2020-12-04, 01:52
Medlem
GoldFinger100s avatar
Förstod direkt från den första hearingen som vad till för de ansvariga för valet och valarbetarna att de mesta va en stor fet lögn, halva hearingen bestod av OT och ryggdunkningar hur lyckat och väl organiserat valet var. Många hade dessutom nervöst beteende, pratade osammanhängande när de skulle förklara hur allt gick till osv.
Senast redigerad av GoldFinger100 2020-12-04 kl. 01:56.
2020-12-04, 01:52
Medlem
DonaldTrummps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krautbrain
Kamerorna tillhörde huset. Alltså är det lokalens inbyggda system som troligtvis räknarna inte räknat med. Hur dåligt måste beviset vara för att Mike Pence ska tycka det verkar troligt?

Jag tror Rudy håller på bevisen till SCOTUS. Det har jag lärt mej sista 4 veckorna.
Det gör inget om jag har fel.

Mike Pence
2020-12-04, 01:56
Medlem
DonaldTrummps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tankevurpan
Är du medveten om att dom 3 senatorerna som ville utlysa en "Special Session" har rätt att göra det?
Visst är GA cementerat, min inte åt ditt håll som du verkar tro. Man har brutit mot lagar i Georgia genom att ändra hur röstningen ska gå till och det ger en minoritet av senatorer rätten att rösta igenom en "Special Session".
Du vet den där förbannade konstitutionen spökar igen där borta i Republiken.
Sov så gott !

Inte mitt håll, min betydelse i sammanhanget är obetydlig. Jag är nog inte så betydelsefull
som många tycker. Spännande i vilket fall.

Mike Pence
Senast redigerad av DonaldTrummp 2020-12-04 kl. 02:01.
2020-12-04, 01:57
Medlem
RudyardKiplings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GoldFinger100
Frågan är vad de skyldiga demokraterna och deep state ska ta sig till nu, man får bara inte förlora detta val då flera skulle få ett nackskott. Hela deras framtida plan kommer också skrotas, tror ni de sätter igång en stor mut aktion där de sätter in 100m dollar för att muta folk på viktiga poster?

I Sverige så fungerar det ju inte så men in USA så kan man ju byta till sig strafflindring eller till och med frikännande om man tjallar. Man kniper åt nerifrån och arbetar sig uppåt och förr eller senare har man fångat de på toppen. Är det treason så blir det väl avrättning och konfiskering av tillgångar. Jag gissar att Soros uppdragsgivare är... nervösa.

Utbyggda fängelser på Guantanamo.
Över 100.000 sealed indictments under mandatperioden.
Utökade alternativ till stater för capital punishment med arkebusering, hängning, giftsprutor, gasning osv.
Delaktighet med främmande makt vid valfusk är treason

Finns säkert mera. Det är den 4:e idag. Den 18:e har det gått 45 dagar sedan valet. Det blir två spännande veckor som kommer nu.

Det ska bli extra gott att se trollen försvinna och MSM slingra sig som maskar.
2020-12-04, 02:00
Medlem
En till stämning har dykt upp från Sidney Powell angående Arizona där de kräver en omcertifiering.

Lista på samtliga stämningar.

Bowyer v. Ducey (2:20-cv-02321)
District Court, D. Arizona

https://www.courtlistener.com/docket/18707812/bowyer-v-ducey/

Pearson v. Kemp (1:20-cv-04809)
District Court, N.D. Georgia

https://www.courtlistener.com/docket/18694655/pearson-v-kemp/

King v. Whitmer (2:20-cv-13134)
District Court, E.D. Michigan

https://www.courtlistener.com/docket/18693929/king-v-whitmer/

Feehan v. Wisconsin Elections Commission (2:20-cv-01771)
District Court, E.D. Wisconsin

https://www.courtlistener.com/docket/18702085/feehan-v-wisconsin-elections-commission/
2020-12-04, 02:01
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av krautbrain
Vet inte om du fick en länk. Ligger några sidor bak i tråden. Här kommer i alla fall
https://www.youtube.com/watch?v=hRCXUNOwOjw&ab_channel=11Alive

Lyssnade på summeringen. Om videon: ”Wonderland” och ”bombshell” från två olika (är de domare?*). Andra var mer återhållsamma men samtliga utom kvinnan ser allvarligt på vad som framkommit och det står klart att de inte kan ignorera det hela nu.

Lite kul att en person sa att han inte ens litar på vissa av de som satt runt bordet, vilket framkallade en viss munterhet, så han undrade hur i hela friden de ska lösa detta.

Edit: *Senatorer är de visst.
Senast redigerad av Passepartout 2020-12-04 kl. 02:27.
2020-12-04, 02:06
Medlem
Emma18s avatar
Citat:
Är du medveten om att dom 3 senatorerna som ville utlysa en "Special Session" har rätt att göra det?
Det stämmer inte, man behöver Guvernören plus 3/5 av senaten och huset. Det betyder att man skulle behöva 108 röster i representanthuset för att göra detta men republikanerna har bara 104 mandat där. Så det kommer inte hända att det blir en special session.

