2020-12-04, 01:33
Medlem
RudyardKiplings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krautbrain
Jag tycker många här inne låter som hesa Fredrik. Försöker gasta ut sin propaganda och hugga ner motståndet. När allting kommer omkring så spelar det inte någon större roll att lyckas omvända någon annan att "tro rätt" för det föder bara ens ego , inget mer. Det gör inte världen bättre att försöka hamra in sin värdegrund i andra människor. Känns som den här tråden är full av det. Lätt att dras med, men att diskutera med enbart premissen att omvända eller vråla om hur mycket fel motståndarsidan har är tämligen meningslöst.

Strunta i trollen, så blir läsningen mer angenäm. Seriöst, de tillför precis ingenting.

Citat:
Ursprungligen postat av WolfmanJackSr
Sidney Powell säger sig ha bevis för att algoritmen som ändrade röster till Bidens fördel var installerade i alla röstningsmaskiner i USA oavsett vilken maskin det är.
Hon säger också att hon har bevis för att flygplanslaster med röstsedlar flögs in, men specificerade inte varifrån samt att massor med röstsedlar kom från Mexiko.
Hon säger ha bevis för att röster köptes och betalades med checkar utställda i Washington DC.

Hur mycket äv det är sant?

Tja, hon sa härförleden att jag säger inte något jag inte kan leda i bevis.

Citat:
Ursprungligen postat av LelandPalmer
Japp, i och med denna video lär det vara klart!! Stämmer ju även bra med vittnesmålen från posttjänstemän och lastbilschauffören som fraktade poströster från New York till Philadelphia. Förmodligen har de haft en "poströst-fabrik" någonstans och sedan spritt ut röster till de stater som behövdes vinnas.

Sen lär det ju ha fuskats på andra sätt också, genom att tex slänga Trump-röster, rösta i någon annans namn och att köpa röster.

Dominion-teorin är jag fortfarande osäker på. Man tycker att det borde ha upptäckts när de handräknade rösterna i några stater och jämförde med resultatet från maskinen?

Mina tusenlappar på Trump kanske inte brinner inne ändå

Trump kommer sitta 21/1. Det var säkert redan innan, men efter ha presenterats med dagens videos och lyssnat på ännu flera vittnesmål så är det garanterat. Lyssnade ni på IT-säkerhetsexperten från Texas? Det är bara en fråga om vilken väg det tar. Biden ger upp? SCOTUS förklarar valet ogiltigt? Ingen når 270 elektorer och huset röstar? Finns det fler vägar?

Citat:
Ursprungligen postat av 28dagar-senare
Ja det är jag rädd för, Rep verkar vara inne på att detta är sista fighten emot Satan, Lin Wood verkar vara en farlig jäkel, såg du rallyt han hade, herregud vilken uppviglare!

Jag skulle snarare säga patrioter, nationalister och anständiga vakna medborgare är inne på att detta är avgörande striden mot satan och Deep State. Det verkar krylla av korrupta republikaner precis som det kryllar av korrupta demokrater.

Big Tech och MSM har senaste åren och i synnerhet senaste 2 månaderna med råge visat hur opålitliga och korrupta de är. Folk börjar vakna upp och när man upptäcker lügenpresse/fake news så är det klippt för dem. Jag prenumererade tidigare på SvD, DN, DI och läste dem dagligen. Ibland gick jag in på expressen/aftonbladet också. Jag har sedan 2009 inga prenumerationer kvar och jag går aldrig in på MSM. Om alla gör så dör de snart.

Dessutom, om det nu visar sig att Kina, Iran, Venezuela, Serbien osv är inblandade så kommer Trumps EO in som ger staten rätt att konfiskera alla tillgångar hos de som varit del i förräderiet. Vilken normal mediakanal censurerar sin egen president/premiärminister/statsminister i en valkampanj och efter utredning om organiserat valfusk inletts? När det också visar sig att han har rätt så kommer det vara kört för dem. Det måste bli konsekvenser.

Citat:
Ursprungligen postat av Nixter
Close up video Georgia Fraud!

Den kanske tydligaste filmade röstfusket i historien. Stora rullbara lådor gömda under bord, rullas fram efter att man skickat hem press och republikaner.

De Arbetade i timmar, 10.000tals röster, bara för Biden. Bara denna batch gör att Trump vinner GA !

https://twitter.com/kylenabecker/status/1334619931011375110

BIDEN SMUTS!

Har man sammankopplat tiden när de räknar rösterna med de unika spikarna mitt i natten?

