2020-12-14, 08:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aqua-Rell
För att få er tänka själva i egen slutledningsförmåga.Jag berättade och vidarebefordrade det till min särbo som reagerade på det..

Då kanske du ska ha en egen slutledningsförmåga när du läser ett inlägg här... kan detta stämma... inte skriva det som mer eller mindre sanning sedan!
Citera
2020-12-14, 08:33
Medlem
landbandys avatar
Citat:
På något sätt, jag minns ej exakt hur eller vad.. Det framgick tydligt att det var ett mess som tidigare var korrigerat men sedan återskapat. Det stod i det messet från S till L. Skriver jobbmail ( avslutar strax typ) men jag såg det även stod följande i samma mess: Tänker på dig. Ses vid planket 23.30 (framgår L säger ja) S Toppen. Tar med en spade så vi kan gräva lite. Detta läste jag på FB som inlägg. Har nån skribent skrivit detta själv är det bara att berätta o utreda missförstånd. Jag såg det som konversation som ett messengerinlägg från S till L.( I det typiska typsnittet)

Men inte lyckas man väl läsa andra människors messengerkonversationer de har med varandra? Har jag aldrig kunnat göra ?
Enbart de man själv skrivit till folk .
Senast redigerad av landbandy 2020-12-14 kl. 08:36.
Citera
2020-12-14, 08:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av landbandy
Men inte lyckas man väl läsa andra människors messengerkonversationer de har med varandra? Har jag aldrig kunnat göra ?
Enbart de man själv skrivit till folk .
Är det en trådskribent som skrev detta då är det ju bara att säga det. Var det mot förmodan ur FUP ja då står det ju där. Någon har skrivit detta och jag läste det.Det stod i samma stycke som: Svarar på jobbmail .....jag såg först redigerat meddelande och även oredigerat. Jag vet exakt vart jag satt o i vilket rum då jag läste detta. Om ni kollar bakåt i tråden där jag frågar vad ni tror mordvapnet är första ggn Lite löngre bakåt fanns inlägget
Senast redigerad av Aqua-Rell 2020-12-14 kl. 08:51.
Citera
2020-12-14, 08:45
Medlem
28/8 149/177
HD förhörd ang blod. Hon nämner snickra i sammanhanget LW och blod. Precis om SD. Har de pratat ihop sig månntro? Lite touch vid cyklar där också även om kanske mest åsyftas LW:s cykel. Kanske gammal skåpmat i tråden.

"FL: Nej. Eeh, det har ju anträffats spår från eeh LW, eeh hos er. DNA i blod. I huset.
MT:Mmh.
FL: Och på, på föremål också. Eeh tillhörande SD. Vad, är det nått som du kopplat till det
som du nyss har berättat? Nånting annat som du vill säga kring det?
MT: Nej. Nej jag, nej vad ska jag säga om det? ja, det kan väl vara efter att dom har haft sex.
Med tanke på att hon beskrev att dom, dom tyckte om att experimentera och att det var det
man gjorde och, akrobatiska övningar inte vet jag vad dom haft.. jag vet inte vad det är för
föremål ni pratar om så det är ju .. alltså, det går ju inte att säga nånting om. Eeh, jag vet inte
hon har .. jag menar hon var ju lika mycket ute som SD och Geocacha i skogen med bara
ben jämt. Menar hon hade väl också rivsår och var hemma hos oss och gick ..
FL:Mmh.
MT: Jag menar hon var ju hemma hos oss mycket. Och lånade saker av oss. Eeh, kom och
tvätta cyklarna och, (suckar) snickrade ibland
och, aah.
FL: Men när var det här då?
MT: Ja ... under 2018 var det ju i alla fall.
"
Citera
2020-12-14, 08:45
Medlem
Har någon spekulerat och själv skrivit dessa ord exakt så som jag kunde läsa då är det ju bara att berätta Då var det ett missförstånd. I annat fall: Det visar sig i framtiden..
Citera
2020-12-14, 08:46
Medlem
landbandys avatar
Citat:
Är det en trådskribent som skrev detta då är det ju bara att säga det. Var det mot förmodan ur FUP ja då står det ju där. Någon har skrivit detta och jag läste det.

Aha okej .
Citera
2020-12-14, 08:52
Medlem
Citat:
Är det en trådskribent som skrev detta då är det ju bara att säga det. Var det mot förmodan ur FUP ja då står det ju där. Någon har skrivit detta och jag läste det.Det stod i samma stycke som: Svarar på jobbmail .....jag såg först redigerat meddelande och även oredigerat. Jag vet exakt vart jag satt o i vilket rum då jag läste detta. Om ni kollar bakåt i tråden där jag frågar vad ni tror mordvapnet är första ggn Lite löngre bakåt fanns inlägget
( var väl från FUP??)
Citera
2020-12-14, 08:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av landbandy
Aha okej .
Jättekonstigt...
Citera
2020-12-14, 09:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tufsankatt
Utkastad... från vad?

Ditt minne ang spade och att träffas 23.30 vid planket har du läst det i tråden eller direkt FUP?

Jag tror att du har drömt, hade det varit något som SD skrivit till LW så hade det varit på första plats i rättegången!
Nej ej drömtHar inte alls drömt Jag skrev ner det till min särbo som reagerade på det. I försvaret används (förr?)spade som vapen sa han då.Teleskopspade
Senast redigerad av Aqua-Rell 2020-12-14 kl. 09:05.
Citera
2020-12-14, 09:07
Medlem
Enda förklaringen jag möjligtvis kan ha det är att någon skrev /bifogade detta i tråden som jag läste. Därefter har personen raderat bort sitt inlägg.
Citera
2020-12-14, 09:12
Medlem
Citat:
( var väl från FUP??)

Nu svarar du dig själv och ifrågasätter ditt eget inlägg...!
Citera
2020-12-14, 09:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tufsankatt
Nu svarar du dig själv och ifrågasätter ditt eget inlägg...!
Ja det blir ju så när folk inte vill tro på det man skriver. Antingen var det från FUP eller en tråddeltagare som skrev så det gick att tolka fel. Det vet jag inte. Det är ganska osmart att skriva i tråden om sådant att det går att misstolka. Det kan vara någon som berättat själv för oss hur det hela låg tilll...och därefter raderat.Jag vet inget mer.Poliserna o åklagarnas jobb. Inte mitt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in