2020-12-04, 17:18
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blot-Sven
Hur fan har man gjort för att hinna med hundratusentals? Kan de bara ha laddat upp data?
Det var ett flertal maskiner och de står inte och tittar på maskinen när en bunt på flera hundra valsedlar skannas in. Har du aldrig skannat i hela ditt liv?
2020-12-04, 17:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TupolevTu-144
På P1(SR) säger de att det går att fastslå att fusk inte förekommit i någon omfattning som kunde ha påverkat valet.

Mao, i händelse av oegentligheter som var de i så fall bara enskilda och obetydliga.

Stämmer detta. Kan man lita på P1(SR), eller bör man vara skeptisk till deras uppgifter? Jag lyssnar mest i bilen, har inte tid att läsa eller sätta mig in mer än så.

Vill bara veta om SR täcker detta på ett adekvat sätt, eller är de biased.

Vad tänker ni?

Nej. SR täcker inte detta på ett adekvat sätt.

Det enda du behöver veta är att man kan bevisa fusket och nu pågår en process där DJT antingen vinner genom att röster ogiltighetsföklaras i "swing states", eller så tas det till Supreme Court och där röstas valet till trumps fördel.

Allt handlar om korruption och skulle det vara så illa att DJT inte vinner valet då republikanerna har flest röster i kongressen så kommer man med 100% utlysa "State of emergency" och då är det game over för demokraterna.

Sluta lyssna på den där dyngan i bilen och jag föreslår att du verkligen läser igenom hela tråden så får du se hur ruttet allt faktiskt är och vilket helvete det har varit att hålla denna tråd fri från desinformation och felaktiga slutsatser.
2020-12-04, 17:19
Medlem
Även i Alaska har hackare försökt hacka in i röstningsdatabasen:

https://www.thegatewaypundit.com/2020/12/hackers-break-alaska-voter-database-steal-info-100000-voters-officials-stress-no-effect-november-ele ction
2020-12-04, 17:23
Medlem
GoldFinger100s avatar
BREAKING - Fulton County board of elections just re-certified its results in the presidential election after the recount despite the CCTV video footage that was presented at the hearing in #Georgia, yesterday

I Fulton kör man allt eller inget, ett desperat handlande för att försöka cementera vinsten
Inte för att det kommer hjälpa dom, nu visar dom bara ännu tydligare att inget ligger rätt till och att dom myglar. Hur kan man va så dum?
2020-12-04, 17:24
Medlem
spindrifts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av joxmoose
Du tappade all rätt att kritisera källor när du länkade till clownerna på Gatewaypundit.
Oerhört mycket mer trovärdiga än din källa. Leadstories jobbar ju för Zuckerberg som är en av dem som bekostat fusk och har ett av de främsta fuskförnekningsorganen. De är tyvärr bortom trovärdighet i dagsläget.
2020-12-04, 17:29
Medlem
siisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tankevurpan
Så nu passar det minsann med Twitterlänkar ser jag.

Dra något gammalt över dig vettja.

Har du och jag haft en tidigare diskussion om twitterlänkar? Hur som helst är det två länkar. En från twitter och sen direkt till dokumentet i fråga.

Här har du resten, det är bara att gå in och jämföra med det jag postade:

Case 2:20-cv-01771-PP Filed 12/02/20 Page 1 of 1 Document 8

Dec 2, 2020
NOTICE of Appearance by Sidney Powell on behalf of All Plaintiffs. Attorney(s) appearing: Sidney Powell (Powell, Sidney)
https://www.courtlistener.com/docket/18702085/feehan-v-wisconsin-elections-commission/#entry-8
2020-12-04, 17:32
Medlem
Georgias guvernör Brian Kemp säger sig nu vara "mycket bekymmrad" över valfusksvideon och kräver en förklaring av Brad Raffensperger.

https://www.breitbart.com/clips/2020/12/04/ga-gov-kemp-vote-suitcase-video-concerning-would-be-good-for-secretary-of-state-to-say-exactly-what- was-going-on

