2020-12-03, 23:45
Medlem
Vilka är dom andra pedofilerma FF vänslas med? Namn?
Citera
2020-12-03, 23:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ohshit.Cuntwell
+ en dömd mördare...
Vänta, vänta...polar Federely med tre dömda pedofiler och en mördare? Skämtar du?
Citera
2020-12-04, 00:00
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Edgerton
Vänta, vänta...polar Federely med tre dömda pedofiler och en mördare? Skämtar du?
Nä. Det är inget skämt. Nu tycker jag det är dags att på allvar börja gräva i smutsbyken FF.. . .
Citera
2020-12-04, 00:06
Medlem
SecretQs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sno
Det tycks tvärtom vara så att kärleken i detta fall har varit väldigt skarpsynt och söker sig till den här sortens kufer. Det kan omöljligtvis vara en slump att FF kopplas till nu minst 3st pedofiler.
Hur kan det göra att alla, enligt den jag citerade, HBTQ-personer skulle vara profiler?
Citera
2020-12-04, 00:14
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Nu vill vi ha namn på peddo 3 https://imgur.com/gallery/PAPi8CJ
https://images.app.goo.gl/qTjGSRUtTYJXxeg58
Det är du som lagt upp bilder, då vet du väl också var de kommer ifrån och vem som är på dem?
Citera
2020-12-04, 00:17
Medlem
tigerwolfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
Det är du som lagt upp bilder, då vet du väl också var de kommer ifrån och vem som är på dem?

Bilderna är ju på de som är outade i tråden, nu eftersöks den påstådda 3:e kontakten plus den dömda mördaren. Vad jag förstår av inlägget
Citera
2020-12-04, 00:21
Medlem
farbror Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tigerwolf
Bilderna är ju på de som är outade i tråden, nu eftersöks den påstådda 3:e kontakten plus den dömda mördaren. Vad jag förstår av inlägget

Och nu först och främst klara kopplingar till pedofil nr 2, den norska politikern/ bankanställde
Citera
2020-12-04, 00:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
Nä. Det är inget skämt. Nu tycker jag det är dags att på allvar börja gräva i smutsbyken FF.. . .
Alltså vad är det för mördare FF umgås med. Alltså, jag tycker inte ni skall outa någon men vad är det för mord? Hur ser det ut med Annie Lööf. Det ryktas om att hon polar med en massa dömda pedofiler. Stämmer det?
Citera
2020-12-04, 00:32
Medlem
Citronfrommages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tigerwolf
På sid 20
Tack, hittade!
Läste bara för att det, för mig, är så obegripligt att man vill ha sex med barn... 🤢
Citera
2020-12-04, 00:36
Avslutad
Det är garanterat bara toppen av ett isberg, tre pedofiler och en mördare, fler pedofiler kommer att fortsätta dyka upp var så säkra!

FF har säkert levt ut sina sjuka sexuella fantasier rätt friskt där nere i Belgien och Holland,, utan en enda tanke på att det kan komma ut.
Han har känt sej odödlig pga sin bögstatus bland PK-eliten.

Jag ser framemot nästa avslöjande i denna härva lika mycket som Annie Lööf inte gör det!
Citera
2020-12-04, 00:43
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Edgerton
Alltså vad är det för mördare FF umgås med. Alltså, jag tycker inte ni skall outa någon men vad är det för mord? Hur ser det ut med Annie Lööf. Det ryktas om att hon polar med en massa dömda pedofiler. Stämmer det?

Detta är inga fabler, Mördaren och Peddo 1, dvs FFs Sambopeddo delar dessutom samma förnamn vilket rörde till det lite i början av FFs Peddohärva!
Citera
2020-12-04, 00:48
Medlem
piceas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LawNumberSix
Det är garanterat bara toppen av ett isberg, tre pedofiler och en mördare, fler pedofiler kommer att fortsätta dyka upp var så säkra!

FF har säkert levt ut sina sjuka sexuella fantasier rätt friskt där nere i Belgien och Holland,, utan en enda tanke på att det kan komma ut.
Han har känt sej odödlig pga sin bögstatus bland PK-eliten.

Jag ser framemot nästa avslöjande i denna härva lika mycket som Annie Lööf inte gör det!

Nyligen var det en C-topp i Uppsala som torskade för sexköp av minderårig. Och C:s ungdomsförbund förespråkar ett avskaffande av byxmyndighetsåldern.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in