Citat:
Ursprungligen postat av
VillJalentine
Du satte huvudet på spiken där verkligen. Tänkte precis skriva om det du gjorde på slutet men nu behövs det inte.
Sök på "en orimlig berättelse vad tror du hände egentligen" i relationsakut forumet.
Där ser du en ung kvinna som drev TS till totalt vansinne på detta sätt. Kostade honom miljonbelopp och tog nästan livet av honom då han blev kortsiktigt helt ruinerad av hennes lögner.
Genom att ha paralella förhållanden och till och med boka in vigslar och bli gravid i sina paralella relationer. Utöver dom hon knullade med vid sidan om sina "förhållanden".
Jag chattade lite med TS där minns jag. Det oklara var egentligen VARFÖR hon ens pressade honom till ett förhållande och alla dessa investeringar medan hon ljög honom i ansiktet och kallade honom paranoid som ens misstänkte henne.
Men detta är ju förklaringen skulle jag tro. Vilket han nog hade insett när vi chattade också.
Hon gjorde så för att det är trendigt i svenska medelklassen bland snygga tjejer framförallt.
Att använda sin pussypower till att bevisa för sig själva vilken makt dom har bara.Ju mer skada dom gör på killen ju vackrare måste dom vara. Även om dom vet att han inte hade stannat en sekund eller investerat i dom, om dom bara erkände och sa som det var.
Men då vänder dom det mot killarna och påstår att dom TROR att killen kan bli farlig om dom berättar hur dom knullar runt och ljuger. Och höjer han rösten det minsta så ÄR han en kvinnomisshandlare, oavsett om han ens har rört henne eller ej.
Om det var så förr det vet jag inte. Men kvinnornas frigörelse ihop med att porren sätter nya normer för vad som är edgy fuckar iaf upp alla möjlighter att leva monogamt med en snygg tjej. Kanske är män mer monogama än kvinnor. Jag börjar tro att religioner skapats för att kvinnor annars skapar för mycket oreda och sakdar för många män med sina helt onödiga lögner.
Finns väl många exempel i relationsforumet, men det där minns jag väl.