Den dömde mördaren torde vara Jens Janzons baneman. Jag minns inte vad de hade för slags relation, men Federley gick ut i pressen och uppmanade den efterlyste mördaren att lämna över sig till polisen.
Den nya och tredje pedofilen är dömd för flera sexuella övergrepp mot unga barn, företrädesvis pojkar, och han har suttit i fängelse för flera övergrepp och våldtäkter.
Den dömde mördaren torde vara Jens Janzons baneman. Jag minns inte vad de hade för slags relation, men Federley gick ut i pressen och uppmanade den efterlyste mördaren att lämna över sig till polisen.
Det var flera år sedan Fredrick Federley lärde känna den försvunne vännen till Jens. De träffades genom en gemensam bekant och båda delade ett intresse för hundar.
– Vi känner varandra ytligt. Vi var och hälsade på honom och hans dåvarande pojkvän.
Kuken går före barnet. Vilket svin Federley är. Fast det fattade jag för längesen. Det som gått upp för mig de senaste dagarna är varför Stureplansslödder, hbtq-peddon flockats, är på grund av partikassan. Det måste finnas någon anledning att gå med i ett så sunkigt parti som C.
Det är garanterat bara toppen av ett isberg, tre pedofiler och en mördare, fler pedofiler kommer att fortsätta dyka upp var så säkra!
FF har säkert levt ut sina sjuka sexuella fantasier rätt friskt där nere i Belgien och Holland,, utan en enda tanke på att det kan komma ut.
Han har känt sej odödlig pga sin bögstatus bland PK-eliten.
Jag ser framemot nästa avslöjande i denna härva lika mycket som Annie Lööf inte gör det!
Ja Holland!
Där har du megabögpartyn med tusentals besökare, även andra unkna sexuella träffar!
Närheten från Bryssel till Holland gör att bögar och annan skit möts där!
Cred till Stoppa Pressarna, har dom drivit sån här journalistik länge?
Hur som helst ett glädjande tecken, kvällstidningar i andra Europeiska länder har ju länge haft en liknande uppgift.Nu måste nog Expressen och Aftonhoran byta taktik för att inte tappa ännu fler läsare.
Dom verkar börja lätta på locket lite nu i alla fall. Förmodligen är det glömt om någon vecka och då känner dom väl att dom har gjort sitt i den här historien.
Ja Holland!
Där har du megabögpartyn med tusentals besökare, även andra unkna sexuella träffar!
Närheten från Bryssel till Holland gör att bögar och annan skit möts där!
Aha... men han kanske tvingas till större försiktighet där, än i Belgien och Frankrike ?
Till och med Aftonbladets slumpmässiga URL:er är emot Federley. Epbov3 kan ju inte betyda något annat än boven i Europaparlamentet med 3 pedofiler i bekantskapskretsen.
Man ska inte peka ut någon utan bevis, men det är ju onekligen ganska märkligt att man lyckas ha någon form av relation till hela tre dömda pedofiler, intervjua en annan pedofil, samt som politiker försöka driva igenom lättnader vad gäller sex med barn på olika sätt.
Något tycks inte stå helt rätt till...
När har FF försökt driva igenom lättnader vad gäller sex med barn??
En feminin man som rollspelar som kvinna, attraheras av män, har barn med en kvinna, och lever med pedofiler. Och denne har en politiskt maktposition att fatta beslut för Sveriges befolkning.
Det låter nästan som något en främmande makt skulle plantera in i syfte att demoralisera oss, men det behövs ju inte när vi lyckas få fram sådana typer helt på egen hand.
Sverige.exe har drabbats av skadlig kod. Går att reparera?