Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2020-12-04, 20:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LionQueen88
Varför hittar du på saker? Har flera killar som velat ha förhållande med mig. Så uppenbarligen drar jag till mig sådana.

De vill ha förhållande med dig för att få regelbunden vagina, inget annat. Som sagt, skit dras till skit.
Det är även de männen som runkar till porr mellan era sexsessioner och sextar med andra tjejer.
Citera
2020-12-04, 20:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VillJalentine
Kan få hem en tjej när som helst men jag vill inte. Folk använder apparna PÅ NATTKLUBBEN idag för att lokalisera folk. De pratar lite sedan drar hem.

Har pratat med gamla släktingar om detta hur det var förr och det var inte som du försöker få det till överhuvudtaget. På vissa ställen fanns den där hippie- andan men det var mer rent på den tiden över lag.

Tänkte du att dina släktingar skulle berätta om sina orgier och utsvävningar och förträngda ONS på 70-talet tänkte du? För att du frågade?
Citera
2020-12-04, 20:11
Medlem
Citat:
Du skrev ju för tusan att du tröttnade på sexet i ditt förhållande och din livsstil påvisar det också.
Som oskuld har man ingen aning om någonting och oskuld per se behöver inte betyda att man har en bra personlighet, det är bara så att man inte förstörts sexuell om man inte haft många partners.
Jag skulle aldrig kunna ha ett romantiskt förhållande med någon som haft det livet eller de åsikter du har. Det märks direkt vilka som inte är förstörda.

Killar som inte kollar på porr eller är otrogna finns det fullt av. Det är bara i din värld de inte existerar. Som sagt tidigare så dras skit till skit.
Fler och fler framförallt män runt 30-årsåldern vaknar upp idag och har samma åsikter som jag. Trenden blir mer och mer tydlig.

Att tröttna på sexet är inte samma sak som att tröttna på att ha sex med den personen. Hade sexet fortsatt vara lika bra som i början så hade jag inte tröttnat.
Hellre förstörd än naiv.

Killar som ALDRIG kollat porr skrev jag. Och killar som inte har möjlighet att vara otrogna. Läs vad jag skriver istället för att hitta på saker. Jag har ALDRIG påstått att det inte existerar en kille i min värld som aldrig varit otrogen. Hur fan skulle det inte kunna göra det när jag knullar oskulder som inte ens haft flickvänner?
Citera
2020-12-04, 20:13
Medlem
Citat:
De vill ha förhållande med dig för att få regelbunden vagina, inget annat. Som sagt, skit dras till skit.
Det är även de männen som runkar till porr mellan era sexsessioner och sextar med andra tjejer.

Så ett kk som redan får ligga med mig regelbundet vill skaffa förhållande med mig för att få ligga regelbundet? Haha, tack för att du bevisar min poäng. Dagens killar är inget att hänga i granen, sitter och chansar på ett forum och har fel gång på gång.
Citera
2020-12-04, 20:15
Medlem
Citat:

Tror du på allvar att alla relationer varit fantastiska innan internet uppfanns?
Tror du att folk inte drömde om annat än vad som fanns i deras närhet?

Innan så var det porrtidningar och "the mental wank bank" som gällde, men nu är alla fantasier fria.
När det kommer till sex är det svårt att definiera normal, så när du säger "normaliserat" så är det enligt dina referenser. När du försöker applicera dina referenser till vad som är normalt så har du redan förlorat all argumentation i ämnet.
Citera
2020-12-04, 20:19
Medlem
Citat:
Det är ganska många killar som börjat vakna upp och lever i celibat. Kolla bara vad populär nofaprörelsen är, otroligt många som joinar i tråden här i forumet.
Många bra killar hamnar i ensamhet och porrberoende pga att tjejer idag har din åsikt och knullar runt med bad boys. Ni förtjänar inte ens de bra killarna och de vill inte ha er heller.
Du pratar mycket om otrohet verkligen. Kvinnor är lika mycket otrogna som män.
Varför ingen av er stöter på bra killar är för att ni inte är bra själva, svårare än så är det faktiskt inte. Pratar du med alla på Ica? Specifika arbetsplatser drar till sig en viss personlighetstyp. Du drar till sig skräp också som sagt eftersom skit dras till skit och tvärtom.

Vad jag försöker förklara är att ni med ert porrskadade, ytliga sexuella levnadssätt alltid kommer att känna såhär eftersom det är eran verklighet.
Jag vet att många killar är förstörda idag och har samma åsikt som du men ni har ju skapat det själva!! Det är ju det hela jävla tråden handlar om. Jag ifrågasätter just varför de flesta är som du. Samhället är förstört.

