2020-07-14, 11:51
Medlem
mjukmjukares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stalinjosef
Emma Knyckare är en osexig manhaftig härunderarmarna feminist av absolut värsta sort

Helt befriad från IQ

Helt rätt på alla punkter.
Har själv ”tagit del” av hennes utbud och det var bara precis såsom det beskrivs ovan.

Citera
2020-07-14, 15:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2006
Succépodden Flashback Forevers hyllning till internetforumet
https://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=478&artikel=7510065
Komikerna Emma Knyckare, Ina Lundström och anonyma "Scroll-Mia" gör podden Flashback Forever, och som namnet antyder är podden en slags hyllning till den sociala delen av vår internetkultur som sällan når ut i traditionella medier.

Återigen täljer feministerna guld av skapelser gjorda av ensama arga män. För inte fan är det poddtöntarna ni egentligen lyssnar på? Det är flashbackinlägg?
Hyllning? Hatar ni inte knarknazis nu plötsligt?
Emma Hycklare.
Citera
2020-08-21, 00:46
Medlem
Baisers avatar
Är hon lesbisk?
Citera
2020-08-21, 00:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetarbroder
Trodde det var en påhittad person länge.

Hörde henne nämnas en del i podcasten Crazy Town så hon verkar umgås med Josefin Johansson och Kringlan Svensson. En av deras berättelse om hur Emma Knyckare fick massage och de masserade ner hennes p-stav efter de trodde var nån förhårdning eller vad det nu va kan fortfarande ge mig rysningar i hela kroppen... uuh!!

Jag såg henne första gången när hon ville in på Flashbacks lista över de
Nu under december var hon av tre programledare som ledde Musikhjälpen 2013 och hennes ansikte blev mer känt.

Såå, vad har vi på Emma Knyckare för nått skvaller?
Någon som vet nåt?

hon hatar män, är förmodligen den sämsta stå-uppare i sverige i hård konkuyrrans med det muslimska dumhuvudut som henrik schyffert knullar, och den sämsta dj;n som finns, allt hon gör är plankat. hennes iq klarar inte av att komma på något unikt eller säreget. tecken på en riktig idiot.
Citera
2020-08-21, 01:06
Medlem
Steff83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Baiser
Är hon lesbisk?
Nej. Är gift och har barn. Med en man alltså.
Citera
2020-12-04, 11:02
Medlem
Har alltid drömt om att dricka en body shot från Emma på shot lyckan i Halmstad.
Citera
2020-12-04, 11:13
Medlem
Hej man!!

Alltid gillat henne, att männen började gråta pga mansfestivalen säger mer om männen än om Knyckare. Hon är riktigt bra i flashback forever också, så även de andra två i podden.
Citera
2020-12-04, 11:37
Medlem
mjukmjukares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Byxvarmtoblerone
Hej man!!

Alltid gillat henne, att männen började gråta pga mansfestivalen säger mer om männen än om Knyckare. Hon är riktigt bra i flashback forever också, så även de andra två i podden.

Jag såg henne i en monolog på teater och jag gick därifrån efteråt och tyckte bara att det var jävligt dåligt. Inga poänger med stil, klass eller kraft. Insparkade dörrar och lågt ställda krav på sig själv som scenkonstnär.

Citera
2020-12-04, 22:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mjukmjukare
Jag såg henne i en monolog på teater och jag gick därifrån efteråt och tyckte bara att det var jävligt dåligt. Inga poänger med stil, klass eller kraft. Insparkade dörrar och lågt ställda krav på sig själv som scenkonstnär.

Vad va detta för teater föreställning?
Citera
2020-12-12, 19:11
Moderator
Carlboms avatar
Har spanat in att Emma budat hem ett par gamla exemplar av Flashback Magazine på Tradera. Kul att hon förkovrar sig i forumets historia
Citera
2021-10-06, 06:42
Medlem
Stör mig på att hon gör supertöntiga röster i podden. Man hör liksom inte vad hons säger, och vad är det hon försöker imitera? Sjukt störande iaf.
Citera
2021-10-06, 14:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eatmyshorts
Stör mig på att hon gör supertöntiga röster i podden. Man hör liksom inte vad hons säger, och vad är det hon försöker imitera? Sjukt störande iaf.

Hon använder olika röster för att markera att det är olika användare som skriver inläggen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in