2020-12-06, 21:19
Medlem
Det gör mig ingenting om jag nu är så kass. Ingenmat du har säkert rätt i att man bara ska skriva på och skita i gubbarna, jag lägger ner för mycket tid på dem, men känns som att JH är så hårda så att det är lika bra. Har inte gjort detta så länge så får väl se om jag kommer upp i mer mess per timme efter ett tag. Ibland kan jag också fastna i att läsa konversationen om det är någon extra efterbliven/rolig gubbe.
2020-12-06, 22:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thetrashcanman
Det gör mig ingenting om jag nu är så kass. Ingenmat du har säkert rätt i att man bara ska skriva på och skita i gubbarna, jag lägger ner för mycket tid på dem, men känns som att JH är så hårda så att det är lika bra. Har inte gjort detta så länge så får väl se om jag kommer upp i mer mess per timme efter ett tag. Ibland kan jag också fastna i att läsa konversationen om det är någon extra efterbliven/rolig gubbe.

Grejen är att det inte spelar någon roll om man bryr sig eller inte. Du kan råka göra ett misstag, och få sparken med omedelbar verkan. Trodde inte på detta först, men efter att jag blev avstängd på c.c. för att ha haft "för dålig kvalité" så fanns det liksom ingen återvändo.

Därför bryr jag mig inte ett skit längre, och bra också om du inser att det är den inställningen man ska ha. Det är bara att söka sig vidare till ett annat företag när det andra har slängt ut dig
2020-12-06, 22:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av canoon
Amen just det säger du som skrev det här ovan till thetrashcanman för en dag sen.

Men det är ju tur att vi har dig som har jobbat på JH sen sommaren som kan lära upp oss andra hur vi ska göra och hur det funkar. Seså logga in till gubbarna nu så du åtminstone får ihop till lite mat i veckan.

Jovisst, är inne på c.c. nu och köttar på benhårt. Mycket köksbordsknull ikväll och juristgubben där verkar ju vilja ha ännu hårdare slag mot skinkorna nuförtiden. Ska vi försöka ge honom en äkta hårdporr - BDSM historia nu eller? Äsch jag bryr mig mer om att få klart mitt meddelande på en halv minut:

"Självklart gullet, ska ta och smeka dig och suga din kuk och slå dig på alla dom ställen du vill. Längtar så mycket efter dig och vill ha sex med dig nu, är så kåt. Åh, så kåt är jag."

-Ingen logg
-TAB + ENTER
-Klart
- 2 kr rikare
2020-12-06, 22:57
Medlem
Mopsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ingenmat123
Jovisst, är inne på c.c. nu och köttar på benhårt. Mycket köksbordsknull ikväll och juristgubben där verkar ju vilja ha ännu hårdare slag mot skinkorna nuförtiden. Ska vi försöka ge honom en äkta hårdporr - BDSM historia nu eller? Äsch jag bryr mig mer om att få klart mitt meddelande på en halv minut:

"Självklart gullet, ska ta och smeka dig och suga din kuk och slå dig på alla dom ställen du vill. Längtar så mycket efter dig och vill ha sex med dig nu, är så kåt. Åh, så kåt är jag."

-Ingen logg
-TAB + ENTER
-Klart
- 2 kr rikare
Fick du tillbaka ditt jobb på CC?
2020-12-06, 23:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mopsan
Fick du tillbaka ditt jobb på CC?

Haha, ja. Det fick jag. Men fick kicken igen sökte efter det till Tk (som ju är c.c.). Har dock kommit över ett JH - konto genom en bekant, får se hur länge det klarar sig
2020-12-06, 23:46
Medlem
Mopsans avatar
Citat:
Haha, ja. Det fick jag. Men fick kicken igen sökte efter det till Tk (som ju är c.c.). Har dock kommit över ett JH - konto genom en bekant, får se hur länge det klarar sig
Märker dom inte på Skype och kontonummer?
Jag hade inte vågat riska. Det är för bra pengar att tjäna. (Även om jag skriver som en snigel)
2020-12-06, 23:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mopsan
Märker dom inte på Skype och kontonummer?
Jag hade inte vågat riska. Det är för bra pengar att tjäna. (Även om jag skriver som en snigel)

Använder målis, så det är lugnt.
2020-12-07, 00:13
Medlem
JaredLetos avatar
Citat:

-Ingen logg
-TAB + ENTER
-Klart
- 2 kr rikare
Du glömde ställa en fråga
2020-12-07, 10:44
Medlem
Citat:
Min attityd? Verkar som att du har hakat upp dig rejält på mig. En anonym person på internet. Det om något är pinsamt. Jag vill bara föra vidare gurkans ädla budskap om att fokusera på antalet meddelanden och inte bry sig ett skit om gubbarna blir nöjda. Då skriver du mer, intäkten till företagen blir förskjuten, och du tjänar mer pengar. Förstått?
Fast det är ju du som har retat upp dig på att någon skriver mindre än 100 meddelanden. Som föregående person sa, får du hybris för att du äntligen har kommit upp i 100 meddelanden/dag på JH så har du helt klart någon begåvningsnedsättning.
2020-12-07, 14:13
Medlem
En fråga till er som använder Transferwise Payoneer och liknande penningsöverföringstjänster; då man lär skriva in sin svenska bank och på det sättet koppla samman det kontot, känner ni inte att det är riskfyllt att blanda in det kontot med tanke på skatteverket? Då blir det ju inte anonymt längre, om man jämför med exempelvis Bitsafe där man inte behöver koppla in det svenska öht.
2020-12-07, 16:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DodgingJail
Fast det är ju du som har retat upp dig på att någon skriver mindre än 100 meddelanden. Som föregående person sa, får du hybris för att du äntligen har kommit upp i 100 meddelanden/dag på JH så har du helt klart någon begåvningsnedsättning.

Som sagt, jag retar mig inte upp på någon utan jag säger bara vad jag anser om någon som skriver 50 meddelanden i timmen just nu under december månad. Det är inte direkt november längre, för då skrev jag själv 40-60 meddelanden i timmen på grund av total avsaknad av kö. Efter 25:e så släppte det dock och då är det bara skriv skriv skriv som gäller om man vill tjäna pengar.
2020-12-07, 16:22
Medlem
Citat:
Som sagt, jag retar mig inte upp på någon utan jag säger bara vad jag anser om någon som skriver 50 meddelanden i timmen just nu under december månad. Det är inte direkt november längre, för då skrev jag själv 40-60 meddelanden i timmen på grund av total avsaknad av kö. Efter 25:e så släppte det dock och då är det bara skriv skriv skriv som gäller om man vill tjäna pengar.
Om du inte förstod att ditt inlägg var onödigt aggressivt så måste du lida av grov autism.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in