2013-12-21, 21:32
Medlem
Arbetarbroders avatar
Trodde det var en påhittad person länge.

Hörde henne nämnas en del i podcasten Crazy Town så hon verkar umgås med Josefin Johansson och Kringlan Svensson. En av deras berättelse om hur Emma Knyckare fick massage och de masserade ner hennes p-stav efter de trodde var nån förhårdning eller vad det nu va kan fortfarande ge mig rysningar i hela kroppen... uuh!!

Jag såg henne första gången när hon ville in på Flashbacks lista över de 100 farligaste kvinnorna i Sverige, då i den den här artikeln

Nu under december var hon av tre programledare som ledde Musikhjälpen 2013 och hennes ansikte blev mer känt.

Såå, vad har vi på Emma Knyckare för nått skvaller?
Någon som vet nåt?
Citera
2013-12-21, 21:46
Medlem
Chamoniards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetarbroder
Trodde det var en påhittad person länge.

Hörde henne nämnas en del i podcasten Crazy Town så hon verkar umgås med Josefin Johansson och Kringlan Svensson. En av deras berättelse om hur Emma Knyckare fick massage och de masserade ner hennes p-stav efter de trodde var nån förhårdning eller vad det nu va kan fortfarande ge mig rysningar i hela kroppen... uuh!!

Jag såg henne första gången när hon ville in på Flashbacks lista över de 100 farligaste kvinnorna i Sverige, då i den den här artikeln

Nu under december var hon av tre programledare som ledde Musikhjälpen 2013 och hennes ansikte blev mer känt.

Såå, vad har vi på Emma Knyckare för nått skvaller?
Någon som vet nåt?

Inget skvaller men hon är sjukt talanglös som standup komiker. En av de sämre jag sett, och det vill inte säga lite i den miserabla värld som är svensk stand-up.

Mest av allt föraktar jag publiken som subventionerar det här eländet. Förbannade småstadsbor på storstadsbesök. Käppkineser och djävla kälkborgare allesamman.

http://www.youtube.com/watch?v=or4J3G33zto
Citera
2013-12-21, 21:48
Medlem
Hobbybondes avatar
Hon och en gammal pojkvän hittade på efternamnet Knyckare och båda bytte till det.
Citera
2014-02-25, 11:30
Medlem
Emma knyckare tycker mycket men lever inte riktigt som hon lär (oväntat).
Citera
2014-02-26, 08:04
Medlem
cyber_zekes avatar
En förbaskat otrevlig mobbare som får stå oemotsagd som programledare i "komedi" programmet tankesmedjan i P3. Bara jag hör människan ångrar jag att jag betalar min radio/Tv licens.
Citera
2014-02-26, 11:02
Medlem
Smygpyromans avatar
Snälla snälla snälla, ta bort henne från P3! Hetsig människa som har någon slags feministtvist på allt hon säger.
Citera
2014-02-26, 18:14
Medlem
Hasselhoffs avatar
Äsch, hon är ju rätt rolig.
Finns betydligt värre "P3-personligheter" att störa sig på!
Ingen nämnd (Kakan Hermansson), ingen glömd (Kakan Hermansson).
Citera
2014-03-01, 09:19
Medlem
Turbaas avatar
Ibland är hon ganska gnällig o jobbig. Men hon är ju ful snygg så hon passar bättre i radio en på tv.
Citera
2014-03-01, 11:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smygpyroman
Snälla snälla snälla, ta bort henne från P3! Hetsig människa som har någon slags feministtvist på allt hon säger.
Nejdå, Emma Knyckare hör definitivt inte till den skara som trycker ner ett hysteriskt feministperspektiv i halsen på lyssnare i varje program. Hon ligger tvärtom alltid och balanserar på gränsen till det totalt socialt oacceptabla, och gör det riktigt bra. Ger intryck av att vara fullkomlig loose cannon men tycks ha riktigt bra koll på preciiiis var gränsen går. Kul och begåvad.

Av din beskrivning att döma tror jag du blandat ihop henne med Kakan Hermansson.
Citera
2014-03-01, 14:25
Medlem
Oliveiras avatar
Hon bad ju i alla fall Havremopeden om ursäkt för att hon jämfört flashback med sin röv. Cred till havremopeden som avstod det obligatoriska tvåan-skämtet som svar.
Citera
2014-03-03, 08:16
Medlem
Smygpyromans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wink
Nejdå, Emma Knyckare hör definitivt inte till den skara som trycker ner ett hysteriskt feministperspektiv i halsen på lyssnare i varje program. Hon ligger tvärtom alltid och balanserar på gränsen till det totalt socialt oacceptabla, och gör det riktigt bra. Ger intryck av att vara fullkomlig loose cannon men tycks ha riktigt bra koll på preciiiis var gränsen går. Kul och begåvad.

Av din beskrivning att döma tror jag du blandat ihop henne med Kakan Hermansson.

Nej, har inte blandat ihop henne med Kakan. Personligen tycker jag hon kliver över gränsen. När hon var med i Tankesmedjan började jag så smått irritera mig på henne, men nu när hon kör Knyckare i P3 så har jag tröttnat totalt på henne.
Citera
2014-04-15, 20:10
Medlem
Vem fan är hon? Detta undrazr jag med! Varje gång jag sätter mig i bilen och sätter på radion så hör man hur hon gapar med sina jobbiga röst. Skall hon vara rolig eller vad? Hon är ju världens tråkigaste människa. Att vara rolig är inte det samma som att gapa ut meningar. Fett jobbig människa!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in