2020-12-05, 00:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tok-Frans
För alla säkerhets kontroller som införs, så får man lika många valideringar. Ser man det utifrån ett perspektiv att attackera systemet så är fler kontroller positivt.

Bort med alla maskiner.

Edit: födelsedatum 1/1/2000 är ytterligare ett exempel på vad jag menar. Matar man in denna siffra så kringgår man system och kan tillåta en minderårig att rösta.

Jag hittade ett klipp där de talar om problemet med QR koder på valsedeln.

https://youtu.be/9tHeiYgErnw?t=435
2020-12-05, 00:45
Medlem
Nixters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av joxmoose
Du hade ju inga invändningar till att Nixter konstant refererade till dessa som team Trump. Väldigt lämpligt hur det alltid plötsligt hävdas att Trumps kampanj inte hade något med stämningar att göra så snart de förlorar.

Team Trump har 4 stämningar, vi går igenom detta varje kväll. Givetvis betyder inte det att vi hoppas att även övriga stämningar skall gå "vår" väg, men att det är Team Trump är ju fel om det inte är det.

Försök försök hålla en rak tanke här. Du glider ju på allt herregud.
2020-12-05, 00:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blot-Sven
Tycks alltså ligga i farans riktning att man vill göra samma sak i Georgia som man ville i Michigan.

Men i Georgia verkar de redan ha gjort någon sorts teknisk undersökning, eller hur? Det var ju du som hittade uppgifterna om att Kemp, eller om det var Raffensperger, anlitat en firma med Dominion-koppling som frikänt Dominion.

Jag slänger väl in ännu en länk till ett av mina inlägg eftersom jag är slö efter midnatt:

(FB) Valfusk under USA-valet 2020? Rapporterade incidenter.
Jo, det stämmer, man försöte förekoma såväl Republikaner som Demokrater genom att ta udden av maskinen genom att anlita ett företag som hade nära Dominion-kopplingar, som sedan frikände Dominion på ytterst oklara och ospecificerade grunder. Ungefär lika mycket trovärdighet som att man skulle fråga ett ungt par som var nykära i varandra ifall deras partner var en bra eller en dålig partner och förvänta sig ett objektivt svar.
2020-12-05, 00:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TwinkleSmash
MeN inGen uniVerSiel Mega-duPer-Sluper-asTroNomIsk-OkUlt-MegA-EnoRmuS-MegA-ValFuSk har skett........
Det är inte röstantalet som är det viktiga här, utan ATT det går att manipulera röster rent tekniskt med mjukvaran.
2020-12-05, 00:47
Medlem
Smurfanerlites avatar
Citat:
Du hade ju inga invändningar till att Nixter konstant refererade till dessa som team Trump. Väldigt lämpligt hur det alltid plötsligt hävdas att Trumps kampanj inte hade något med stämningar att göra så snart de förlorar.

Vafaan yrar du om?
Jag konstaterar fakta att detta INTE har något med TRUMP LEGAL TEAM att göra, vad exakt är det du inte förstår?
2020-12-05, 00:49
Medlem
goseigens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smurfanerlite
Vilka är seriösa kanaler, CNN?

Jag vet inte, kan du nämna någon?
2020-12-05, 00:49
Medlem
Smurfanerlites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TwinkleSmash
MeN inGen uniVerSiel Mega-duPer-Sluper-asTroNomIsk-OkUlt-MegA-EnoRmuS-MegA-ValFuSk har skett........

Du missar poängen(eller vill inte förstå) att kan man bevisa att det går eller har skett på ett sådant sätt faller hela kedjan.
Nej, det kan du inte titta och lära dig mer om på CNN..
2020-12-05, 00:51
Medlem
WolfmanJackSrs avatar
När man tar upp fallen i domstolar, varför säger Trumps advokater att fallen inte handlar om valfusk?

Citat:
Just like other Trump campaign lawyers before him, Giuliani would later candidly admit to the judge of the election lawsuit: “This is not a fraud case,” but not before packaging it otherwise in an evidence-addled opening argument.

“This is not a fraud case,” the Trump campaign’s lawyer Kory Langhofer told a Maricopa County judge last week. Giuliani repeated that line verbatim in the late afternoon session, of the Middle District of Pennsylvania lawsuit.

https://www.youtube.com/watch?v=Wuwl2p9TIDE

https://lawandcrime.com/2020-election/rudy-giulianis-disgraceful-courtroom-rant-about-voter-fraud-didnt-resemble-trump-lawsuit/
Medlem
Smurfanerlites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goseigen
Ännu en textvägg - jag tittar inte för det ger inget.

Jag är gärna för sanning och fakta, men när folk tycker att man ska titta på 10 timmar utan att lyckas förklara vad det skall tittas på, då går där en gräns.

Jag tycker att det är mycket enklare att bara säga det till dig, än att titta på ändlösa förhör och eventuella bevis.

Det enda du säger är därför att jag inte är som du, men det betyder inte att jag är emot sanning och fakta.

Om du skulle bemöda dig om att läsa mina inlägg skulle du se att de oftast handlar om fakta, då man uppenbarligen blir kallad psykopat

Jag har inte stormgråtit och tittar inte på CNN. Det är bara något du inbillar dig.

Är det inte mycket bättre i diskussioner att man försöker att inte hitta på så mycket om andra? Du vet, det kan ju tänkas att din fantasi inte slår min fantasi.

Och som avslutning, jag vill också ha granskning, men, "mystisk video" är inga bevis.

Försök att inse att hela spektaklet - som denna tråd är - bara existerar för att Trump förlorade. Själva resultatet är något du har problem med, och då kan man fundera över vem det är som har problem med sanningar och fakta.

Tro mig, min gode Scrollock, Biden blir president, nästan inget kommer att uppdagas om eventuellt fusk, och du kommer ändå att vara stensäker.

Ännu en textvägg, jag tittar inte för det är troligen inget som tillför något till diskutionen.

Men tidigare yrar du om bevis så börja med att läsa här:
https://www.thegatewaypundit.com/2020/12/breaking-huge-trump-team-dominion-machine-small-georgia-county-shows-votes-flipped-trump-biden/
Senast redigerad av Smurfanerlite 2020-12-05 kl. 00:55.
Medlem
Nixters avatar
Citat:
Detta var ju vad du sa tidigare om detta case.

Så blev det ju inte alls. Domaren tittade på "bevisen" och anså gatt inget höll. Vi andra vet ju redan hur värdelösa dina förutsägelser är men det är dags att du börjar inse detta själv.

Jox, vi vänder Nevada mycket snart. Att vi inte gjorde det IDAG är tråkigt, men jag tror att detta sker inom kort. Caset kommer skickas till den federala domstolen.

PS. Det är i sig inte osannolikt att flera av dessa ärenden som liknar varandra kommer "klumpas ihop" och hanteras av SCOTUS.
2020-12-05, 00:55
Medlem
Det finns en del folk här på forumet som använder The Gateway Pundit som sin primära källa för information, vad beror det på? Dom verkar ju inte direkt seriösa.
2020-12-05, 00:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hulkvulk
Det finns en del folk här på forumet som använder The Gateway Pundit som sin primära källa för information, vad beror det på? Dom verkar ju inte direkt seriösa.
De använder även Newsmax, OAN och Breitbart. Helt enkelt för att de istället för att lita på fakta letar efter källor som säger det de vill höra.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in