Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2020-12-04, 22:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LionQueen88
Men nu är det inte du som avgör vad som är bra män för mig utan jag.
Du fattar väl själv att det är i princip omöjligt att hitta en man som aldrig kollat på porr?
Och så kan du förklara hur en bra man inte ska kunna ha någon chans att vara otrogen. Ska vi jobba på samma plats?

ALLA har kollat på porr. Det är hur man förhåller sig till det och sex nu som spelar någon roll. Du och din otrohet. Man ska inte ens tänka på sånt överhuvudtaget. I en äkta kärlekrelation finns inget annat. De som är rädda för otrohet kan ju göra det själva eller hur? Du resonerar konstigt och omoget.
De som är rädda för att en partner är otrogen och måste jobba på samma arbetsplats tänker ju själv i banorna och fastnar för lockelsen till att bedra sin käreste? Man ska inte ens tänka på det. Det är ett tecken på porr och sexskada. Ren definition skulle jag vilja påstå.
Senast redigerad av VillJalentine 2020-12-04 kl. 22:44.
Citera
2020-12-04, 22:40
Medlem
Merdives avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VillJalentine
Efter att levt i celibat i ungefär ett års tid och normaliserat min hjärna och syn på sex och allt har jag fått en helt ny bild av livet. Jag blir äcklad av porr och sex utan känslor.
Allt kretsar idag kring sex, fel typ av sex. Folk är beroende av porr och sex, har helt snedvriden syn på det.
Män måste prestera idag, kuken ska vara stenhård och man ska dominera tjejen. Tjejerna vill också ha det så. Det skall knullas hela tiden. Går man på dejt lär man inte ens känna personen innan man ligger där och har sex. Det utvecklas en helvetes massa konstiga fetischer, folk swingar mm.

Jag tror att detta är en stor orsak till all psykisk ohälsa idag och att vi mår pissdåligt i längden av att bli såhär avtrubbade och skadade.

Man glömmer bort vad kärlek och gemenskap på riktigt är. Allt kretsar kring sex istället. Någon som håller med om detta?

För att svara på din avslutande fråga så håller jag med om detta. Därtill tror jag, även om det kanske rör sig om önsketänkande, att allt fler känner vämjelse och avsmak inför det moraliska förfall och den allmänna dekadens som gör sig påminda överallt och hela tiden.
Citera
2020-12-04, 22:44
Medlem
Citat:
ALLA har kollat på porr. Det är hur man förhåller sig till det och sex nu som spelar någon roll. Du och din otrohet. Man ska inte ens tänka på sånt överhuvudtaget. I en äkta kärlekrelation finns inget annat. De som är rädda för otrohet kan ju göra det själva eller hur? Du resonerar konstigt och omoget.

Precis. Och därmed är dom inte värda dom uppoffringar som ett förhållande innebär för mig, vilket jag sagt hela tiden. Men du har tjafsat emot och påstått att det minsann finns bra killar men att jag inte träffar dom. Men nu finns dom alltså inte.
Men nu är det inte du som bestämmer hur andra ska känna eller vad dom ska tänka på. Att jag kan vara otrogen gör inte min oro mindre.
En som sitter och gissar ska inte kalla någon för omogen.
Citera
2020-12-04, 22:47
Medlem
Citat:
Haha skulle aldrig falla mig in ens. Måste ha äkta känslor för att ha sex med någon. Att dejta någon ett bra tag, slappna av angående könssjukdomar sedan älska med varandra kan vara bland det mest kraftfulla jag upplevt i hela mitt liv. Jag tycker synd om de som aldrig får uppleva det.

Den enda jag skulle kunnat få en STD av är just den jag kände sådär mest för.
Hon anklagde mig för att ha gett henne en köns-sjukdom som hon upptäckte genom att hennes andra pojkvän fått utslag. Ja hon levde ett dubbelliv minst sagt.

När det gäller profesionella sugar babes så vet dom vad dom gör. Och man blir kär i deras personlighet för en stund. Sedan vaknar man.

Men jag har nog haft tur som träffat rätt med några som är otroligt roliga och härliga.

Jag har gott om vänner av båda könen så det emotionella får jag där. Men just det där romantiska och softcore sexet som kan vara så otroligt nice - tar jag hellre i säkra doser. Alltså intge med någon kvinna som kan ljuga för mig och förstöra mitt liv igen.

Man vet aldrig när man är inne på sista extralivet och jag har det bra som det är. Kvinnosläktet är förstört och samhället backar upp dom till 110% och framsätller de värsta lögnerskorna som offer.
Citera
2020-12-04, 22:50
Medlem
Merdives avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zabriskie.Point
Är benägen att hålla med på något sätt. Tror jag är rätt traditionell av mig när det kommer till detta, monogami osv... Samtidigt vill jag ju se mig själv som progressiv, drabbas lite av en inre kris faktiskt.

