Citat:
Jag pratar inte om att alla ska vara oskulder tills de träffar sin själsfrände, gifter sig och lever livet ut. Jag pratar om att allt kretsar kring sex , kickar och att alla är porrskadade. De flesta ser personer och undrar hur de är att knulla istället för hur de är som personer.
Vad som är normalt eller inte är svårt att säga men att vi lever i en sjuk värld nu råder inga tvivel om. Jag kan bara tala utifrån min egna erfarenhet nu och se hur folk beter sig i samhället. Allt är ytligt.
Gentlemän är töntar och existerar inte. Kvinnor vill ha spänning med bad boys. Alla är ute efter sina kickar. Djupare emotionella band med en person med eller utan romantiska känslor finns inte. Det är en konstig sexuell spänning mellan könen och hbtq rörelsen är sinnessjuk. Grovt sexualiserad hippiefetischrörelse. Feminismen speglar lionqueens tänk.
Vad som är normalt eller inte är svårt att säga men att vi lever i en sjuk värld nu råder inga tvivel om. Jag kan bara tala utifrån min egna erfarenhet nu och se hur folk beter sig i samhället. Allt är ytligt.
Gentlemän är töntar och existerar inte. Kvinnor vill ha spänning med bad boys. Alla är ute efter sina kickar. Djupare emotionella band med en person med eller utan romantiska känslor finns inte. Det är en konstig sexuell spänning mellan könen och hbtq rörelsen är sinnessjuk. Grovt sexualiserad hippiefetischrörelse. Feminismen speglar lionqueens tänk.
Nja, jag syftade på att världen såg annorlunda ut för något årtionden sedan, och i flesta fall är det bättre idag. Kvinnor har en möjlighet att skilja sig från mannen hon inte älskar längre. Men för övrigt så berättar du om din syn på verkligheten och att du anser att vi lever i en sjuk värld.. Du förstår att din vy av verkligheten är en av alla andras eller hur?
Jag tror inte att jag behöver nämna att kvinnors attraktion till "bad boys" är något nytt, och i och med att du nämner hippies så inser du själv att det inte har med porr som du finner på internet..