Citat:
Ursprungligen postat av
45huddinge45
Varför inte börja med de stater som Trump vann med stor marginal? Enligt prognoserna borde Trump inte ha vunnit så många stater, skumt? Eller hur?
Bäst är att börja med swingstaterna där det förekommer tvivel, och där det skedde stora förändringar.
Citat:
Ursprungligen postat av
ardathbey
Georgia har räknat om och inget stort fel kunde hittas.
Man gjorde endast en simpel omräkning, och inte en djuplodande (t.ex. signature audit). Om fusk förekom, så upptäcktes det inte via den simpla omräkningen som endast replikerade allt.
Citat:
Ursprungligen postat av
IsraelWatch
En IQ BAdboll tagning ifrån din sida.
Man utgår ifrån att allt har gått rätt till tills vi har det det bevisat att det förekommit fusk och då börjar vi gå till botten med det.
Så Trumpgänget bör helt enkelt börja presentera bevis som åtminstone håller för att få till en rättegång EFTER det kan man börja gräva och undersöka.
DU börjar ifrån fel ända. Med den logiken måste man udnersöka varenda grundlösa anklagelse som sker hela tiden. Det håller inte.
Man kan inte utgå från att allt har gått rätt till när det finns såpass många anomalier i röstförfarandet. Varför är demokraterna såpass ovilliga att gå till botten med det hela?
Det handlar om hela valproceduren i framtiden. Skit i Trump nu, vill inte alla att ett val går till på ett korrekt sätt? Som väljare vill jag att allt är
legit. Jag vill förvissa mig om att min röst har räknats och att det inte har förekommit röstningar av t.ex. avlidna personer, eller personer som inte får rösta i min delstat, o.s.v. Vem motsätter sig det? Fuskare?