Citat:
Ursprungligen postat av
AreYouBack
Så du tittar inte på föhören utan endast skriver vad du tror. Ta och och titta på Wisconsin förhöret som pågår och säg att de har fel. Det här är bildade människor som anmält sig frivilligt. Det är utom sig av olust hur de blir behandlade och hur mycket fel de ser.
https://youtu.be/pkqFTUEvMoU
Kan observatörer ha behandlats felaktigt? Ja, absolut. Betyder det att omfattande, koordinerat valfusk har förekommit i flera delstater? Nej. Det är i vart fall min slutsats. Hade vittnesmålen haft någon substans hade inte domstolarna avfärdat Trumps stämningar.
Filmen från GA med ”resväskor” har väl hävdats som bevis för valfusk. Vad jag kan se på videon är valarbetare som hanterar röster i någon form. Något annat kan jag inte med säkerhet säga. Jag tycker det är ett för långt steg till att anta att ”nu drog dom fram resväskorna med falska röster, som gömts lite finurligt under borden”.
När ansvariga för valen, både på delstats och federal nivå, säger att anklagelserna om fusk har utretts utan att några bevis har hittats nöjer jag mig med det. Den som anser att alla inblandade är korrupta får stå ut med att bli anklagad för att vara konspiratorisk.