Ännu en textvägg - jag tittar inte för det ger inget.
Jag är gärna för sanning och fakta, men när folk tycker att man ska titta på 10 timmar utan att lyckas förklara vad det skall tittas på, då går där en gräns.
Jag tycker att det är mycket enklare att bara säga det till dig, än att titta på ändlösa förhör och eventuella bevis.
Det enda du säger är därför att jag inte är som du, men det betyder inte att jag är emot sanning och fakta.
Om du skulle bemöda dig om att läsa mina inlägg skulle du se att de oftast handlar om fakta, då man uppenbarligen blir kallad psykopat
Jag har inte stormgråtit och tittar inte på CNN. Det är bara något du inbillar dig.
Är det inte mycket bättre i diskussioner att man försöker att inte hitta på så mycket om andra? Du vet, det kan ju tänkas att din fantasi inte slår min fantasi.
Och som avslutning, jag vill också ha granskning, men, "mystisk video" är inga bevis.
Försök att inse att hela spektaklet - som denna tråd är - bara existerar för att Trump förlorade. Själva resultatet är något du har problem med, och då kan man fundera över vem det är som har problem med sanningar och fakta.
Tro mig, min gode Scrollock, Biden blir president, nästan inget kommer att uppdagas om eventuellt fusk, och du kommer ändå att vara stensäker.