2020-12-09, 17:33
Medlem
nova68s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kommer-vara-anon
Sambon och FF bor ihop ja, eller bodde ihop i varje fall. Betyder ju fortfarande inte att dottern som mest troligt inte bor tillsammans med FF träffat sambon, då FF jobbar heltid nere i Bryssel. Ni kanske har missat den lilla detaljen, att det är rätt svårt att ge dottern frukost och skicka iväg henne till skolan, och sedan lite smidigt ta sig från Sveriges mitt, till Bryssel när arbetsdagen börjar. Så antingen går inte tjejen i svensk skola, eller så bor inte dottern och FF tillsammans troligtvis.

Som du vet har vi något som kallas Corona sedan i våras.
FF har mestadels jobbat hemifrån under våren, hela sommaren (EF har även långt sommarlov) och under hösten, han har gett dottern många frukostar och skickat iväg henne till skolan.
Hon har träffat pedofilen, umgåtts under dagarna med honom och pappa FF.
Men enligt uppgifter aldrig lämnats ensam med honom och han har inte fått sova över, utan de veckorna sovit hos "svärföräldrarna".
Alltså inte pendlat mellan Örebro och jobbet.
Citera
2020-12-09, 17:34
Medlem
STORVITHAJs avatar
Finns det någon sammanfattning? 450 sidor är en del.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sotern
Jag gissar att kulmen på den här affären blir att det kommer fram att FF själv har knullat barn.
Ja vem vet. Nu är han ju sjukskriven i FLERA MÅNADER! (liksom för en vanlig dödlig utan pedofila drag så är det max tre veckors sjukskrivning som gäller om man inte är dödssjuk och vet att man ska dö om exakt tre månader och åtta dar).....MEN det är en annan historia. Hur som haver så kan INGEN förhöra FF det närmaste halvåret och knappast efter det heller för då är han nog för.........skör. Jag vill inte tro att FF förgripit sig på barn...........NÄ det tror jag inte.....men titta på och kanske inneha "barnporr" (detta obegripliga ord)...............ja rätt troligt....?
Citera
Medlem
AbsurdExistenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av K-Glitchen
Vad ska dom eller vår stasi-media säga? Dom kan inte tysta ned det här med att skylla över det hela på rasism.

Den enda förklaringen jag kan tänka mig är att transan/pedofilen har en hållhake på andra i partiet. Faller han så kommer fler att falla. Det är nog panik där nu.

Jag ser två scenarion.

1. FF äcklet kommer att mutas med ett X antal miljoner och försvinna från Sverige för all evighet.
2. Han kommer att hittas hängd/ihjälgasad/skjuten genom tinningen i ett "självmord" med ett uppdiktat brev vid sin sida.

jag tror på nr 2.

Våra fiender är kända för att vara giriga. De kommer inte låta även detta tillfället gå förlorat. Han kommer att bli mördad av en "högerextremist" för att han var endast var "bög". På så vis kan man också göra det hela till en snyfthistoria och de kan flytta gränserna ännu lite mer åt pedofilacceptans. "Bara för att bögar visar pedofiler medmänsklighet ska de inte behöva utstå ett sådant hat." Finns viss risk att "högerextrema" blir sedda som hjältar till slut.
Senast redigerad av AbsurdExistens 2020-12-09 kl. 17:37.
Citera
2020-12-09, 17:35
Medlem
Imnshos avatar
Det verkar ha blivit rejäl syntax error i pedofilringen Centerpartiet. Tror ändå att dom kommer att uttrycka stöd för sin barnmänniskoälskande andre vice ordförande Pedrik Pedorley.

Hur det än är, pedofil eller ej, så har han den rätta Värdegrunden, dvs tagit avstånd från mörka krafter och värnat den humanitära pedofilsekten Centerpartiet och det gladporriga samarbetet "Göken".

Lite samlagster... förlåt, samtalsterapi, så är allt förlåtet. Vi ska ändå veta att Centerpartiet sedan länge värnat baaaarn från alla länder. Tänk hur många kärleksfulla föräldrar som tagit hand om baaaarn från tredje världen som har flytt för sina liv.