Joe Biden är inte lite fräck han! C'mon man! Först fuskar han till sig segern, sedan bönfaller han Trump att närvara vid hans installationsceremoni!

https://www.breitbart.com/politics/2020/12/04/joe-biden-instructs-donald-trump-inaugural-presence-important-to-u-s
2020-12-04, 17:36
Medlem
Blot-Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tok-Frans
Japp. Behövs bara in-data, ett minnes-kort vore lämpligt.
Och USB-minnen har det talats om en hel del i tråden. Men de måste ha scannat också?
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Det var ett flertal maskiner och de står inte och tittar på maskinen när en bunt på flera hundra valsedlar skannas in. Har du aldrig skannat i hela ditt liv?
Haha, nej, jag har aldrig scannat större buntar med papper. Ändå tror jag som sagt att det är fullt genomförbart. Dock avsevärt rimligare med 25 000 röster, enligt videon i Nixters Twitter-länk, än 324 000.
2020-12-04, 17:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nixter
Mina damer och herrar låt mig presentera bara de felaktiga röster som lämnats in i Georgis:

2,056 felons illegally voted
66,248 under 18 voted
2,423 weren’t registered at all
1,043 used a PO Box
4,926 voted past the reg. date
10,315 died before the election
395 voted in two states
15,700 moved out of state
40,279 changed county and didn’t re-register to vote

Lägg därtill allt smuts och fusk.

Enkom dessa felaktiga röster ger Trump vinsten på ett bräde. Helt okontroversiella dessutom.
Synd bara att delstatens myndigheter har huvudet i sanden och omcertifierade valresultaten.
2020-12-04, 17:38
Medlem
Nixters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Of.Finland
I GA har man hittat bevis. Men hur ser det ut i övriga stater?

Bevis = Film, statistik osv
Inte TEORIER!

Tom, det finns bevis i alla stater.
Nästa stat tror jag blir Nevada som har en domare som skall besluta sig inom kort, samt att de debatterat helt okontroversiella "felaktiga" röster (dubbelröster, döda, folk som flyttat, folk som bytt county men glömt regga sig.. "Givetvis alla för Biden") som vida överstiger antalet Trump behöver för vinst.

Har du Georgia, har du Nevada.. som sagt faller en faller alla.

Lägg därtill SCOTUS som kan gå in och smälla Pennsylvania på fingrarna redan i nästa vecka.
2020-12-04, 17:41
Medlem
DonaldTrummps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nixter
Verkar som allt skall gås igenom till 2024 efter det vi ser nu.

Antar att har man spärrat in ett par tre tusen av dessa smutsiga röstfuskare har det en viss effekt av att inte genomföra denna typ av pan-amerikanska scams igen.

Frågan nu är hur långt upp vi når med bevis och när man hittar folk som tjallar.. Obama, Hillary eller Biden, kommer de få ta fallet ?

Nej, fusket är litet och lite i kluster, tveksam om det påverkar så mycket så att det tippar över.
Biden blir president med ett litet minus i kanten. Guldstjärnan till DJT.

Mike Pence
2020-12-04, 17:41
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nousernameneeded
Hur vet man ens att det är Powell som skrivit det där? eftersom det endast är en saxad text utan någon som helst info från vart den kommer.

Georgia kan vara en fälla för Trump. Det har fuskats på andra sätt, men datan kan komma visa att Trump gynnats.

Georgia gjorde en rösträkning på eget bevåg, behövdes ingen ansökan från Trump. Den visade så klart inget. Nästa grundliga kontroll kan visa att Trump själv gynnats av datorerna. Medans annat fusk inte längre går att bevisa, genom röst hemligheten förmodligen.

Vi Trumpers ska inte utgå från att motståndaren är svag. Att det skulle bli ett jävla debakel efter valet visste såklart motståndarlaget också.
Åtgärder finns på plats från båda sidor!

Fan vilken soppa.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in