2020-12-10, 20:27
Medlem
Stig-Britts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tompa81
Var det inte två rapporter? En som sa att de på vissa ställen var det 26% men att det i delstaten "troligtvis" handlade om 0,26%?

Osäker, bidra gärna med källor om du har. Jag är tveksam till det där i alla fall.
2020-12-10, 20:29
Medlem
28dagar-senares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Så Barr som erkänner valet är det säkraste i modern tid är en del av min agenda?
Andra i administrationen säger det samma.
Så ett intressant påstående som saknar validitet.

Det har inte Barr sagt, han sa att valfusket inte påverkar valresultatet, men tydligen så tror du att detta har varit det säkraste valet i US historia och jag kan tyvärr inte anse att vad du säger är relevant, tyvärr.
2020-12-10, 20:29
Medlem
AreYouBacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av itazon
Läs stämningen. De klagar på lagstiftning i mars. Och har något exempel från valet, men det pratar inte om bedrägeri utan om hur lagstiftningen borde varit annorlunda för att få annat beteende under valet.

Nej. Läs stämningen. Det handlar inte om valet, det handlar om att tolka konstitutionen i ljuset av några staters vallagstiftning.

Målet handlar inte om bedrägeri, alltså valfusk, det handlar om huruvida specifik vallagstiftning är konstitutionell eller ej.

Vad är et vi lyssnar på i Georgia Hearing? Det är vittnesmål om oegentligheter timma ut och timma in. Texas stämning kanske handlar om "legislativa processer" men hearingen handlar om hur osäkert valet har genomförts. Var skall dessa vittnesmål hamna?
2020-12-10, 20:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stig-Britt
Osäker, bidra gärna med källor om du har. Jag är tveksam till det där i alla fall.
Jag har dem inte tyvärr. Därav min undran.
2020-12-10, 20:31
Medlem
Nixters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tok-Frans
Än är det inte över, kan bli total schack matt.

Ja verkligen. Är inte ens bekymrad, den här tar vi, lätt dessutom.

Vi har nu AGs som agerat på ett sätt Barr skulle gjort..lurar Barr med action i vassen..

..När vi har DNI Radcliff som skall släppa hammaren den 18: Dec kring Familjen Biden mfl Kinakopplingar...

..Vi har stämningar från Giuliani kring omvända valresultat när man tar bort alla felaktiga röster.

..22 dissikerade Dominion maskiner och Powells stämningar (dark horse med grymt pulver)

..Och nu har vi Texas och 10 stater till som stämmer de stater som brutit mot konstituonen i skapandet av Laissez-faire lagar vid röstning.

Det här blir hur kul som helst. Ser Biden kölhalas framöver
Senast redigerad av Nixter 2020-12-10 kl. 20:41.
2020-12-10, 20:31
Medlem
28dagar-senares avatar
Citat:
Än är det inte över, kan bli total schack matt.

Jo jag väntar på den, är inte så dålig på Schack myself men Trump har visat att han kan spela 3D Schack.
2020-12-10, 20:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Behöver inte klappa mig på ryggen, då jag redan visste före att jag skulle få rätt.
Dock ger det mig en enorm kred att analysera saker, synd att det inte går säga om vissa andra.
Som leds av konspirationer, som man sen låtsas inte om existerade när man insett att det är döfött då fakta säger nått helt annat.

Det känns tryggt att du tror att du har rätt. För du har haft fel om exakt allt när det gäller Trump.

Vad tycker du om att det nu läcker en massa info om Jo Bao Din, Jim Bao Din och Hunter Bao Din? Det känns nästan som RUSSIAcollusion fast på riktigt istället för fantasi. Istället har vi nu CHYNAcollusion med Jo Bao Din som huvudperson, eller hur? När kineserna själva säger det så är det ju på riktigt. Ser du några problem med detta?

https://usaherald.com/watch-chinese-professor-touts-beijings-close-ties-with-wall-street-and-biden-family/
2020-12-10, 20:42
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nixter

Vi har nu AGs som agerat på ett sätt Barr skulle gjort..lurar Barr med action i vassen..

..När vi har DNI Radcliff som skall släppa hammaren den 18: Dec kring Familjen Biden mfl Kinakopplingar...

..Vi har stämningar från Giuliani kring omvända valresultat när man tar bort alla felaktiga röster.

..22 dissikerade Dominion maskiner och Powells stämningar (dark horse med grymt pulver)

..Och nu har vi Texas och 10 stater till som stämmer de stater som brutit mot konstituonen i skapandet av Laissez-faire lagar vid röstning.

När väntas rapporten på maskinerna?
2020-12-10, 20:43
Medlem
28dagar-senares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nixter

..När vi har DNI Radcliff som skall släppa hammaren den 18ec kring Familjen Biden nfl Kinakopplingar...

Jag tror att John Ratcliffe kommer att upplösa Joe Bidens förmåga att bli president men det måste komma fram inom de närmsta dagarna för om det går riktigt illa så blir Kamela "Wide leg Spread" Harris President och jag cashcar in 40k från Unibet och CCP har makten över US.
Då mina vänner har vi ett inbördeskrig.
2020-12-10, 20:44
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 28dagar-senare
Jo jag väntar på den, är inte så dålig på Schack myself men Trump har visat att han kan spela 3D Schack.

Om man utgår från att motståndaren kommer fuska, varför inte utnyttja de möjligheter som ges?

Självklart om du frågar mig.
2020-12-10, 20:45
Medlem
Nixters avatar
Citat:
När väntas rapporten på maskinerna?

Vart många bud på detta. Denna vecka har jag hoppats på. Första budet var att det skulle ske imorgon Fredag.

Kan man nu visa upp Dominion vote switching i realtid vid dissikeringen så är ju caset 'signed sealed delivered' för Powell.

Håller båda tummarna och har även bett frugan hålla sina
2020-12-10, 20:46
Medlem
28dagar-senares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonaldTrummp
Jag förstår inte fientligheten mot Kina. Dom är ju världens näst största långivare till USAs budget. Man ska inte pissa på sin bank som DJT brukar säga.

Mike Pence

Googla lite om Kinas byggande av öar som inte finns och varför de vill skapa militärbaser där.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in