2020-12-09, 23:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sno
Barnvåldtäktsmän som "krydda i tillvaron"?

Det är så här anti-PK:are tänker alltså.
Citera
Medlem
Toolmans avatar
Lööfs tystnad är intressant.
Lööf har säkerligen haft kännedom om att FF varit sambo med en barnvåldtäktsman under lång tid, utan att ingripa. Alltså utsatt ett barn för stora risker.
Om Lööf dumpar FF avslöjar FF hennes kännedom i saken. Vad gör Lööf? Mest troligt förs förhandlingar med FF om hur hans tystnad ska kunna köpas.
Senast redigerad av Toolman 2020-12-09 kl. 23:45.
Citera
Medlem
smoerreboms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DragonOnWall8
Angående grannarna, måste bara vara en kort tidsfråga innan nån förnuftig träder fram.
Grannarna behöver inte träda fram. Det räcker att en seriös journalist intervjuar ett par av dem anonymt och skriver att uppgifterna har bekräftats av x antal anonyma källor.

Annie Lööf har en lång historia av att kräva att andra politiker ska ta avstånd eller markera tillräckligt tydligt mot olika saker, orban, Putin whatever men hon behöver flera veckor för att göra sig av med en politiker som ägnat sig åt maktmissbruk mot enskilda medborgare. Det här är världens chans att göra slut på henne.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mansory
Btw finns de bild på sambon? Kanske bild på båda två tillsammans :P

Ja, det finns bild, bl.a. på Nordfront, Lamotte´s Facebook och på LinkedIn.
Citera
2020-12-09, 23:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av itsen
Kan dock tänka mig att det blir vääääldigt långtråkigt att leva FFs liv med en massa PK-typer a la extreme, då blir pedofiler lite krydda i tillvaron kan jag tänka mig. Svårare än så är det inte.

Försvarar du ffs omdömme elelr handlingar ???
Citera
2020-12-09, 23:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Charvet
Fria Tider:

Någon som har plusabonnemang och kan citera lite ur artikeln?

Jag har inte, men jag kommer ihåg från domen att Jonas inte anser sig vara en pedofil, eftersom han aldrig - enligt honom själv - har haft sexuellt intresse för barn.

Han våldtog sina styvdöttrar endast därför att han ville få sin uppmärksamhet och uppskattning av sin medbrottsling. Jonas kände att han dög när han kunde vara duktig på något och därmed bli accepterad sådan som han är när killen i andra änden av interuppkopplingen uppskattade hans gärningar.

Att Jonas fick utlösning när han förgrep sig på 6åringen var alltså inte tecken på att han njöt av den sexuella handlingen. Det var bara en förutsättning för fortsatt kontakt med och uppskattning från medbrottslingen. Som förresten var en spädbarnsförälder..

Så det skulle inte förvåna mig om Jonas ansåg att han gott kunde sitta barnvakt åt FF:s dotter...
Citera
2020-12-09, 23:56
Medlem
LemPicas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sno
Det är mycket möjligt att Federley ÄR en pedofil.

Den killen som blev dömd tillsammans med Jonas gjorde ju själv inget gentemot barnen. Men han tittade på när Jonas förgrep sig på sin styvdöttrar.

Man behöver inte vara aktiv fysiskt - eller ens på plats - som pedofil. Räcker att man är intresserad av att ta del av när någon sysslar våldtar ungarna.

Så det återstår att se huruvida det finns bevismaterial om att Federley har deltagit i något - ens på distans. Hittills har vi redan insett att han tycks ha en förkärlek för pedofiler. Tvärtom vad vanliga normala människor har - dvs. äckel.

Jag är sen på bollen och orkar (just nu) inte gå igenom hela tråden.
Dock verkar du insatt så har några frågor om du har lust att svara.

Hur länge har FF och peddot varit ett par?
Hur och när fick FF veta att pojkvännen är en dömd pedofil?
Har FF kommit med något officiellt uttalande ännu?
Citera
2020-12-09, 23:57
Medlem
För en som inte hängt med de senaste dagarna: FF har alltså flertalet gånger haft sex med en person, som har haft sex med barn? Och deras förhållande är fortfarande intakt? Sjukt...
Citera
2020-12-09, 23:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WWG1WGA
Enligt Stoppa Pressarna träffades de via bögsexappen Grindr.

Pedofilen som tidigare levt med en kvinna, sökte alltså aktivt efter bögsex.

var skulle dom annars ha träffats? Federlay är inte pedofil
Citera
2020-12-10, 00:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yttrandefriden
¨
i allfall inte dömd som sådan men det innebär bara just det
Citera
2020-12-10, 00:01
Medlem
Ohshit.Cuntwells avatar
Citat:

Hur vet du att han inte är pedofil?
Det är väl tvärtom mycket sannolikt då inga andra än pedofiler tycker det är lugnt att vara sambo med en pedofil när man har småbarn.
Citera
2020-12-10, 00:02
Medlem
Citat:

Hur vet du det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto