Citat:
Ursprungligen postat av
Stig-Britt
Jag tycker dina inlägg ofta är bra Nixter men hjälp mig förstå, för det där börjar låta konspiratoriskt för mig.
Stig Britt, tror vi får utgå ifrån att Trump visste att valfusk skulle ske. Tror även vi får utgå ifrån att Team Trump (ink bla Flynns - US Army) visste att Kineserna skulle lägga sig i (stängningen av konsulatet nån månad innan valet i Texas bla). Tror man monitorerade dessa fusk valnatten för att man visste att det skulle ske.
Därför tror jag att vi gör smart i att konvetionella metoder att få fram röstfusket via traditionella domstolar är en första "nivå" i detta. Jag tror att okonvetionella metoder kommer tas därefter, samma metoder sm nyttjas vid krig. Vet man sedan innan valet att främmande makt är inblandad är det militära lagar som gäller, slutligen, men i planeringstadiet 2018,2019 och 2020 från första början. Någon här inne skrev en ganska bra förklaring, där man bla noterade att man under första månaden här byggt opinionen för fusket (som nu är ungefär hälften av alla som röstar). Viktigt att folket förstår att det skett.
Nästa steg i detta är enligt hur jag ser detta den 18:e December då Radcliffe levererar detaljerna till Pompeo. Att alla har semester och rent juridiskt KAN arresteras för detta givetvis än mer kittlande.
Möjligt att jag har fel, men med det som skett och sker är det NOLL % chans att Trump erkänner sig besegrad.
#arrestthecabal