Det enda vettigt du säger är att TJEJER är fucking porrskadade.
DET stämmer.
Det ska vara en jäkla kuk-karusell och har dom inte affärer bakom ryggen på sin kille, eller öppna dörrrar för att byta upp sig hela tiden så känner dom sig stressade.

Även sexet ska vara stressat och porrigt och många gånger om man bara vill ta det lugnt och få dom att värma upp och njuta så gör dom klart att det ska vara nån form av strypsex och pang på rödbetan. Vilket är så jävla trist om man är en känslosam kille som inte tycker otrohet borde vara så normaliserat bland tjejer.

Jag har själv sagt nej till tjejer mitt i akten när dom börjar prata om att dom blir kåta av att ha en kille därhemma som inte vet vart dom är... eller liknande.

Kalla mig tönt men jag är en jävligt framgångsrik människa och tuff på andra sätt. Men otrogna tjejer som ska byta runt hela tiden är inte upphetsande för mig.

Men vet du vad det beror på?

Det beror på den kvinnliga frigörelsen här. Att kvinnor aldrig ska slut-shameas och liknande. De gör revolt och utnyttjar sin pussy power. Många av dom njuter av att skada snälla killar. Som ett bevis på hur vackra dom är eller nåt.

Och ja, dom kollar på porr och inspireras av att hela tiden vara mer edgy IRL för att imponera på killar och därmed känna sig mäktiga. Det är inte killarnas fel. Tvärtom.
Citera
2020-12-04, 20:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Johan8585
Det enda vettigt du säger är att TJEJER är fucking porrskadade.
DET stämmer.
Det ska vara en jäkla kuk-karusell och har dom inte affärer bakom ryggen på sin kille, eller öppna dörrrar för att byta upp sig hela tiden så känner dom sig stressade.

Även sexet ska vara stressat och porrigt och många gånger om man bara vill ta det lugnt och få dom att värma upp och njuta så gör dom klart att det ska vara nån form av strypsex och pang på rödbetan. Vilket är så jävla trist om man är en känslosam kille som inte tycker otrohet borde vara så normaliserat bland tjejer.

Jag har själv sagt nej till tjejer mitt i akten när dom börjar prata om att dom blir kåta av att ha en kille därhemma som inte vet vart dom är... eller liknande.

Kalla mig tönt men jag är en jävligt framgångsrik människa och tuff på andra sätt. Men otrogna tjejer som ska byta runt hela tiden är inte upphetsande för mig.

Men vet du vad det beror på?

Det beror på den kvinnliga frigörelsen här. Att kvinnor aldrig ska slut-shameas och liknande. De gör revolt och utnyttjar sin pussy power. Många av dom njuter av att skada snälla killar. Som ett bevis på hur vackra dom är eller nåt.

Och ja, dom kollar på porr och inspireras av att hela tiden vara mer edgy IRL för att imponera på killar och därmed känna sig mäktiga. Det är inte killarnas fel. Tvärtom.

Du satte huvudet på spiken där verkligen. Tänkte precis skriva om det du gjorde på slutet men nu behövs det inte.
Citera
2020-12-04, 20:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Upinsmoke
Tror du på allvar att alla relationer varit fantastiska innan internet uppfanns?
Tror du att folk inte drömde om annat än vad som fanns i deras närhet?

Innan så var det porrtidningar och "the mental wank bank" som gällde, men nu är alla fantasier fria.
När det kommer till sex är det svårt att definiera normal, så när du säger "normaliserat" så är det enligt dina referenser. När du försöker applicera dina referenser till vad som är normalt så har du redan förlorat all argumentation i ämnet.

Jag pratar inte om att alla ska vara oskulder tills de träffar sin själsfrände, gifter sig och lever livet ut. Jag pratar om att allt kretsar kring sex , kickar och att alla är porrskadade. De flesta ser personer och undrar hur de är att knulla istället för hur de är som personer.
Vad som är normalt eller inte är svårt att säga men att vi lever i en sjuk värld nu råder inga tvivel om. Jag kan bara tala utifrån min egna erfarenhet nu och se hur folk beter sig i samhället. Allt är ytligt.
Gentlemän är töntar och existerar inte. Kvinnor vill ha spänning med bad boys. Alla är ute efter sina kickar. Djupare emotionella band med en person med eller utan romantiska känslor finns inte. Det är en konstig sexuell spänning mellan könen och hbtq rörelsen är sinnessjuk. Grovt sexualiserad hippiefetischrörelse. Feminismen speglar lionqueens tänk.
Senast redigerad av VillJalentine 2020-12-04 kl. 20:31.
Citera
2020-12-04, 20:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LionQueen88
Så ett kk som redan får ligga med mig regelbundet vill skaffa förhållande med mig för att få ligga regelbundet? Haha, tack för att du bevisar min poäng. Dagens killar är inget att hänga i granen, sitter och chansar på ett forum och har fel gång på gång.

