2020-12-05, 10:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stato
Som vanligt en usel intervju med Annie.Det är ju inte bara en pedofil som Fredrik har umgåtts med utan 3! Och vem blir förvånad om det avslöjas att det är fler än så. Varför frågade "journalisten" inte Annie om det faktum att det är flera pedofiler inblandade?
Hon är nog orolig över att hon själv ska dras in i smeten kanske? Därför heter det "närstående" istället för sambo och älskare. Pedofilin är dock den gemensamma nämnaren. Tvi!
Citera
2020-12-05, 10:47
Medlem
Ettsjutrettons avatar
Det är väl en gammal ”fin” sed inom partiet. Sprang inte Olof Johansson till småflickor?
Citera
2020-12-05, 10:48
Medlem
Någon som tror att äcklet läser här? Jag tror han slutade efter ett par sidor om han varit inne och nosat. Kanske därför han beställde en extra tid hos psykologen som ska bota pedofilen.
Citera
Medlem
XaoqcHs avatar
Federleys föräldrar verkar vara sköna typer som tyckt att det är helt okej att deras son och barnbarn, barnmänniskan som Federley kallar henne, umgås med pedofilen. Undrar hur fan Federley lyckades övertala dem att pedofilen är en schyst kille? Tänker att de under årtionden har utsätts för så mycket mindfucks av Federley att acceptera pedofili var ett naturligt nästa steg i deras relation.
Citera
Medlem
Alexander Bard försvarar FF. Det gör mig besviken. Tyckte att Bard var en frisk fläkt. Känns som att han är lojal mot sin bror i läggningen.
Citera
2020-12-05, 10:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fleshsuckforum
Alexander Bard försvarar FF. Det gör mig besviken. Tyckte att Bard var en frisk fläkt. Känns som att han är lojal mot sin bror i läggningen.
Kanske att Alexander också gillar småbarn? Han är ju inte blyg när det gäller och jag skulle inte förvånas. Ingen normal människa försvarar en smutsig pedofil.
Citera
2020-12-05, 10:54
Medlem
Ettsjutrettons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fleshsuckforum
Han skriver på sin Twitter att detta är sanningen, när han länkar till sitt försvarstal för Federley. När man sedan följer länken så inleds försvarstalet med: ”Denna text är till stora delar ren spekulation.”
Citera
2020-12-05, 10:54
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Kosegutten
Detta! Ursula och Freddypeddy och gud vet vilka andra depraverade personligheter hen hyser har bubblat upp till ytan. Det är även därför hen inte kan hålla sig ifrån raden av pedofiler och mördare. (Äntligen kan man använda styggelsen "hen" i ett sammanhang.)

Dock blir man inte förvånad. Europa faller likt romarriket. Dekadens och depraverade ledare, anti-familjepolitik dödar nativiteten, barbarerna väller in över gränserna och tar över med barnvagnar och klanvälde som tränger ut européer och svenskar från hus och hem och näringsliv. Först kriminalitet, förorter och enklare business och sedan maffiaövertagande av politik och allt större verksamheter och finare bostadsområden.

Dags att stänga ut HBTQIPxx rörelsen från allt inflytande, införa kristdemokratisk familjepolitik och AFS som ledstjärna i övrigt. Dock måste detta ske även på europanivå.

Finns ju relativt normala bögar också som inte har sex med allt och alla som kommer i deras väg. Men det är antagligen en hel del pedofiler som gömmer sig i gay världen. Många äldre som skaffar sig en yngre kille och många yngre som tänder på äldre där dom kan få presenter och andra saker. Tror det är vanligt med sexuellt utnyttjande och typ sexköp inom denna värld.
Citera
2020-12-05, 10:56
Medlem
flytandelyckas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ettsjutretton
Det är väl en gammal ”fin” sed inom partiet. Sprang inte Olof Johansson till småflickor?

Torbjörn Fälldin dök däremot upp i listan för kunder på samma barnbordell som vår käre Geijer brukade besöka. Det förnekades dock.
Citera
2020-12-05, 10:58
Medlem
Ettsjutrettons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flytandelycka
Torbjörn Fälldin dök däremot upp i listan för kunder på samma barnbordell som vår käre Geijer brukade besöka. Det förnekades dock.
Jag vill minnas att även Johansson fanns med på denna lista.
Citera
2020-12-05, 11:04
Medlem
LeifMohammeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eskulap
Det här är ju verkligen makabert. Känns som risken bör vara stor att äcklet Fredrik också är pedofil. Han har väl suttit hemma och försökt sopa undan alla spår nu. Bränt sin dator och mobil. Myndigheterna borde nog följa upp detta då han har barn.

Och ja, varför är bögar så jävla äckliga. Som någon sa, allt handlar om sex för dessa perversa psykfall. Fattar inte vanliga svennar som tycker det är ”kul” med Pride. Det är för fan vidrigt.
Seså, snyt dig nu. Det finns betydligt fler homosexuella som inte tycker om vare sig Gardell, Pride eller musliminvasion till Sverige. Det är bara fjollorna som syns och hörs fattar du väl?
Citera
2020-12-05, 11:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kalle81
Troligen är det bara en vilsen sexualitet vi ser. Pressen på politiker att vara korrekta och avantgarde fick Fredrik att tro att han var bög, sedan transa och nu pedofil.

Det skulle inte förvåna mig om allt slutar med att han kommer ut som heterosexuell. Han kommer få lid för det, men jag tror han kommer att må bättre

Ett utlåtande från expertisen:

Hannibal Lecter: "Look for severe childhood disturbances associated with violence. Our Billy wasn't born a criminal, Clarice. He was made one through years of systematic abuse. Billy hates his own identity, you see, and he thinks that makes him a transsexual. But his pathology is a thousand times more savage and more terrifying."
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in