Citat:
Varför misstror du alla utom Trump? Har du undrat hur Trump kom fram till att valet hade blivit stulet? Hade han gjort någon utredning alls?Jag frågade vilken insyn vi har i undersökningen och vilka de har förhört iom att en audit inte är gjord. Endast när jag har mer insyn i vilket jobb dom har gjort kan jag försöka dra en slutsats om det är bra eller dåligt jobbat. Därför drog jag ingen slutsats och ställde frågor istället. Oviljan att besvara dom frågorna och istället lägga ord i min mun är ifs ett gott nog svar, tack.
Nej.
För han visste ju redan före valet att om han förlorade så skulle det bero på valfusk.
Hur ser Trumps slutledningsprocess ut? Är den transparant?
Citat:
Han fick fler röster än 2016 därför att det var högre valdeltagande. Sluta lura dig själv med hypotetiska resonemang. Nu förstår ju alla att Trump hade grovt fel, t ex när han uppmanade folk att inte vara rädda för viruset (hundratusentals hade redan dött ) och när han deklarerade att pandemin var över, helt plötsligt. Har du blundat helt för reaktionerna i USA?
Jag tror inte användaren hänvisade till att Trump innan valet var extremt illa omtyckt för att han hänvisade till valfusk. Faktum kvarstår, Trump lockade fler personer att rösta på honom 2020 än 2016 och slog rekord för antal röster för en sittande president. Det för mig är inte data som talar för att någon är extremt illa omtyckt. Hade han gått ned sig totalt och fått 12% av rösterna hade erat argument varit enklare att ta på allvar men han har ju ökat, inte minskat under tiden han gick från populär till extremt illa omtyckt, doesnt make sense.