Intressant att du säger detta då jag tror att många känner ungefär likadant. "Progressivitet" har upphöjts till någon slags universellt ideal, en närmast obligatorisk norm. Rädslan för att framstå som "konservativa", "reaktionära", "bakåtsträvande" o.s.v. avskräcker således människor från att uttrycka några som helst reservationer inför de dekadenta och ibland rent groteska fenomen som kommit att karaktärisera vår samtid.
Citera
2020-12-04, 22:54
Medlem
Jag tycker även att det verkar som att korta män drabbas hårdast av dessa lögnerskor. Dom anser sig förtjäna deras resurser och korta man ska bli utskrattade om dom i efterhand undrar vad fan som hände ens.

Men jag är inte kort själv och vet att det drabbar alla längder även en polare som är 1,96 fitnessmodell.

Men on topic igen så har man som sagt behövt variation ända sedan skolkatalogens dagar. när man fantiserar alltså. Sen om drömtjejen besvarade ens intresse så glömde man ju snabbt alla andra som fanns. Det är väl helt normalt bara tänker jag?
Citera
2020-12-04, 22:58
Medlem
Citat:
Precis. Och därmed är dom inte värda dom uppoffringar som ett förhållande innebär för mig, vilket jag sagt hela tiden. Men du har tjafsat emot och påstått att det minsann finns bra killar men att jag inte träffar dom. Men nu finns dom alltså inte.
Men nu är det inte du som bestämmer hur andra ska känna eller vad dom ska tänka på. Att jag kan vara otrogen gör inte min oro mindre.
En som sitter och gissar ska inte kalla någon för omogen.

Alla män är inte porrskadade. Många idag som börjat leva i celibat eller minskat på porren. Det är betydligt mer smutsigt att ha den ytliga sexuella preferens och historia du har.
Sjukt att du ens sitter och skriver att du kan vara otrogen. Med andra ord ser du ju män omkring dig som potentiella kukar. Inser du inte vilken sjuk verklighetsuppfattning du har?
Citera
2020-12-04, 23:03
Medlem
Citat:
Alla män är inte porrskadade. Många idag som börjat leva i celibat eller minskat på porren. Det är betydligt mer smutsigt att ha den ytliga sexuella preferens och historia du har.
Sjukt att du ens sitter och skriver att du kan vara otrogen. Med andra ord ser du ju män omkring dig som potentiella kukar. Inser du inte vilken sjuk verklighetsuppfattning du har?

Men nu är det inte du som bestämmer vad som är värst. Faktum kvarstår, finns inte män för förhållande.
Det är inte sjukt att skriva att jag kan vara otrogen. Alla kan det, som att det är möjligt om man vill. Jag skrev inte att jag kommer vilja vara otrogen mot en bra kille. Fattar du nu?
Citera
2020-12-04, 23:08
Medlem
Citat:
Men nu är det inte du som bestämmer vad som är värst. Faktum kvarstår, finns inte män för förhållande.
Det är inte sjukt att skriva att jag kan vara otrogen. Alla kan det, som att det är möjligt om man vill. Jag skrev inte att jag kommer vilja vara otrogen mot en bra kille. Fattar du nu?
Som jag alltid sagt, skit dras till skit och tvärtom. Tyvärr kan dock bra personer bli skit under tiden också pga lockelser.

Vi lever i ett förstört samhälle och det är för sent att rädda. Jag förstår inte hur du ens kan ligga naken med en person som kollar på porr och som tidigare tom kanske varit otrogen eller är det med dig, bara för att få sexuell spänning och njutning. Du är skadad så in i helvete.
Citera
2020-12-04, 23:11
Medlem
Citat:
Som jag alltid sagt, skit dras till skit och tvärtom. Tyvärr kan dock bra personer bli skit under tiden också pga lockelser.

Vi lever i ett förstört samhälle och det är för sent att rädda.

Suck. Du har själv erkänt att det inte finns killar för mig att ha förhållande med.
Citera
2020-12-04, 23:13
Medlem
Citat:
Suck. Du har själv erkänt att det inte finns killar för mig att ha förhållande med.

Finns många fina och genuina killar där ute som längtar efter att sätta ringen på en kvinnas finger och behandla henne som en prinsessa. Men du kommer aldrig att vara den kvinnan för en sån kille.
Möjligtvis om du manipulerar honom likt kvinnorna Johan, jag och han från tråden han länkade.
Men gör inte så mot en bra kille är du snäll. Tack för att du ger ett praktexempel i tråden på hur kvinnor blir av det sexualiserade samhället.
Hejdå
Senast redigerad av VillJalentine 2020-12-04 kl. 23:17.
Citera
2020-12-04, 23:16
Medlem
Citat:
Finns många fina och genuina killar där ute som längtar efter att sätta ringen på en kvinnas finger och behandla henne som en prinsessa. Men du kommer aldrig att vara den kvinnan för en sån kille.

Tacka fan för det. Varför skulle jag vilja ha kärlek och en ring från en kille som redan sett 500 nakna tjejer? Det är jag mer än gärna utan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in