Citat:
Paragraph VII. Special sessions of the General Assembly. (a) The Governor may convene the General Assembly in special session by proclamation which may be amended by the Governor prior to the convening of the special session or amended by the Governor with the approval of three-fifths of the members of each house after the special session has convened; but no laws shall be enacted at any such special session except those which relate to the purposes stated in the proclamation or in any amendment thereto.

(b) The Governor shall convene the General Assembly in special session for all purposes whenever three-fifths of the members to which each house is entitled certify to the Governor in writing, with a copy to the Secretary of State, that in their opinion an emergency exists in the affairs of the state. The General Assembly may convene itself if, after receiving such certification, the Governor fails to do so within three days, excluding Sundays.

Källa: https://law.justia.com/constitution/georgia/conart5.html
Senast redigerad av Emma18 2020-12-04 kl. 02:08.
2020-12-04, 02:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DonaldTrummp
Inte mitt håll, min betydelse i sammanhanget är obetydlig. Jag är nog inte så betydelsefull
som många tycker. Spännande i vilket fall.

Mike Pence

Det är inte så många som tycker det om dig om jag ska vara ärlig... Fulspel från dag 1 från ditt håll och rätt ska vara rätt eller hur?

GA kommer att genomgå en "Forensic Audit" och det märktes så tydligt på Senatorn som på riktigt hävde ur sig detta:

"Do you really want to do this? What if we all have been elected this way and nobody has the right to be here?"

WHAT!?!?

Hur kan man vara så jävla pantad att man häver ur sig något så jävla dumt? Hon bekräftade precis vad världen redan misstänkte att man är beredd att göra vad som helst för att kunna fortsatt sitta vid makten.

Vilket jävla självmål! Det är inte ens roligt..
2020-12-04, 02:14
Medlem
HipToBeSquares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonaldTrummp
Det jag skriver eller tolkar ändrar ingenting. Videon är vad den är. Jag kommenterade bara
det någon skrev att alla tvingades ut ur lokalen utom busarna.
Sen vet dom givetvis att dom är filmade. Vi väntar och ser. Mitt tips: Inget bevisvärde.
GA är cementerat.

Mike Pence

Ser vi på samma film. Det är redan ett lagbrott som presenteras eftersom de är där själva och räknar röster utan kontrollanter.
2020-12-04, 02:16
Medlem
Nostradumbasss avatar
Citat:
"Do you really want to do this? What if we all have been elected this way and nobody has the right to be here?"

Hur kan man vara så jävla pantad att man häver ur sig något så jävla dumt? Hon bekräftade precis vad världen redan misstänkte att man är beredd att göra vad som helst för att kunna fortsatt sitta vid makten.

Vilket jävla självmål! Det är inte ens roligt..

Självbildsrevision är jobbigt. Var och en är sig själv närmast, och senatorns självbild som mäktig lyckad senator är på väg att raseras när det visar sig att hon bara är del av ett genomkorrupt system. Jobbigt läge. Självömkan.
2020-12-04, 02:24
Medlem
HipToBeSquares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RudyardKipling
Har man sammankopplat tiden när de räknar rösterna med de unika spikarna mitt i natten?

Jag förstår inte att du orkar diskutera med trollen i tråden. Skippa dem. Lägg tid och energi på rätt saker. De får nog bara näring av mothugg och kanske till och med Soros-betalt om vi citerar dem. Du är en av dem som bidragit allra mest till tråden med länkar och klipp. Tack ska du ha för det.

Jag tror det inte vara några spikar i Georgia på samma sätt som i Michigan och Wisconsin. Vad som kommer att hända är att polisen kommer jaga dessa valarbetare som var uppe mitt i natten själva och räknade och de kommer så klart få reda på vem de är. Om dessa medvetet har fuskat kommer polisen försöka knäcka dem men risken är att rena stjärnadvokater dyker upp från ingestans till deras hjälp. Ska bli intressant.

Om det visar att samma strategi användes i Michigan och Wisconsin, dvs att valarbetarna och kontrollanter blev utslängda medan det fortsätt räknas så faller hela presidentvalet som ett korthus.

Hur som helst detta kan förklara spikarna, dvs någon sitter själva och tokskannar röster och när en person som vet hur man för över resultatet från maskinerna vilket borde vara en person med den möjligheten så blir det en "Bidenkurva". Bidenkurva kommer att bli ett begrepp i framtiden.
2020-12-04, 02:27
Medlem
Franke88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RudyardKipling
Instämmer. WHAT?!!!
Finns det länk och tidsstämpel till när hon avslöjar sig? Det kunde lätt bli viralt på internet gissar jag spontant.

Här har du:

https://youtu.be/hRCXUNOwOjw?t=22299

EDIT: Time stampen där är från början av hennes monolog. 6:18:45 är tidpunkten hon yttrar det specifika citatet.
Senast redigerad av Franke88 2020-12-04 kl. 02:35.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in