Citat:
Jag tycker många här inne låter som hesa Fredrik. Försöker gasta ut sin propaganda och hugga ner motståndet. När allting kommer omkring så spelar det inte någon större roll att lyckas omvända någon annan att "tro rätt" för det föder bara ens ego , inget mer. Det gör inte världen bättre att försöka hamra in sin värdegrund i andra människor. Känns som den här tråden är full av det. Lätt att dras med, men att diskutera med enbart premissen att omvända eller vråla om hur mycket fel motståndarsidan har är tämligen meningslöst.
Strunta i trollen, så blir läsningen mer angenäm. Seriöst, de tillför precis ingenting.
Citat:
Sidney Powell säger sig ha bevis för att algoritmen som ändrade röster till Bidens fördel var installerade i alla röstningsmaskiner i USA oavsett vilken maskin det är.
Hon säger också att hon har bevis för att flygplanslaster med röstsedlar flögs in, men specificerade inte varifrån samt att massor med röstsedlar kom från Mexiko.
Hon säger ha bevis för att röster köptes och betalades med checkar utställda i Washington DC.
Hur mycket äv det är sant?
Hon säger också att hon har bevis för att flygplanslaster med röstsedlar flögs in, men specificerade inte varifrån samt att massor med röstsedlar kom från Mexiko.
Hon säger ha bevis för att röster köptes och betalades med checkar utställda i Washington DC.
Hur mycket äv det är sant?
Tja, hon sa härförleden att jag säger inte något jag inte kan leda i bevis.
Citat:
Japp, i och med denna video lär det vara klart!! Stämmer ju även bra med vittnesmålen från posttjänstemän och lastbilschauffören som fraktade poströster från New York till Philadelphia. Förmodligen har de haft en "poströst-fabrik" någonstans och sedan spritt ut röster till de stater som behövdes vinnas.
Sen lär det ju ha fuskats på andra sätt också, genom att tex slänga Trump-röster, rösta i någon annans namn och att köpa röster.
Dominion-teorin är jag fortfarande osäker på. Man tycker att det borde ha upptäckts när de handräknade rösterna i några stater och jämförde med resultatet från maskinen?
Mina tusenlappar på Trump kanske inte brinner inne ändå
Sen lär det ju ha fuskats på andra sätt också, genom att tex slänga Trump-röster, rösta i någon annans namn och att köpa röster.
Dominion-teorin är jag fortfarande osäker på. Man tycker att det borde ha upptäckts när de handräknade rösterna i några stater och jämförde med resultatet från maskinen?
Mina tusenlappar på Trump kanske inte brinner inne ändå

Trump kommer sitta 21/1. Det var säkert redan innan, men efter ha presenterats med dagens videos och lyssnat på ännu flera vittnesmål så är det garanterat. Lyssnade ni på IT-säkerhetsexperten från Texas? Det är bara en fråga om vilken väg det tar. Biden ger upp? SCOTUS förklarar valet ogiltigt? Ingen når 270 elektorer och huset röstar? Finns det fler vägar?
Citat:
Jag skulle snarare säga patrioter, nationalister och anständiga vakna medborgare är inne på att detta är avgörande striden mot satan och Deep State. Det verkar krylla av korrupta republikaner precis som det kryllar av korrupta demokrater.
Big Tech och MSM har senaste åren och i synnerhet senaste 2 månaderna med råge visat hur opålitliga och korrupta de är. Folk börjar vakna upp och när man upptäcker lügenpresse/fake news så är det klippt för dem. Jag prenumererade tidigare på SvD, DN, DI och läste dem dagligen. Ibland gick jag in på expressen/aftonbladet också. Jag har sedan 2009 inga prenumerationer kvar och jag går aldrig in på MSM. Om alla gör så dör de snart.
Dessutom, om det nu visar sig att Kina, Iran, Venezuela, Serbien osv är inblandade så kommer Trumps EO in som ger staten rätt att konfiskera alla tillgångar hos de som varit del i förräderiet. Vilken normal mediakanal censurerar sin egen president/premiärminister/statsminister i en valkampanj och efter utredning om organiserat valfusk inletts? När det också visar sig att han har rätt så kommer det vara kört för dem. Det måste bli konsekvenser.
Citat:
Close up video Georgia Fraud!
Den kanske tydligaste filmade röstfusket i historien. Stora rullbara lådor gömda under bord, rullas fram efter att man skickat hem press och republikaner.
De Arbetade i timmar, 10.000tals röster, bara för Biden. Bara denna batch gör att Trump vinner GA !
https://twitter.com/kylenabecker/status/1334619931011375110
BIDEN SMUTS!
Den kanske tydligaste filmade röstfusket i historien. Stora rullbara lådor gömda under bord, rullas fram efter att man skickat hem press och republikaner.
De Arbetade i timmar, 10.000tals röster, bara för Biden. Bara denna batch gör att Trump vinner GA !
https://twitter.com/kylenabecker/status/1334619931011375110
BIDEN SMUTS!
Har man sammankopplat tiden när de räknar rösterna med de unika spikarna mitt i natten?
Jag förstår inte att du orkar diskutera med trollen i tråden. Skippa dem. Lägg tid och energi på rätt saker. De får nog bara näring av mothugg och kanske till och med Soros-betalt om vi citerar dem. Du är en av dem som bidragit allra mest till tråden med länkar och klipp. Tack ska du ha för det.