Citat:
Ursprungligen postat av
28dagar-senare
Men människa är du blind? Att det har förekommit valfusk anser jag är självklart och du anser att det har inte varit ett säkrare val. Ser du inte en oxymoron i det hela och summan är att det har inte varit det säkraste valet. Hur som helst din övertygelse och logik är så främmande så jag kan inte förstå den därav mina frågor.
Nåväl vi får se om några dagar om jag behöver be dig om ursäkt.
Inget systematiskt valfusk är ens i närheten att bli bevisats.
Och det är som Barr säger det säkraste valet i modern tid.
Fakta, forskning och saklighet med en röd tråd för uppnå konsensus är ingen övertygelse, utan det enda sättet att komma fram till nått.
Och med di den åtanke och hur man bara hör prat och inget mer, berättar för oss att ingen systematisk valfusk existerar.
Under tiden komemr du hoppa på varje konspiration du hittar, och när den blir avförd som fabricerad, så låtsas man om att den aldrig existerade.
Som du förstår detta är inte mitt första rodeo med människor som inte lever i verkligheten.
Och detta med att inga bevis skulle bevisas, att nämner datum och sen aldrig levererar och att man bara kör detta på repeat.
Det berättade jag redan före ni började, och just för de som inte lever i verkligheten är så lätta att identifiera.
Jobbigt att alltid ha rätt på såna här saker, och krävs inte ens intelligensens eller någon direkt analytisk förmåga för avslöja som jag gjorde.
Och därför står vi på exakt samma punkt som innan, inget systematisk valfusk har förekommit.
Citat:
Ursprungligen postat av
Smurfanerlite
Innan du klappar dig ännu mer på ryggen så kanske du kan förklara för mig varför de människor som vittnat om felaktigheter bara skall viftas bort som konspirations idioter?
Det blir kontentan när man inte vågar vittna.
Behöver inte klappa mig på ryggen, då jag redan visste före att jag skulle få rätt.
Dock ger det mig en enorm kred att analysera saker, synd att det inte går säga om vissa andra.
Som leds av konspirationer, som man sen låtsas inte om existerade när man insett att det är döfött då fakta säger nått helt annat.