2020-12-11, 14:34
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Sluta skriv om FF nu , han kan ju inte läka och bli frisk som ni håller på och spekulerar
https://www.facebook.com/189892183097/posts/10160463096953098/?d=n

https://www.facebook.com/118943054880945/posts/3370421816399703/?d=n
Stackarn! Kan alla nu prioritera Fredrik och hans känslor?? Lite pedofili hit och dit, vad spelar det för roll? Det här är bara avundsjuka mot Fredrik, mörka krafter som hatar mot stackars Fredrik! Nu ger vi handhjärtan till Fredrik istället.
Citera
2020-12-11, 14:37
Medlem
Lite väl hårt kanske att behöva lämna alla politiska uppdrag.
Citera
2020-12-11, 14:37
Medlem
crocodilelilos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Almanacka2018
Federley lämnar politiken: https://www.svt.se/nyheter/inrikes/fredrik-federley-lamnar-politiken
Och därmed även det offentliga, vilket gör att medierna får svårt att fortsätta skriva om detta, dvs slut på drevet. Om de inte hittar någon vinkling om hur c-partiet hanterade detta men jag har ännu inte sett något som skulle rättfärdiga det heller.
Citera
2020-12-11, 14:38
Medlem
MrMarios avatar
Noterar att Federley fortsätter ljuga, vilket är lite fjantigt med tanke på att t.om. tidningarna avslöjat lögnerna. Påstår att han absolut inte haft någon tolerans för sambons barnvåldtäkter, men någon tolerans måste han ju faktiskt haft då har fortsatte att bo ihop med och umgås med pedofilen även månader efter att han fått kännedom om brotten. Dessutom propagerade han för att pedofilen var oskyldig.
Citera
Medlem
lindemanns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Sluta skriv om FF nu , han kan ju inte läka och bli frisk som ni håller på och spekulerar
https://www.facebook.com/189892183097/posts/10160463096953098/?d=n

https://www.facebook.com/118943054880945/posts/3370421816399703/?d=n
Jag har aldrig haft speciellt höga tankar om Centerpartister, men det där får det fan att vända sig i magen på mig. Det är i stort sett uteslutande styrkekramar och hjärtan i kommentarsfältet på både Fredericks och Annies inlägg. "Alla kan göra fel", "du kommer tillbaka", "ansvaret ligger hos gärningsmannen". Från högt uppsatta Centerpartister. Omtanken om Fredericks välmående är större än för de utsatta barnen. Fyfan.

Det är ju tyvärr för mycket att hoppas på att gemene man ska se det där och inse en gång för alla att Centerpartiet är ett jäkla skitparti utan några egentliga grundvärderingar utöver massinvandring.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av crocodilelilo
Och därmed även det offentliga, vilket gör att medierna får svårt att fortsätta skriva om detta, dvs slut på drevet. Om de inte hittar någon vinkling om hur c-partiet hanterade detta men jag har ännu inte sett något som skulle rättfärdiga det heller.

Inget bestämt datum om när han lämnar EU-parlamentet så offentlig fram tills dess
Citera
Moderator
Psilosophers avatar
Han har dragit skam över bögarna. Lite av en bedrift, får man lov att säga.
Citera
2020-12-11, 14:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lindemann
Jag har aldrig haft speciellt höga tankar om Centerpartister, men det där får det fan att vända sig i magen på mig. Det är i stort sett uteslutande styrkekramar och hjärtan i kommentarsfältet på både Fredericks och Annies inlägg. "Alla kan göra fel", "du kommer tillbaka", "ansvaret ligger hos gärningsmannen". Från högt uppsatta Centerpartister. Omtanken om Fredericks välmående är större än för de utsatta barnen. Fyfan.

Det är ju tyvärr för mycket att hoppas på att gemene man ska se det där och inse en gång för alla att Centerpartiet är ett jäkla skitparti utan några egentliga grundvärderingar utöver massinvandring.

För när man skaffar barn så har man inte ansvar för dem?
Citera
2020-12-11, 14:40
Medlem
Atlasbokens avatar
Det är fan ta mig helt JÄVLA SJUKT! att folk tycker synd om pedofil-kramaren pederley! Det är inte ett dugg synd om äcklet han har vetat om detta länge angående hans vidriga peddo-vän! Nu när allt kommer upp till ytan försöker han spela offer och samla rymdkramar osv. Så fruktansvärt äckligt av honom och Lööf att vinkla detta till att det är så synd om FF. Det de är synd om i den här historien är BARNEN! som blev utsatta för dessa smutsiga äckel pedofiler.
Citera
2020-12-11, 14:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lindemann

Du är medveten om att Fredrik haft en fantastisk politisk karriär? Han har vigt sitt liv till att göra världen till en bättre plats att leva på. Klart han kommer vara saknad, främst i de egna leden. Ett stort tomrum uppstår.
Citera
2020-12-11, 14:42
Medlem
nickomyras avatar
Hoppas verkligen att de fortsätter att gräva i detta ändå .
Citera
2020-12-11, 14:43
Medlem
lindemanns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crocodilelilo
Som tur är finns det alternativmedia i Sverige. De kommer inte att ta hänsyn till att Frederick har "rätt värdegrund" och förhoppningsvis fortsätta att gräva och publicera artiklar. Frederick var vice ordförande i Centerpartiet och i sin partigrupp i Europaparlamentet. Digniteten på de här nyheterna är enorm. Det förstår mainstreammedia också, det är just därför de låter bli att skriva de värsta detaljerna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in