Citat:
Man behöver inte ha en hög sexualdrift för att fastna i det eländet. Är man godhjärtad så är man. Jag vet inte vad som ligger bakom detta beteende hos kvinnor men de fungerar så. De vill antingen ha en tillfällig tröst när de mår dåligt, ekonomisk trygghet och sex på deras villkor. De vet att de kan få allt hela tiden.
Det var när jag satte ner foten och slutade betala saker (har det gott ställt ekonomiskt) som det blev liv i luckan. Det roliga var även att jag blev skuldbelagd som fan om jag ens onanerade utan porr någon gång när vi inte sågs. De gångerna nyttjade hon själv porr och skrev med killar.
Detta är alltså en tjej som "fin" i kanten när det kom till sex från början. Hade haft en innan mig och grät floder om hon fick en blomvas för 40 kr på hennes födelsedag.
Sedan hände något. Något som de flesta kvinnor råkar ut för för eller senare. Vårt sexualiserade, statussamhälle förstör folk.
Det var när jag satte ner foten och slutade betala saker (har det gott ställt ekonomiskt) som det blev liv i luckan. Det roliga var även att jag blev skuldbelagd som fan om jag ens onanerade utan porr någon gång när vi inte sågs. De gångerna nyttjade hon själv porr och skrev med killar.
Detta är alltså en tjej som "fin" i kanten när det kom till sex från början. Hade haft en innan mig och grät floder om hon fick en blomvas för 40 kr på hennes födelsedag.
Sedan hände något. Något som de flesta kvinnor råkar ut för för eller senare. Vårt sexualiserade, statussamhälle förstör folk.
Jo precis. En godhjärtad vanlig kille som inte alls är någon mes eller rädd för att ställa henne mot väggen eller ställa krav på sanningen - kan lätt bli totalt rökt om hon är en extrem-narcissist utan gränser som för TS där.
HAha ja, jag hade en tjej som var helt galet svartsjuk en gång i tiden också. Trots att jag verkligen aldrig gjorde något. VARJE gång jag spelade FIFA med tre killpolare var hon bomsäker på att hon hörde en tjej-röst i bakgrunden påståd hon. vet inte om hon var otrogen själv dom första fyra åren men det sista året verkar hon ha varit det iaf. Dock var det lika skönt det för jag var verkligen trött på henne efter all skit man fått.
Jag vet inte vad som händer om man släpper lös kvinnor helt. Men jävligt många män i maktposition utnyttjar kvinnor när dom kan så utnyttjar ju kvinnor män i Sverige där dom alltid får polisen och samhället med sig om dom påstår att dom blir ofredade/jagade eller liknande.
Enormt ämne. MÄnniskor är fucked up. Porren inverkar nog en del men det är bara en liten del av allt.
Jag gillar utvecklingen mot amatörporr och att det avstigmatiseras med normal hälsosam porr som inte är så jävla edgy eller fake.
Det är tryggt och effektivt att runka till vackra kvinnor som visar upp sig eller sitt sexliv utan konstigheter.
Eller genom att tänka på en fin tjej/kille man såg på stan.