2020-12-13, 00:46
Avslutad
Har letat runt nu länge efter ämnet "Covid" men hittar det fan inte under någon under kategori! MEN skapar jag en tråd i någon annan forumdel så får jag en varning ELLER en veckas bann.....
Citera
2020-12-13, 00:51
Medlem
Kurt-Beritzs avatar
Vetenskap & humaniora->medicin & hälsa->covid.

Du visste inte vilken kategori covid faller inom. Pinsamt
Citera
2020-12-13, 00:52
Medlem
warfighters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalk-Allan
Har letat runt nu länge efter ämnet "Covid" men hittar det fan inte under någon under kategori! MEN skapar jag en tråd i någon annan forumdel så får jag en varning ELLER en veckas bann.....
Sök på corona?
Citera
2020-12-13, 00:52
Medlem
rymdteleskops avatar
leta upp en annan tråd om corona kolla "aktuella ämnen" de har en hel kategori där. öppna en tråd och se var den är postad. enkelt

EDIT: den som ovanstående flashbackare postat är inte den ända. finns minst 2 till politik > inrikes > corona t.ex.
Citera
2020-12-13, 00:53
Medlem
st0ckiss avatar
Citat:
Det gör du inte för att du är väldigt svagbegåvad.
Hade du kollat i (FB) Medicin och hälsa, vilket är jävligt logiskt, så hade du hittat (FB) Coronaviruset och covid-19 alldeles överst på den jävla sidan. Så bli hur förbannad du vill, det hör väl till din bristfälliga utveckling till.
Citera
2020-12-13, 00:58
Moderator
Schlesiens avatar
Citat:
Du postar en fråga där -->
(FB) Undrar du var du ska placera din tråd? FRÅGA HÄR ◄◄◄
Citat:
Ursprungligen postat av Kurt-Beritz

Eller den: Politik -> Politik inrikes -> Coronapandemin

Eller: Samhälle -> Konspirationer och alternativa teorier -> Alternativa teorier om covid-19
Citera
2020-12-13, 15:14
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Kurt-Beritz

Var inte helt nykter, men pinsamt japp
Citera
2020-12-13, 15:16
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av st0ckis
Det gör du inte för att du är väldigt svagbegåvad.
Hade du kollat i (FB) Medicin och hälsa, vilket är jävligt logiskt, så hade du hittat (FB) Coronaviruset och covid-19 alldeles överst på den jävla sidan. Så bli hur förbannad du vill, det hör väl till din bristfälliga utveckling till.
Inte svagbegåvad, men var onykter... sorry
Citera
2020-12-13, 15:22
Medlem
najass avatar
Citat:

Det finns även en egen Corona-katergori (underforum) under Politik - inrikes. (FB) Coronapandemin

Allt om Corona ska alltså inte postas i Medicin & hälsa, det beror helt på vilken aspekt du vill diskutera. Det finns exempelvis ca 70 trådar om Corona under Ekonomi även om det inte finns ett eget Corona-delforum under Ekonomi.
Citera
2020-12-13, 21:21
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av najas
Det finns även en egen Corona-katergori (underforum) under Politik - inrikes. (FB) Coronapandemin

Allt om Corona ska alltså inte postas i Medicin & hälsa, det beror helt på vilken aspekt du vill diskutera. Det finns exempelvis ca 70 trådar om Corona under Ekonomi även om det inte finns ett eget Corona-delforum under Ekonomi.
Tack!!
Citera
2020-12-13, 21:24
Medlem
Citat:
Det borde finnas alkolås på webanslutna mackapärer..
Citera
2020-12-13, 23:31
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Pinkpussy
Det borde finnas alkolås på webanslutna mackapärer..
Det är något jag också eftersträvar!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in