2020-12-04, 12:28
Medlem
Haddock93s avatar
Det som är intressant är ju att det var under tiden vattenläckan höll på som Biden fick den massiva spiken uppåt i röster från alla delstater. Detta kommer ifrågasätta hela valet och inte bara Georgia.

Om Georgia faller till Trump kommer fler börja falla som dominos. Detta är nyckeln.

Kolla denna graf tex:

https://images.app.goo.gl/pdJmLdH8EN84XHTz5
2020-12-04, 12:30
Medlem
AreYouBacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HipToBeSquare
Det var tomma lådor men även en svart väska på hjul som stod vid bordet. Enligt vittnesuppgifter var valobservatörerna tillsagda att lämna men själva rösträkningen fortsatte. Varför måste alla lämna lokalen medan en del stannar och räknar rösterna? Fortfarande finns det konstigheter med filmen.

Vilka vittnen refererar du till? Det var inga vittnesmål i senaten. Menar du att Team Trump har frågat ut dem som var i lokalen? Vad jag förstått är endast två personer numera identifierade. Kvinnan som presenterade teorin och videon vet själv inte vem kvinnan "white brades" är så jag betvivlar att de vet vilka de andra mindre viktiga personerna är (dessa hade kunnat frågats vem som var ansvarig). Nu har 4chan indentifierat två av dem som var ansvariga på plats.
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AreYouBack
Det där låter faktiskt helt rimligt. Vi får väl se men jag tror faktiskt det hela kommer falla rätt platt. Jag var exalterad igår men inte längre. Eftersom vi inte har någon röstupptagning från videon så vet vi inte vad som sägs. I videon syns heller inte när lådorna (inte resväskor) placerades under bordet. Som ni ser är hela rummet rätt prydligt i ordning. Jag gissar att ställa lådor med öppna röstkort under ett bord istället för att ha dem framme är en lika god idè som vilken annan.

Det här kommer rinna ut i sanden. Dock finns det många andra konstigheter i valet kring observatörer som inte fått gjort sitt jobb men det speglar nog bara USA i allmännt och den polarisering vi ser i landet.

"since ballots could not be left without being scanned overnight"

Förklara den här meningen, varför kunde man inte vänta med dessa?
Medlem
HipToBeSquares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haddock93
Det är GA, Atlanta där guvernören vägrar göra en undersökning. Det är väldigt jämt och många EC röster det handlar om.

https://thedonald.win/p/11QlB9tMVW/clear-as-day/c/

Här är en graf som visar röstena kring den tidpunkten. Kolla den massiva blåa stapeln och lägg det ihop med de övriga punkterna jag skrev.

Oavsett så kommer domare ha svårt att lita på lögnare.

Jag skulle även tro att dessa som gjorde detta kommer bli hårt ifrågasatta från myndigheter. Någon kommer prata för att få en deal.

Om man tittar på fördelningen mellan Trump och Biden så är det inte så orimligt. Frågan är varför det totala antal röster är så stort jämfört med resten.
2020-12-04, 12:31
Medlem
AreYouBacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smultronkungen2
Allt? HAHA då förstår jag. Ta det lugnt med heroinet så slipper du lita mer på en ikke namngiven källa som drar slutsatser om hur något gått till som dessutom går emot vad du kan se med dina egna ögon. Visste att det inte skulle komma något specifikt då det inte finns nånting som väger tungt i den länken. Men bra att vi vet att om du ser en fågel och en ikke namngiven källa säger att det är en björn så kommer du argumentera för att det är en björn oavsett vad dina ögon visade dig..

Ser du det att det är förfalskade röstsedlar på varje ballott som matas in i tabulatorn? Ser du det eller drar du samma slutsats som kinnan som presenterade videon?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av spindrift
En artikel som inte bemöter något av det som påvisas i filmen, utan bara fler lögner från de ansvariga som nu åkt fast med fingrarna i syltburken.

