2020-12-11, 23:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AreYouBack
Ursäkta min tråkiga ton. Jag är trött och förbannad på valet.

Äh, jag hade ingen annan avsikt än att tacka för rättelsen. Termer ska användas på rätt sätt.
2020-12-11, 23:24
Medlem
IsraelWatchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IQ-145

Man kan inte utgå från att allt har gått rätt till när det finns såpass många anomalier i röstförfarandet. Varför är demokraterna såpass ovilliga att gå till botten med det hela?

Det handlar om hela valproceduren i framtiden. Skit i Trump nu, vill inte alla att ett val går till på ett korrekt sätt? Som väljare vill jag att allt är legit. Jag vill förvissa mig om att min röst har räknats och att det inte har förekommit röstningar av t.ex. avlidna personer, eller personer som inte får rösta i min delstat, o.s.v. Vem motsätter sig det? Fuskare?

Man utgår ifrån at allt har gått rätt till TILLS man bevisar dessa anomalier.
Upp till bevis, sen ahr vi ett case och då kan fajten med att gå"till botten emd det börja.
SÅ fungerar rättsväsendet.
Innocent until proven guilty.
Demokraterna skulle bara legitimera grundlösa påståenden om de skulle gå emd på det.
Det ska de itne, demokraterna gör ehlt rätt i att ignorera detta och låta domstolarna sköta detta.

Upp till bevis helt enkelt. Svårare än så är det inte, har dem ett case så behöver ni inte oroa er över att det blir en utredning.
2020-12-11, 23:25
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av shakta
Hej Mr "Det har konstaterats".

Du är medveten om att det fortfarande pågår vittnesförhör och utredningar? Då kan det väl knappast ha konstaterats någonting mer än vad du tror eller läst någonstans.

Hej Pysén!

Jodå! Men de har ingen betydelse i detta sammanhang. Loppet är kört för den trumpne Trump.
2020-12-11, 23:26
Medlem
Nixters avatar
FÖRSTA SCOTUS LÄCKAN.. (?)

Overifierat: Trump vinner båda casen i SCOTUS
https://twitter.com/RED_IN_PA/status/1337512669646118912

PS. Vänner låt oss ta detta för vad det är overifierat, men jag finner detta rykte bättre än det tvärtom.
2020-12-11, 23:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 45huddinge45
Vilka kort har Trump i sin hand? De kort han visade upp hitintills har ratats av republikanskt dominerade domstolar...
Det kort som växer sig starkt av folk som med hån, hat och mobbing, försöker trycka ner rättvisan och sanningen. DÅ blir effekten bara att kampviljan och stödet växer och växer och växer.

Opinion, allting handlar om det.
2020-12-11, 23:27
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ardathbey
På tal om packning så har Trump nominerat 1/3 av domarna i sittande Scotus - 1 fick han tack vare Rep i senatens agerande gentemot Garland. Så vem packar Scotus?

Det ska ju sitta nio stycken där, menar du att Trump ska låta bli sina antaganden?

Demokraterna vill trycka in 20st, det är en viss skildnad.
2020-12-11, 23:28
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nixter
Så om Biden inte FÅR bli President, och Trump bara upphör, vem är President då ?

Låt dig inte luras av mindre kunniga.

Trump kan sväras in av en domare i ovala rummet i vita huset och fortsätta efter den 20:e.

Aspberger-Nixter.

Du måste förstå att ALLT hänger på SCOTUS. Om SCOTUS nekar rösterna efter 3:e November, så kommer Trump bli president.

Att NEKA röster efter 3:e November, går emot konstitutionen. SCOTUS lever efter konstitutionen.

Därmed vinner inte Trump.
2020-12-11, 23:32
Medlem
Blot-Svens avatar
Det här har ni väl redan nämnt i tråden eftersom denna tweet kom för nästan ett dygn sedan?
Kayleigh McEnany
@kayleighmcenany
·
20h
6 STATES are now asking to join Texas as parties in the Supreme Court case to ensure Election Integrity. Many more have filed amicus briefs in support!
https://mobile.twitter.com/kayleighmcenany/status/1337210025861935104

Trevligt om det stämmer! Sju målsägande.
2020-12-11, 23:32
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen
Du ska ha all heder för att du kämpar på. Faktiskt en av de mest uthålliga på forumet. Bra där! Dock är det över dessvärre för din del. I tisdags var det safe harbor, det innebär att resultatet inte längre kan ändras för de stater som har låst in sitt resultat. Och samtliga stater har gjort det. Inget (seriöst) finns längre att utreda kring någonting. Biden vann med 306 elektorsröster och många miljoner röster.

Det är klart.

Vilken tur att Texas lämnade in sin stämmning fem i tolv i måndags. Tror du att det var en tillfällighet?
2020-12-11, 23:33
Medlem
IsraelWatchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nixter
FÖRSTA SCOTUS LÄCKAN.. (?)

Overifierat: Trump vinner båda casen i SCOTUS
https://twitter.com/RED_IN_PA/status/1337512669646118912

PS. Vänner låt oss ta detta för vad det är overifierat, men jag finner detta rykte bättre än det tvärtom.

Hahhaa fakenew - De fattar beslut om det blir ett domstolsärende och inte om själva beslutet.
Asperger-Nixters läcka är uppenbart fake.

Hade den avrit sann ahde det stått att de röstar för att ta ärenderna till rättegång och inte dömer i sjäöva ärendet haha.
2020-12-11, 23:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Of.Finland
Aspberger-Nixter.

Du måste förstå att ALLT hänger på SCOTUS. Om SCOTUS nekar rösterna efter 3:e November, så kommer Trump bli president.

Att NEKA röster efter 3:e November, går emot konstitutionen. SCOTUS lever efter konstitutionen.

Därmed vinner inte Trump.

Konkret, hur går det emot konstitutionen?

Alla stater ska följa sina egna lagar gällande valprocessen. Bryter dom mot sina egna lagar så går DOM mot konstitutionen och då kan SCOTUS gå in och rätta till det.
2020-12-11, 23:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vinkelhak
Det kort som växer sig starkt av folk som med hån, hat och mobbing, försöker trycka ner rättvisan och sanningen. DÅ blir effekten bara att kampviljan och stödet växer och växer och växer.

Opinion, allting handlar om det.

Jag trodde att korten gällde anmärkningar mot valresultatet...

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in