De vill ha makt och kontroll, inget annat. De saknar kontroll i ett kk-förhållande. Är du korkad på riktigt? Du känns verkligen som en 16-åring.
Citera
2020-12-04, 20:41
Medlem
Citat:
Du satte huvudet på spiken där verkligen. Tänkte precis skriva om det du gjorde på slutet men nu behövs det inte.

Sök på "en orimlig berättelse vad tror du hände egentligen" i relationsakut forumet.

Där ser du en ung kvinna som drev TS till totalt vansinne på detta sätt. Kostade honom miljonbelopp och tog nästan livet av honom då han blev kortsiktigt helt ruinerad av hennes lögner.

Genom att ha paralella förhållanden och till och med boka in vigslar och bli gravid i sina paralella relationer. Utöver dom hon knullade med vid sidan om sina "förhållanden".

Jag chattade lite med TS där minns jag. Det oklara var egentligen VARFÖR hon ens pressade honom till ett förhållande och alla dessa investeringar medan hon ljög honom i ansiktet och kallade honom paranoid som ens misstänkte henne.

Men detta är ju förklaringen skulle jag tro. Vilket han nog hade insett när vi chattade också.

Hon gjorde så för att det är trendigt i svenska medelklassen bland snygga tjejer framförallt.
Att använda sin pussypower till att bevisa för sig själva vilken makt dom har bara.Ju mer skada dom gör på killen ju vackrare måste dom vara. Även om dom vet att han inte hade stannat en sekund eller investerat i dom, om dom bara erkände och sa som det var.

Men då vänder dom det mot killarna och påstår att dom TROR att killen kan bli farlig om dom berättar hur dom knullar runt och ljuger. Och höjer han rösten det minsta så ÄR han en kvinnomisshandlare, oavsett om han ens har rört henne eller ej.

Om det var så förr det vet jag inte. Men kvinnornas frigörelse ihop med att porren sätter nya normer för vad som är edgy fuckar iaf upp alla möjlighter att leva monogamt med en snygg tjej. Kanske är män mer monogama än kvinnor. Jag börjar tro att religioner skapats för att kvinnor annars skapar för mycket oreda och sakdar för många män med sina helt onödiga lögner.

Finns väl många exempel i relationsforumet, men det där minns jag väl.
Citera
2020-12-04, 20:42
Medlem
Citat:
De vill ha makt och kontroll, inget annat. De saknar kontroll i ett kk-förhållande. Är du korkad på riktigt? Du känns verkligen som en 16-åring.

Varför sitter du och gissar? Du har redan haft fel och så kommer du med ett nytt påstående om killar du inte vet något om. Men eftersom du stör mig på mig så bestämmer du dig för att killarna jag är med vill ha makt och kontroll, men andra som skaffar förhållande minsann gör det av kärlek.
Och du känns som en typisk kille. Gissar lite åt höger och vänster.
Citera
2020-12-04, 20:44
Medlem
Citat:
Jag pratar inte om att alla ska vara oskulder tills de träffar sin själsfrände, gifter sig och lever livet ut. Jag pratar om att allt kretsar kring sex , kickar och att alla är porrskadade. De flesta ser personer och undrar hur de är att knulla istället för hur de är som personer.
Vad som är normalt eller inte är svårt att säga men att vi lever i en sjuk värld nu råder inga tvivel om. Jag kan bara tala utifrån min egna erfarenhet nu och se hur folk beter sig i samhället. Allt är ytligt.
Gentlemän är töntar och existerar inte. Kvinnor vill ha spänning med bad boys. Alla är ute efter sina kickar. Djupare emotionella band med en person med eller utan romantiska känslor finns inte. Det är en konstig sexuell spänning mellan könen och hbtq rörelsen är sinnessjuk. Grovt sexualiserad hippiefetischrörelse. Feminismen speglar lionqueens tänk.

Och så fortsätter du att hitta på. Att det är tjejens jobb att ta hand om hemmet och massera killen men inte få något tillbaka är inte feminism. Att sätta sitt välmående före ett förhållande är inte heller feminism.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in