Citat:
Ursprungligen postat av
LBeria
Hans strategi har fungerat förvånansvärt bra framtill nu, ja. Men just i detta fall tror jag han förgick sig lite. Ohio och Florida hade räckt för twitter men han bör nog hålla tassarna borta från Texas stämning.
Vad menar du? Att hans ansökan om att få föra talan kommer resultera i förlust?
Citat:
Ursprungligen postat av
LBeria
Om fusk har förekommit eller inte har inte så mycket med saken att göra.
Det leder till den dikotomi jag angav i föregående inlägg. Antingen har Trump lurat i halva befolkningen att valfusk förekommit, eller så har valfusk förekommit. Håller du inte med om den dikotomin? Vi kan såklart säga att det är någon annan än Trump som lurat i dem det också, men det tycker nog ingen av oss!?
Citat:
Ursprungligen postat av
Draken55
Hur kan man se det på ett annat sätt om man har förnuft och är klok?
Snark. Ifrågasätt du huruvida jag har förnuft eller är klok. Jag är inte utbildad i amerikansk rätt, men jag har läst juristprogrammet på SU för 10+ år sedan. Det jag hävdade var att man kan se den på ett annat sätt än "Det är omöjligt att argumentera med sån dynga på sakliga grunder, omöjligt." vilket var vad du skrev. Om du vill tycka att jag saknar förnuft samt inte är klok - gör du så och ignorera mig framöver.
PS:
Citat:
Ursprungligen postat av
Draken55
Hur kan man se det på ett annat sätt om man har förnuft och är klok?
Argumentet " jag vann i Florida och så vidare , därför ska jag vinna, typ.."
är ju så löjeväckande att man skrattar rakt ut.
Jag är ändå fri att kommentera den, det är ju en stämmning som trumpdårarna har lagt till Supreme court, PÅ ALLVAR.... snacka om att förlöjliga US..
Är detta MAGA ???
Om nu Trump skulle vinna, kommer det inte kännas löjligt att du skrivit "trumpdårarna" och "förlöjliga us", "är detta maga???" osv? Är det inte bättre att hålla sig på saklig grund så man slipper framstå som direkt okunnig i efterhand beroende på vad som händer?