Citat:
Ursprungligen postat av
Karnor02
Förstod att du skulle komma med det. Eftersom du kom med den frågan. Men det har jag ju skrivit om, du kan läsa allt jag skrivit. Men du har fel där, man kan av egna erfarenheter se och förstå.
Det är helt ok vad du du skrivit innan, nånstans borde fablerna ta slut och fakta ta vid. Pga fakta så har mamman mer eller mindre helt friats från brottsmisstanke. Bara för att ärendet inte är helt och hållet avslutat så finns det inget alls som tyder på att hon har begått något brott. Tråden ligger fortfarande i Abok av en anledning skulle jag tro.
Jag tror inte att du pga egna erfarenheter kan se saker ingen annan kan se, prat om hjärntvätt och hur man vet hur den gått till är rent snömos, totalt ointressant för tråden.
Mycket av massan av inlägg i tråden känns hänförlig egna tillkortakommanden. Hur jävla bitter man än är så har det ingen bärighet när det kommer till det aktuella fallet. Du spyr bara ur dig ogrundade anklagelser som du vägrar belägga. Känns som rent OT.
Kom gärna tillbaka med fakta, men försök hålla det objektivt, många är intresserade!