Citat:
Du vill vara monogam med en person av det motsatta könet. Samtidigt vill du vara progressiv, vilket jag tolkar som att du har en öppen syn på t.ex. sex och relationer, främst för andra?
Tycker du låter rätt hyvens, förstår inte varför du ska ha en inre kris över det.
Citat:
Det beror nog lite på dig också. Var du träffar tjejer och vilka du dras till. Samtliga tjejer jag har dejtat har sett det som en självklarhet att de betalar för sig själva.
Citat:
Efter att levt i celibat i ungefär ett års tid och normaliserat min hjärna och syn på sex och allt har jag fått en helt ny bild av livet. Jag blir äcklad av porr och sex utan känslor.
Allt kretsar idag kring sex, fel typ av sex. Folk är beroende av porr och sex, har helt snedvriden syn på det.
Män måste prestera idag, kuken ska vara stenhård och man ska dominera tjejen. Tjejerna vill också ha det så. Det skall knullas hela tiden. Går man på dejt lär man inte ens känna personen innan man ligger där och har sex. Det utvecklas en helvetes massa konstiga fetischer, folk swingar mm.
Jag tror att detta är en stor orsak till all psykisk ohälsa idag och att vi mår pissdåligt i längden av att bli såhär avtrubbade och skadade.
Man glömmer bort vad kärlek och gemenskap på riktigt är. Allt kretsar kring sex istället. Någon som håller med om detta?
Allt kretsar idag kring sex, fel typ av sex. Folk är beroende av porr och sex, har helt snedvriden syn på det.
Män måste prestera idag, kuken ska vara stenhård och man ska dominera tjejen. Tjejerna vill också ha det så. Det skall knullas hela tiden. Går man på dejt lär man inte ens känna personen innan man ligger där och har sex. Det utvecklas en helvetes massa konstiga fetischer, folk swingar mm.
Jag tror att detta är en stor orsak till all psykisk ohälsa idag och att vi mår pissdåligt i längden av att bli såhär avtrubbade och skadade.
Man glömmer bort vad kärlek och gemenskap på riktigt är. Allt kretsar kring sex istället. Någon som håller med om detta?
Du vet, du har rätt att säga nej om du inte är intresserad. Om du vill ha sex med någon du bryr dig om, gå på dejt med en sådan person. Om någon vill ligga på första dejten, tacka nej om du blir erbjuden.
Var en man. Stå på dig och gör inte något för att imponera på tjejer. Du ska nog se att det finns massor av tjejer som tycker din syn på sex och relationer är härlig. Och som tvärtom respekterar dig för att du står på dig.
Citat:
Är en tjej som vill bli DP något för dig då? Vad du gillar är också viktigt.
Finns inget att vara kaxig över. Man gillar det man gillar i sängen. Inget att skryta om eller skämmas för.
Citat:
Krävs väl å andra sidan att man varit genuint kär i någon för att verkligen veta vad kärlek är.