2020-12-05, 06:14
Medlem
EyesWideShuts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AussieRedMan
Har lite svårt att se att Federley hängs ut så hårt, visst han visste om det i september, 2 månader sen, men vad säger att han inte försökte bryta allting efter avslöjandet? Att slänga ut ngn tar väl tid?
Nej, FF har känt till det hela sedan andra dejten (enligt uppgifter i tråden). Det FF fick reda på i september var att Kriminalvården tänkte upplysa människor i sambons och FF:s närhet om sambons pedofil-bakgrund. Detta uppförde FF på mötet eftersom det skulle kunna skada honom politiskt.
Citera
2020-12-05, 06:30
Medlem
AreYouBacks avatar
Jag tror att vi kommer att se att FF och pojkvännen kände varandra innan killen blev inlåst. Det är en liten klick personer i Stockholm och det finns ett klipp på nätet där TV4 intervjuvar URsula, FF pussar en ung blond kille som jag tycker liknar "pojkvännen". Vad jag vill se är om inte de hade kontakt under pojkvännens fängelsetid. FF besökte Thomas Qvick medans Qvick satt inne. Det kommer naturligtvis bli mer och mer graverande för FF ju mer tiden går. Annie Lööf har närt en pedofil men vad visste hon och Centern om det? Jag tror Annie Lööf är lika godtrogen som många andra att homosexuella bara lever ut sitt rätta jag vilket är befriande och helt PK.
Citera
2020-12-05, 06:49
Medlem
NiccoJs avatar
Människor som gemene man inte vill ta i med tång tycker alltså bögar som Federley är värda att ta hand om bara för att få känna hans röv omsluta honom.
Den typiske Centerpartisten, en äldre bonde i glesbygd skulle nog neka pedofilen såväl bärning om han kört i gropen eller hjälp om han skadat sig.
Citera
2020-12-05, 07:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NiccoJ
Människor som gemene man inte vill ta i med tång tycker alltså bögar som Federley är värda att ta hand om bara för att få känna hans röv omsluta honom.
Den typiske Centerpartisten, en äldre bonde i glesbygd skulle nog neka pedofilen såväl bärning om han kört i gropen eller hjälp om han skadat sig.

Centern är sen länge inget bondeparti, men kanske ligger det något i det du skriver i samband med det faktum att förvandlingen till ett identitetslöst nyliberalt skitparti påskyndades av s.k. "Stureplanscentern'. Vem var mest framträdande där?
Citera
2020-12-05, 08:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EyesWideShut
Nej, FF har känt till det hela sedan andra dejten (enligt uppgifter i tråden). Det FF fick reda på i september var att Kriminalvården tänkte upplysa människor i sambons och FF:s närhet om sambons pedofil-bakgrund. Detta uppförde FF på mötet eftersom det skulle kunna skada honom politiskt.

För det är ju det som är det viktiga.. inte huruvida han har utsatt sin dotter för en inödig risk i och med sitt dåliga omdlme/sin perversitet.. 😳
Citera
2020-12-05, 08:47
Medlem
Citat:
Har lite svårt att se att Federley hängs ut så hårt, visst han visste om det i september, 2 månader sen, men vad säger att han inte försökte bryta allting efter avslöjandet? Att slänga ut ngn tar väl tid?

Varför skulle det ta mer än en kvart?

Killen har hela tiden varit skriven i en annan adress.

Skulle en normal människa få reda på ngt sånt om sin ogifta sambo då skulle det gå FORT som fan att kasta ut honom.

Allt detta daltande och hur folk tycker synd om FF och förstår att separationen ”tar tid” pga chocken o känslorna är helt obegripliga för mig. För det borde ju vara precis tvärtom: han borde ha kastat ut killen med öronen före och bytt lås ..
Citera
2020-12-05, 09:07
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Stoppa pressarna vad är det för fake news sida?
FF kan vara en idiot det får utredningen visa, Annie har sagt att de kommer undersöka allt ang FF, så vi får se.
Det är sidan som avslöjat det mesta som tråden baseras på och allt har visat sig stämma så här långt. Skulle tro att dom har någon hyggligt nära FF som förser dom med infon.
Bra jobbat Stoppa pressarna.
Citera
2020-12-05, 09:07
Medlem
Nordanvindarnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hs187
Säger bara en sak: Säpo borde kolla hans dator. Om han tolererar pedofil till sambo samt flera nära vänner som dömda pedofili (3 styck enligt stoppapressarna.se) så han förmodligen en pedofil själv.

