Citat:
Ursprungligen postat av
VillJalentine
Haha skulle aldrig falla mig in ens. Måste ha äkta känslor för att ha sex med någon. Att dejta någon ett bra tag, slappna av angående könssjukdomar sedan älska med varandra kan vara bland det mest kraftfulla jag upplevt i hela mitt liv. Jag tycker synd om de som aldrig får uppleva det.
Den enda jag skulle kunnat få en STD av är just den jag kände sådär mest för.
Hon anklagde mig för att ha gett henne en köns-sjukdom som hon upptäckte genom att hennes andra pojkvän fått utslag. Ja hon levde ett dubbelliv minst sagt.
När det gäller profesionella sugar babes så vet dom vad dom gör. Och man blir kär i deras personlighet för en stund. Sedan vaknar man.
Men jag har nog haft tur som träffat rätt med några som är otroligt roliga och härliga.
Jag har gott om vänner av båda könen så det emotionella får jag där. Men just det där romantiska och softcore sexet som kan vara så otroligt nice - tar jag hellre i säkra doser. Alltså intge med någon kvinna som kan ljuga för mig och förstöra mitt liv igen.
Man vet aldrig när man är inne på sista extralivet och jag har det bra som det är. Kvinnosläktet är förstört och samhället backar upp dom till 110% och framsätller de värsta lögnerskorna som offer.