Jag förstår inte att du orkar diskutera med trollen i tråden. Skippa dem. Lägg tid och energi på rätt saker. De får nog bara näring av mothugg och kanske till och med Soros-betalt om vi citerar dem. Du är en av dem som bidragit allra mest till tråden med länkar och klipp. Tack ska du ha för det.
2020-12-04, 01:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GoldFinger100
https://youtu.be/hRCXUNOwOjw

Valet i GA rök där, de flesta på plats är bestämda att detta måste utredas noga då inget gick rätt till.

Följande röster är uppenbarligen ogiltiga.

GEORGIA:
2,056 felons illegally voted
66,248 under 18 voted
2,423 weren’t registered at all
1,043 used a PO Box
4,926 voted past the reg. date
10,315 died before the election
395 voted in two states
15,700 moved out of state
40,279 changed county and didn’t re-register to vote
2020-12-04, 01:37
Medlem
krautbrains avatar
Citat:
Såg ni uttalandet från den kvinnliga demokratiska senatorn i GA hearingen nyss? Vilket desperat försök att försöka rädda Bidens arsle

Va fan trodde GA var slut för länge sen. Ska kollas in
2020-12-04, 01:38
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pung
Det verkar ha tippat över en del de sista dagarna. Det är inte längre bara stämningar om i praktiken betydelselösa brister (som mest framstod som fördröjnings-manövrar medan man sammanställde de tunga anklagelserna).

Nu presenteras konkreta anklagelser om hur fusket organiserats och konkreta bevis som styrker anklagelserna såsom videofilmer och massiva antal vittnen som berättar under ed. De statistiska anomalierna är inte längre bara ”märkligheter” utan omständigheter som direkt ger tyngd åt anklagelserna.

Innan lät det typ så här ”Trump var i ledning, men sen kom det massa röster på Biden, det verkar orimligt, vart kom de ifrån, demokraterna måste svara på det”

Nu låter det mer så här ”Trump var i ledning, men sen kom det massa röster på Biden, det är precis lika omöjligt som det låter, för de rösterna kom från fusk. Det fusket gick till på det här sättet och det kan vi styrka med de här bevisen”

Det är just detta som skiljer en konspirationsteori från en robust anklagelse. Konspirationsteorier bygger nästan alltid bara på frågor, hur förklarar ni det här och hur förklarar ni det här....

Det kan ju finnas fog för sådana frågor. Men de kan aldrig göra så mycket mer än att skapa tvivel. Den som övertygas av en konspirationsteori blir inte övertygad om vad som hänt, bara osäker på om det som makten berättar stämmer. Det är oändligt mycket kraftfullare när det finns bevis för en mer sannolik konkurrerande förklaring.

Ovanpå att Trump-teamet äntligen verkar ha fått ordning på struktur och bevis, verkar det också som att de börjat vinna vissa i vart fall ack så små segrar. De medges prövningar (i motsats till tidigare då de avvisades). Högre instans har till och med återförvisat ett mål och underkände därmed de första instansens skäl för avvisning.

Tidigare bröt media sändningen när Trump talade om oegentligheter i valet, nu tv-sänds Trump-teamets sakframställningar och har tiotals miljoner live-visningar.

Det är kanske småsaker, men efter en månad av 100% nederlag i precis varje moment är det en viss skillnad. Och saker kan snabbt börja glida åt andra hållet. Någon stämning kan vinna bifall, någon åklagare besluta om utredning, något uttalande från FN eller vad som helst.

Ganska snart kommer folk vilja ha ryggen fri, inte riskera att i efterhand ha försökt hindra upprullandet av värsta skandalen i amerikansk historia, och när utredningarna tar fart kommer vänster-media snabbt försöka göra damage-controll och ”äga berättelsen” vilket de då kommer tvingas betala för genom att bidra med ytterligare medvind åt Trump. Plötsligt kan tongångarna bli att ”för tilltron till demokratin” är det bättre att Trump får sitta kvar så att inte ”det betydelselösa men ändå allvarliga” fusket ger ”konspirationsteoretikerna vatten på kvarn”.

Jag kan se framför mig hur en sådan ledartext skulle se ut

”Allting tyder på att folket valde Biden till president. Men Trump har varit ihärdig och dragit fram varenda liten felaktighet som skett. Han har knappast lyckats övertyga om att segern vore hans, men han har lyckats med sin föresats, att underminera tilltron till den demokratiska processen. Frågan vi måste ställa oss nu är därför vad som är värst, att låta Trump få fyra år till trots att det allra mesta tyder på att folket gett honom sparken, eller 40 år där personer som Trump med vilja att söndra och skapa misstänksamhet, ska kunna utnyttja de säkerhetsbrister som funnits för att övertyga fler om sina konspirationsteorier. I det valet är det första alternativet det minst dåliga. Låt oss därför ställa oss över vår stolthet. Istället för att ägna de nästkommande åren åt att detaljgranska och diskutera varje enskild röst i en process som i slutändan, även om den troligen skulle komma fram till att Biden är vinnare, ändå bara kommer gynna Trump. Så låt oss bara säga att det fanns säkerhetsbrister och ägna mandatperioden åt att åtgärda dessa så att demokratin därefter kan spänna musklerna och låta folket välja en bättre president”.