Du är som den utskrattade demokraten i den hearing där detta framkom som påstod att filmen var debunked...redan innan någon annan hade sett den. Sådana som er behöver man inte resonera eller förklara för, ni vet att alla bevis är falska innan de granskats, och ni är så lättlurade att om ni hittar ni en artikel som innehåller orden "debunked" eller "dismissed" är det allt ni behöver, spelar ingen roll om den bemöter någon relevant fakta. Och ni vet att finns det inte en sådan artikel redan kommer den snart, så kan lika gärna prebunka isf.

Och denna Gabriel Sterling talar i kapacitet av "voting system implementation manager"...finns det ens en sådan roll? Han är inte med på state election board iaf, och hittar inget om hans roll på sos.ga.gov eller georgia.gov, och han använder en gmail address. Vad gör honom trovärdig enligt dig?
Gabriel Sterling var den som höll presskonferens och vädjade till Trump att sluta tramsa med valfusk anklagelserna innan någon blir dödad.
https://edition.cnn.com/videos/politics/2020/12/01/gabriel-sterling-georgia-2020-election-sot-vpx.cnn
Medlem
Citat:
Vilka vittnen refererar du till? Det var inga vittnesmål i senaten. Menar du att Team Trump har frågat ut dem som var i lokalen? Vad jag förstått är endast två personer numera identifierade. Kvinnan som presenterade teorin och videon vet själv inte vem kvinnan "white brades" är så jag betvivlar att de vet vilka de andra mindre viktiga personerna är (dessa hade kunnat frågats vem som var ansvarig). Nu har 4chan indentifierat två av dem som var ansvariga på plats.
Men va vänta lite nu. Saken har ju blivit debunked och undersökt. Men undersökningen var inte ens tillräckligt grundlig för att de skulle ha identifierats och förhörts? Vilken jävla undersökning, inte undra på att vi fick noll transparens om vad man hade undersökt och bara fick presenterat slutsatser.
2020-12-04, 12:32
Medlem
Blot-Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haddock93
Nej men det visar statistik, hur många röster fick Biden under den tidsperioden? Massiva röster.

https://thedonald.win/p/11QlB9tMVW/clear-as-day/c/

https://mobile.twitter.com/JayFiveK/status/1334596276298670080?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5 Etweetembed%7Ctwterm%5E1334596276298670080%7Ctwgr% 5E%7Ctwcon%5Es1_&ref_url=https%3A%2F%2Fthedonald.w in%2F
Men vad fan, inte en chans att Trump fick 99 036 röster vid samma tillfälle och Biden 225 196? 324 000 röster inrapporterade på typ 20 minuter med fördelningen 45/55...? Typ? Även detta är konstigt. Eller misstolkar jag grafen?

Edit: Jag räknade fel. Trump får knappt hälften så många röster som Biden. Men vilken jättebatch. 324 000 röster.
Senast redigerad av Blot-Sven 2020-12-04 kl. 12:39.
2020-12-04, 12:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av joxmoose
Vattenläckan skedde 6 på morgonen. "cutters" och observatörer gick hem 10 på kvällen.
Ja kan ha varit mellan kl 06:07 och 08:07, det nämns i videon från GA igår.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tok-Frans
Vi vet inte, Team-Trump fick tillgång till materialet sent i går natt usa tid. Ingen grundlig genomgång har hunnit utföras. Mer kommer. Boxar med röster flyttas runt under dagen men än så länge har ingen sett hur de kom dit.

Hela jävla valprocessen och rösträkningen är åt helvete. För att rädda demokratin måste de införa federala minimiregler som måste följas om en delstat vill skicka elektorer.
Medlem
AreYouBacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tok-Frans
"since ballots could not be left without being scanned overnight"

Förklara den här meningen, varför kunde man inte vänta med dessa?

Därför att dessa inte får ligga öppnade utan att bli scannade. Det är en regel. Detta för att de inte skall kunna ändras. Det är redan förklarat av ett av vittnena i Georgia hearing.
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Nej, jag tror inte något av vittnena faktiskt är under ed. Det var en diskussion i Michigan att ingen av vittnena behöver vittna under ed. Vet inte hur det var i Georgia men ingen av vittnena behövde svära något innan de började prata.

De som vittnar har skrivit affidavids.

Här förklarar en kvinna vad det innebär.
https://twitter.com/TyCardon/status/1334347227154804736?s=20

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in