Helt säkert kan Freddan snart omväljas som partiledare för höskulle- och tidelagssekten Centerpartiet.
Citera
2020-12-09, 17:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Månsan
.

"Det har kommit in andra bekymmersamma uppgifter som centern tar på stort allvar".

Man undrar ju vad dessa bekymmersamma uppgifter kan vara. Jag gissar på fullbordade pedofilhandlingar från Federleys sida.

Men då hade han väl blivit häktad? Kanske han är. Offentligjörs det när någon blir det?
Citera
2020-12-09, 17:37
Medlem
GROKNAK.Ankbondens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrStreamer
Men då hade han väl blivit häktad? Kanske han är. Offentligjörs det när någon blir det?
Det hade definitivt kommit ut om han var häktad. Det är han inte, men han hade ju besök av polis för 2 dagar sedan. Flertalet och civila poliser också så det kanske kommer när bevis har analyserats.
Citera
2020-12-09, 17:40
Medlem
Nordanvindarnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Månsan
Slölyssnar på Dagens Eko.
På fredag ska man i Pedofilpartiet Centern diskutera Federleys peddo-eskapader.

Ekot säger att dom fått ett sms från partsekreteraren Arthursson som utrycker att

"det är problematiskt att Federley ska ha känt till den dömda personens brott en längre tid".

och vidare:

"Det har kommit in andra bekymmersamma uppgifter som centern tar på stort allvar".

Man undrar ju vad dessa bekymmersamma uppgifter kan vara. Jag gissar på fullbordade pedofilhandlingar från Federleys sida.

Att de behöver all den här tiden på sig för att skademinimera tyder på att partiet befinner sig i djup kris för närvarande.
Citera
2020-12-09, 17:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GROKNAK.Ankbonden
Det hade definitivt kommit ut om han var häktad. Det är han inte, men han hade ju besök av polis för 2 dagar sedan. Flertalet och civila poliser också så det kanske kommer när bevis har analyserats.
Men att han hade polisbesök handlar väl om att han numera har polisskydd i sitt hem?
Citera
2020-12-09, 17:50
Medlem
Har någon sett pedofilkramaren FF på senaste?

Eller har han valt "The easy way out" som alla andra syltryggar brukar göra när skiten träffar fläkten.
Citera
2020-12-09, 17:54
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Nordanvindarna
Att de behöver all den här tiden på sig för att skademinimera tyder på att partiet befinner sig i djup kris för närvarande.

...ja något för oss ännu okänt är på tok, och som de har mycket svårt att hantera inom C nu. Hade det enbart varit en så enkel fråga som att en av deras höjdare visat sig pedofilanstruken hade de omedelbart offrat Federley för att rädda partiet och de övriga. Nu när de duckar och det tar en evighet så ges onekligen intrycket att de har en hel del mer obehagligheter att städa undan först inna de vågar ta de mediala debatten. Det kan t o m vara så att Federley sitter på komprometterande material om partikollegor, tidsförlopp, korrespondens, bilder, kvitton, mötesnoteringar, ljudinspelningar eller vad som helst som kan användas för att stärka hans förhandlingsposition vid ett utträde ur C (eller återkomst till). Därför söks nu i varje vrå och på varje hårddisk efter sådant innan man går ut med den officiella versionen.
Citera
2020-12-09, 17:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av farbror Sven
Vad sysslar du med? 1. Googla mina uppgifter om Juholt och hans särbo (datum). 2. Jämför situations med Federelys och återkom.

Jag tog upp din jämförelse mellan Juholt och FF. Den är relevant. Jag vet inte när han skilde sig från sin fru Annelie och när han blev särbo, sambo och fru med Annika Lindgren. den "affär" som följde i allmänna media utreddes av riksdagens kansli och Juholt gjorde rättelser samt avgick som partiordförande för (S). Hela den "affären" har (S) och övriga lagt bakom sig. Tror jag. Datumen för hans privatliv ligger helt inom 2010-talet.

Relevansen i din jämförelse med FF ligger i om brott av det slag som FFs partner fortfarande avtjänar straff för kan ursäktas på samma vis. Partners brott är, IMO, av mycket allvarligare slag (art).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in