Typ så....

Alla vill landa mjukt. Men priset för att förbereda ett mjukt fall är att det blir sannolikare att man faller. Och det räcker med att några känner att risken för fall är några procent för att brasklapparna ska börja komma, vilket gör faller än mer sannolikt, vilket ger fler brasklappar. Innan valet ogiltigförklaras i domstol kommer media redan ha blivit förespråkare för att det ska ogiltigförklaras.

Alternativt drar Trump till med undantagstillstånd om det behövs. Så faller vi dit där vi var på väg .
Demokratin måste väll endå vara viktigast?
2020-12-04, 01:40
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Efter att ha sett filmen där svart folk musslar bort flera tusentals valsedlar så tror jag att det har blivit ett rent av RIKTIGT....VAL...sabotage, än valfusk.
Medlem
Franke88s avatar
Citat:
Frågan är vad de skyldiga demokraterna och deep state ska ta sig till nu, man får bara inte förlora detta val då flera skulle få ett nackskott. Hela deras framtida plan kommer också skrotas, tror ni de sätter igång en stor mut aktion där de sätter in 100m dollar för att muta folk på viktiga poster?

Kan det finnas en baktanke här med att man precis återinförde avrättning via hängning och
arkebusering?

Man kan ju hoppas!

https://www.dw.com/en/trump-loosens-us-execution-rules-allowing-poison-gas-firing-squads/a-55758820
Medlem
krautbrains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonaldTrummp
Den här videon är för bra för att vara sann.
Och därför är den troligen heller inte det.
1. Alla utom busarna tvingades ut ur lokalen?
Pistolhot då utan att reagera eller anmäla?
2. Busarna hade nog släckt kamerorna om
dom skulle hålla på med något fuffens.
3. Stämmer röstböckerna/ vallängderns?
4. Rudy får spåna vidare.

Mike Pence

Kamerorna tillhörde huset. Alltså är det lokalens inbyggda system som troligtvis räknarna inte räknat med. Hur dåligt måste beviset vara för att Mike Pence ska tycka det verkar troligt?
2020-12-04, 01:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 0rganet
Så du har inget..

OK!

Varsågod!

https://www.youtube.com/watch?v=Ur4vl5UTN8g&feature=youtu.be
2020-12-04, 01:45
Medlem
Smurfanerlites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 0rganet
Och ingen länk till källor på ALLA dessa demokrater som är chockade..

Ovanligt...

Det har varit livestreaming typ 10 timmar, det är bara att börja titta:
https://www.youtube.com/watch?v=e35f4pUIYOg

Varför är alla vänstertroll så slöa och skall ha allting serverat?
2020-12-04, 01:46
Medlem
DonaldTrummps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hbdunkar
Har du några bevis på detta?
Enok Rendrule

Det jag skriver eller tolkar ändrar ingenting. Videon är vad den är. Jag kommenterade bara
det någon skrev att alla tvingades ut ur lokalen utom busarna.
Sen vet dom givetvis att dom är filmade. Vi väntar och ser. Mitt tips: Inget bevisvärde.
GA är cementerat.

Mike Pence
Senast redigerad av DonaldTrummp 2020-12-04 kl. 01:49.
2020-12-04, 01:48
Medlem
Smurfanerlites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Testoject
Som att lyssna på en bortskämd fjortis som inte får som hon vill 😂

Här har du henne om du vill lära känna henne mer..

https://www.elenaparent.com/
2020-12-04, 01:50
Medlem
[quote=DonaldTrummp|73829424]
Citat:
Ursprungligen postat av Hbdunkar
Har du några bevis på detta?/QUOTE]

Det jag skriver eller tolkar ändrar ingenting. Videon är vad den är. Jag kommenterade bara
det någon skrev att alla tvingades ut ur lokalen utom busarna.
Sen vet dom givetvis att dom är filmade. Vi väntar och ser. Mitt tips: Inget bevisvärde.
GA är cementerat.

Mike Pence

Är du medveten om att dom 3 senatorerna som ville utlysa en "Special Session" har rätt att göra det?

Visst är GA cementerat, min inte åt ditt håll som du verkar tro. Man har brutit mot lagar i Georgia genom att ändra hur röstningen ska gå till och det ger en minoritet av senatorer rätten att rösta igenom en "Special Session".

Du vet den där förbannade konstitutionen spökar igen där borta i Republiken.

Sov så gott !

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in