampanjer. Dessa kommer dock inte att pågå speciellt längre, för mediahusen kommer vara första målen för militären, tillsammans med Big Tech. Censuren och fake-news måste bort. Sedan kommer det kommuniceras till folket på ett hederligare vis så att det inte blir något inbördeskrig. Demokraterna kommer fatta, de som inte redan fattar. De flesta iaf, kommer då lugna sig. Några rövhattar kommer ge sig ut och bli våldsamma men då möter de militären och går hem igen eller dör.. Så det kommer bli kortvarigt.

Grönt ljus i början på Januari, förhoppningsvis.

Det är lite det jag tror också. Som du sa, har man legitimitet så är det väl enklare. Det första som kommer kablas ut är väl att det är statskupp på gång och det vill nog varken Trump eller någon annan normal människa att någon ska tro. Det kommer bara orsaka massa onödiga konflikter med en hel del döda och risk för inbördeskrig som du nämnde. Viktigaste är att man då kommer åt och (tystar) de medier som förmodligen kommer driva det. Jag undrar ifall CNN, MSNBC eller liknande har det i baktanken då man kommer gå ut med det meddelandet. Kommer man verkligen våga påstå det ? Ja menar , det kommer även drabba dem hårt. Risken finns att de inte tänker längre än vad näsan räcker.
2020-12-17, 19:15
Medlem
shaktas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trolltestet
Nåja, I'm stealing the documentary now anyway. När nedladdningen är klar så lägger jag in den i min filmlista och sen får vi se om jag orkar se hela eller om jag stänger av den i ren frustration när jag utbrustit "just get to the god damn point!" fler än 3 gånger under en 5-minutersperiod.

Vi ska nog omvandla dig

*Nej men se den och dra en slutsats.

Kina börjar runt 45 min
Senast redigerad av shakta 2020-12-17 kl. 19:19.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in