Som jag påpekat tidigare, datorer och hårddiskar borde beslagtagits redan för flera veckor sedan. Federley har garanterat ägnat de här senaste dagarna åt att förstöra allt bevismaterial. Tror tyvärr inte det finns så mycket att hämta där längre.

Det är inte 3 pedofiler utan 4. Federley uppsökte även Sture Bergvall, dömd för övergrepp på barn. Han har till och med dokumenterat detta, se Europes inlägg här ovanför.

Är Federley själv pedofil? Det mesta tyder på det, men inga hårda bevis har framkommit så det går inte att fastslå.

Vad som däremot går att fastslå med 100% säkerhet är att Federley är pedofil-fetischist. Han beundrar och söker aktivt pedofilers sällskap. Ingen, absolut ingen, normal människa kan skylta med att ha haft 4 (!) dömda pedofiler i sin omedelbara närhet av en slump.

Och det här är 4 pedofiler som vi vet.

Hur många fler pedofiler finns det som inte kommit fram ännu?
Citera
2020-12-05, 09:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arvid-Kriklund
Ja jag säger då det.
Det verkar finnas gott om homosexuella bland våra beslutsfattare.
Ta bara Moderaterna.
Olof Lavesson, Thomas Tobe och Tobias Billström är väl bara några som man råkar känna till, sedan lär ju mörkertalet vara ganska stort.
Jag kan tänka mig att f.d riksdagspolitikern Anders Björck står så långt in i garderoben så att minsta snedsteg skulle få honom att snubbla ut i Landet Narnia.

Sedan är det väl minst lika vanligt med flator där i de olika parlamenten.
Det känns inte riktigt representativt.
Jag undrar hur denna snedfördelning påverkar alla beslut.
Det är ju upp till t.ex. FF om han vill springa på Gayklubbar och klä ut sig till Ursela *Hu, rys*, men hur påverkas viktiga beslut om sådana stollar får bestämma över våra lagar, och bestämmelser?
Vet inte om det påverkar beslut men högerpartier har alltid haft många homosexuella i sina led. Dom har haft en mer öppen attityd än dom som stått långt till vänster. Sd,s parti-tidning leds av en homosexuell och liknande har man svårt att se att vänster-extremister som Myrdals tidning skulle tillåta. Federley och andra hade aldrig någon möjlighet att bli vänster. Det var bara högern som välkomnade dom.
Citera
2020-12-05, 09:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kurrekotte
Ja, det fanns visst lite kritiska kommentarer där också. Men den stora majoriteten var ändå just hjärtan och styrkekramar.

Det hade varit intressant om man hade kunnat få ut statistik på hur många av dom som till slut kommer att ångra den saken och hur många utav dom som väljer att blunda och att fortsätta att fokusera på hur synd det är om Fredrick, oavsett vad som kommer fram.

Jag tror att det är lika många i Federleys ögon negativa kommentarer. Han hinner helt enkelt inte rensa. Därför stänger han ner.
Citera
2020-12-05, 09:16
Medlem
farbror Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kurrekotte
Stoppa Pressarnas exklusiva bilder visar när den dömde pedofilen lämnar Fredrick Federleys pappas gård i Björbo i Dalarna.

Strax innan hade Federley, hans föräldrar och mannen haft ett hemligt krismöte under en promenad i elljusspåret i närheten av familjegården. Under mötet beslutades att Federley och hans pedofil-sambo skulle gå skilda vägar, i vart fall offentligt.

Nya uppgifter gör nu gällande att Fredrick Federley och den 42-årige pedofilen har fortsatt kontakt, ingen av dem ville att det skulle sluta så här.
– De chattar på nätterna, de saknar varandra och hoppas att det här ska blåsa över. De trivs så bra tillsammans, de har varit ett fint stöd för varandra, berättar en källa.

https://stoppapressarna.se/svenskt/har-flyr-pedofilen-fran-federleys-gard

Om nu uppgiften stämmer så är det ett märkligt sätt att hålla ett krismöte på. Rena John Le Carré-stilen. Som om de utgår ifrån att huset/ husen är avlyssnade.
Citera
2020-12-05, 09:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lasternassumma
Det var mitt antagande också, men då skrev Kommer-vara-anon:
"Någon mamma finns väl inte i bilden."

Det är IOFS mycket när det gäller Federleys liv som jag förstår att jag inte förstår.

https://www.expressen.se/nyheter/qs/c-toppen-drommer-om-att-ge-dottern-ett-syskon/
– Det är så jobbigt att lämna bort *da-L*, även om det inte är något dramatiskt. Men det är klart att jag vill ha henne där varje dag. Och det vill hennes mamma också.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in