2020-12-04, 12:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AreYouBack
Ser du det att det är förfalskade röstsedlar på varje ballott som matas in i tabulatorn? Ser du det eller drar du samma slutsats som kinnan som presenterade videon?
Jag ser en person som går runt och pratar med folk och då avbryter folk sitt arbete och börjar packa ihop för att gå hem medans 4 personer sitter kvar och gör ingenting fram tills alla lämnat lokalen då plockar man fram röster som ser undangömda ut under ett bord och börjar räkna igen. Detta kan du se själv om du tittar på videon. Det roliga är att du inte litar på dina ögon mer än vad du litar på en ikke namngiven person påstår att alla gick hem pga ett missförstånd skulle vägra tyngre än det dina ögon ser precis som att om du ser en fågel och nån säger att det är en björn så kommer du argumentera för att det är en björn.
2020-12-04, 12:34
Medlem
Citat:
Nej, jag tror inte något av vittnena faktiskt är under ed. Det var en diskussion i Michigan att ingen av vittnena behöver vittna under ed. Vet inte hur det var i Georgia men ingen av vittnena behövde svära något innan de började prata.

Tror ingen av de var med på utfrågningen igår. Men de nämns och har skrivit affidavit som är samma sak som ed.
2020-12-04, 12:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Of.Finland
En fråga. Hur bevisar man sabotage i rätten om det finns på film?
Man spelar upp det??
2020-12-04, 12:35
Medlem
WolfmanJackSrs avatar
Citat:
Nej, jag tror inte något av vittnena faktiskt är under ed. Det var en diskussion i Michigan att ingen av vittnena behöver vittna under ed. Vet inte hur det var i Georgia men ingen av vittnena behövde svära något innan de började prata.
Nej under hearingarna vittnar man inte under ed. Det är inga rättegångar. Under en hearing tröttnade en ordförande på tramset och tyckte att vittnena skulle vittna under ed men det protesterade Rudy mot och sa att det här är ingen rättegång. Lite senare när en medlem i panelen ställde en obekväm fråga till ett vittne skrek Rudy ”Objection” varvid ordföranden påpekade att det inte var någon rättegång och att Rudy inte kunde protestera mot frågorna.
2020-12-04, 12:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Haddock93
Det är GA, Atlanta där guvernören vägrar göra en undersökning. Det är väldigt jämt och många EC röster det handlar om.

https://thedonald.win/p/11QlB9tMVW/clear-as-day/c/

Här är en graf som visar röstena kring den tidpunkten. Kolla den massiva blåa stapeln och lägg det ihop med de övriga punkterna jag skrev.

Oavsett så kommer domare ha svårt att lita på lögnare.

Jag skulle även tro att dessa som gjorde detta kommer bli hårt ifrågasatta från myndigheter. Någon kommer prata för att få en deal.
Fast nu verkar det som att man tydligen blir tvungen att krypa till korset och faktiskt göra en utredning av signaturerna:

https://www.thegatewaypundit.com/2020/12/breaking-governor-kemp-calls-secretary-state-raffensperger-call-signature-audit-state
2020-12-04, 12:37
Medlem
Nostradumbasss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av joxmoose
Gabriel Sterling var den som höll presskonferens och vädjade till Trump att sluta tramsa med valfusk anklagelserna innan någon blir dödad.
https://edition.cnn.com/videos/politics/2020/12/01/gabriel-sterling-georgia-2020-election-sot-vpx.cnn

Det skulle Demokraterna och Gabriel Sterling tänkt på innan man genomförde fusket. Det är valfusket som är farligt, inte "tramsandet om valfusk".
2020-12-04, 12:37
Medlem
Bergakungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emma18
Du har fortfarande fel. Den tidigare instansen har aldrig bedömt ärendet. Team Trump försökte på den ovanliga taktiken att gå direkt till den högre instansen utan att först ta upp det i en lägre och sen överklaga.

Ja, det var fel (Hälsa alla att jag sade det!).

Jag blandade nog samman Wisconsinärendet med ett annat jag såg häromdan. Trump Team (Jim Troupis?) försökte verkligen gå direkt på överordnad domstol, och fick nobben på detta.

Märkligt. Att få igenom det borde varit mer eller mindre dödfött. Jag undrar om Team Trump verkligen räknar med att yrkesjurister skall gå i politiska ledband?
2020-12-04, 12:39
Medlem
Haddock93s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scrollock
Fast nu verkar det som att man tydligen blir tvungen att krypa till korset och faktiskt göra en utredning av signaturerna:

https://www.thegatewaypundit.com/2020/12/breaking-governor-kemp-calls-secretary-state-raffensperger-call-signature-audit-state

Jo men det jag är rädd för är att de på något vis lyckas komma undan.

De har haft en jävla massa shredder bilar eller vad det nu heter på svenska utanför lokalen tydligen. Finns massa klipp.
2020-12-04, 12:40
Medlem
Citat:
Gabriel Sterling var den som höll presskonferens och vädjade till Trump att sluta tramsa med valfusk anklagelserna innan någon blir dödad.
https://edition.cnn.com/videos/politics/2020/12/01/gabriel-sterling-georgia-2020-election-sot-vpx.cnn

Så Gabbe tänker döda någon ifall man inte slutar peka ut valfusk? Det låter ju demokratiskt.
2020-12-04, 12:42
Medlem
Citat:
Inte ens du är väl så dum att du håller MSM och demokraterna fria när så många personer ifrågasätter valet och så mycket information om felaktigheter kommer ut och man gör allt för att inte gå till botten med det samt cencurera för att sen anklaga andra sidan för att skapa en osund stämning?
2020-12-04, 12:45
Medlem
DaEzzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bush1
Spekulationerna om att alla skulle ut är baserade på vittnen som vittnat under ed.

Ingen har "vittnat under ed". Affidaviterna, åtminstone de påstådda affidaviterna, från diverse anonyma personer har inget som helst bevisvärde förrän de introducerats som bevisning i en juridisk process, vilket Trump´s clowngäng hittills konsekvent inte velat göra.

Möjligen för att det är riskfritt att påstå saker och gömma sig bakom anonymitet, men ett allvarligt brott att begå mened.
Senast redigerad av DaEzz 2020-12-04 kl. 12:50.
2020-12-04, 12:45
Medlem
HipToBeSquares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blot-Sven
Edit: Jag räknade fel. Trump får knappt hälften så många röster som Biden. Men vilken jättebatch. 324 000 röster.

Ja det är frågan varför de gör så. Om man tittar på valnatten så kommer valresultaten in rullande och varför skulle ett distrikt vänta med att rapportera in tills hela distriktet är färdigt? Inga counties verkar göra så utan de uppdaterar rullande.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in