2020-12-13, 13:48
Avslutad
Jag lever verkligen i min egen lilla värld. Jag blev faktiskt lite chockad första gången jag såg bajsbaronen Alexander Rask och hans ansiktstatueringar. Sedan har man vant sig efter hand. Samma känsla fick jag när jag tittade på Idas bilder, både på hennes egna horribla tatueringar och på den här JB.

Vem fan tatuerar hela ansiktet fullt av klotter? Och som kvinna dessutom? Dödskalletänder över hela kinden och en lagerkrans i pannan. Och JB ser ännu värre ut med hela ansiktet fullklottrat av obegripliga tecken och krumelurer. Tänk hur det kommer att se ut när man är 42. Eller 72.

Jag förstår mig inte på folk.
Citera
2020-12-13, 13:51
Medlem
Old.Hectors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Urinterapeut
Satans few och dess president Kevin kanske förtjänar en egen tråd i forumdelen för organiserad brottslighet?

Tycker jag absolut!
Både *da och Kev*n förtjänar att uppmärksammas.
Kollade nyss hennes IG som det skrevs om här i tråden tidigare.
Hon är definitivt på en 13-årings mentala nivå, om det ens.

Hon har barn har jag förstått, mist vårdnaden eller lämnat ifrån sig frivilligt?
Citera
2020-12-13, 13:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetsskygg
Jag lever verkligen i min egen lilla värld. Jag blev faktiskt lite chockad första gången jag såg bajsbaronen Alexander Rask och hans ansiktstatueringar. Sedan har man vant sig efter hand. Samma känsla fick jag när jag tittade på Idas bilder, både på hennes egna horribla tatueringar och på den här JB.

Vem fan tatuerar hela ansiktet fullt av klotter? Och som kvinna dessutom? Dödskalletänder över hela kinden och en lagerkrans i pannan. Och JB ser ännu värre ut med hela ansiktet fullklottrat av obegripliga tecken och krumelurer. Tänk hur det kommer att se ut när man är 42. Eller 72.

Jag förstår mig inte på folk.

Att nå den åldern hör inte till vanligheterna för personer med denna livsstil.
Citera
2020-12-13, 14:01
Medlem
knullklassons avatar
Citat:
Satans few och dess president Kevin kanske förtjänar en egen tråd i forumdelen för organiserad brottslighet?
Oorganiserad småbrottslighet snarare (om det nu hade funnits en sån forumdel)...
Citera
2020-12-13, 14:03
Medlem
Sherrycolas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Old.Hector

Hon har barn har jag förstått, mist vårdnaden eller lämnat ifrån sig frivilligt?

Hon tappade vårdnaden förstod jag det som, hon har aldrig tagit ansvar över sin son. Det är pappan till barnet och hennes föräldrar som gjort det i alla år.
Citera
2020-12-13, 14:04
Avstängd
Haha.
Vilka clovner. Nej dom lär inte ha några kontakter inom HA.
Citera
2020-12-13, 14:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HatarIslam
En liknande finns redan: Jocke & Jonna. Trasiga människor.
Jag får ibland känslan av att det bara är jag som inte fattar, att jag är en hopplöst akterseglad stofil som inte kan känna något annat än förtvivlan och uppgivenhet när typer som Jocke och Jonna uppmuntras och belönas för vad som bara är stolligheter i alla sammanhang utom deras egna. Det är inte bara kriminalitet och missbruk som glorifieras utan rent av uppenbara psykiska problem ("Det är en superkraft!") så det är väl inte så konstigt att alternativa livsstilar likt dessa normaliseras. Jag utesluter inte alls en karriär i realitygenren för de här heller. Trainwrecks säljer.
Citat:
Jag kan nog tycka att vi kan kosta på oss att avvakta...
Citera
2020-12-13, 14:07
Medlem
Fyfan vad ful dom va, haha white trash delux...
Citera
2020-12-13, 14:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sherrycola
Hon tappade vårdnaden förstod jag det som, hon har aldrig tagit ansvar över sin son. Det är pappan till barnet och hennes föräldrar som gjort det i alla år.

Näe, de hade delad vårdnad i säkert 5-6 år innan pappan tagit över. Tyvärr har det barnet fått se ett och annat under sin uppväxt då hon alltid knarkat öppet och vem som helst har fått komma förbi på ligg så dörren har gått som en svängdörr inför ögonen på barnet. Hoppas han klarar sig bra i livet trots allt han bevittnat.
Citera
2020-12-13, 14:09
Medlem
Old.Hectors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sherrycola

Det var ju för väl.
Inget barn ska behöva växa upp med en sån person som sin förmyndare.
Jag hoppas på en fin framtid för sonen.
Citera
2020-12-13, 14:16
Medlem
Fjantors avatar
Men ghaaaa så pinsamt..
Citera
2020-12-13, 14:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fragbear
Eller betyder "Original" något annat än att man är en av original medlemmarna i en klubb?
Att vara ett original häromkring innebär att man är lite annorlunda. Samlar på gamla drickabackar. Cyklar omkring med ett gammalt bildäck på pakethållaren. Pratar med elskåpen längs med trottoarerna.

Just den patchen känns helt ok på den här stollen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in