Citat:
Ursprungligen postat av
Mullvaden1989
Ni kan ställa er frågan, varför om nu demokraterna vet det inte kommer hitta röstfusk. För det inte fanns enligt dom..... Varför börjar YouTube cencurerar att det fanns röstfusk på deras plattform?
.... Vet YouTube något vi inte vet och inte vill att sanningen ska komma fram?
, lever vi I en öppen fri värld i väst?
Jag hoppas ni blinda börjar vakna, sluta vara 🐑 och själlösa människor och tänk.
Det spelar ingen roll vad du och jag skriver här, det komme r ändå inte påverka valet i USA. 🇺🇸
Det gör dom för inget av det som kommer har nått med verkligheten och göra, och det vet vi genom titta i backspegeln.
Och jag antar att youtube inte vill vara en plattform för rena lögner.
Man gjorde samma med ZIKA i Braslilien.
Och vet det finsn mer fall där man hindrar videos.
Men vet inte varför man ska behöver ta bort dessa, för folk kan inte vara så korkade att gå på dom.
Men uppenbarligen är det så och när man ser här.
Och det man ser här är att man jobbar vecka för vecka, och nya påståenden och som sen försvinner som den konspiration det är.
Det är faktiskt makalöst att man hållit på så här länge, och man har inte ens det allra minsta att visa upp med systematisk valfusk.
Nått jag förutspådde skulle ske, breaking news bevisen kommer på fredagen, sen går hela helgen och vi hör aldrig ett knyst om bevisen mer.
Så kommer blir det en ny booomb som ska AVSLÖJA ALLT, datumet uppnås, och precis inget avslöjas.
Och detta går på repeat sedan valet, oerhört komiskt är detta.
Snart kommer väl Nixter efter läst någon högerextrems sida, och postar en massa som aldrig existerar om systematiskt valfusk.
Joe Biden bör starta en utredning det första han gör, den kommer troligtvis inte vara smickrande för valfusk ifrån republikansk sida, då dessa brukar vara i majoritet.