Citat:
Ursprungligen postat av
Nixter
1. Georgia utför audit (Kemp tvingad att godkänna)
2. Smutsiga fuskare tagna på bar gärning räknades fusk röster mitt i natten (videon)
3. GOP i Washington gick ut och krävde att Barr agerar, man tror inte att Senatsvalet i Georgia är säkert och ifrågasätter validitet i mycket.
3. Första staten knäcks, faller en faller alla.
0. <påhopp> Jag tror du desinformerar med flit, men det är min personliga bedömning av dig. Jag förstår varför din politiska tillhörighet ligger där den gör, och den har nog inget med partipolitik att göra utan enbart identitetspolitik (om du nu svarar detta med att det bara är vänsterpack som sysslar med indentitetspolitik så belägger du bara min tes).</påhopp>
1. Kemp har aldrig varit emot det, men ligger inte i hans mandat att kalla på (osäker på om det är valrådet eller delstatskongressen som måste göra det).
2. Det ser ut som att det är förpackningar med röster? Varför är det fusk att räkna röster? Jag letade efter fler längre klipp på samma situation och det verkar ha gått liknande till hela kvällen och natten (har inte hållit koll på tidsangivelserna, men antagit att de räknat tills morgonen). En person som delar ut lådor / förpackningar med röster till borden.
3. GOP som helhet har inte gjort det. Ett fåtal medlemmar av en av de extremare falangerna, och inte ens hela falangen, har gått ut och krävt att Barr agerar. Det här är samma desinformation som att säga att det var delstatssenaten i Georgia som höll den första "utfrågningen"....
4. (jag bytte 3->4, hoppas det är OK) Rimligtvis faller de stater där utbrett systematiskt fusk som påverkar valresultatet har skett. Mig veterligen är det inga? Och är det i någon riktning som resultatet går efter audits så är det fördel Biden? Finns det ens något som indikerar att det inte är DJT supportrar som fuskat mest?