Citat:
Kära någon, du är ju precis lika naiv som de andra som inte begriper ett smack av vad som har skett och sker.
Exempel ur en artikel:
Källa: https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/x3J3ln/aklagaren-om-instangde-sonen-inga-bevis-for-brott
– Man blir bedrövad när man tänker på att inte bara sonens liv utan mammans liv har försvunnit. Nästan 30 år är borta.
– Jag tror ingen i det här landet trodde att det var möjligt
Emma Olsson säger också att det var bra att larmet till slut kom från anhöriga:
– Så att det här kunde komma till punkt här och nu.
Det där är ju så jävla naivt och korkat jag totalt ger upp hoppet om mänskligheten. Mamman har ju AKTIVT valt att försätta sig själv och sin son i den här situationen. Hon har AKTIVT hållit sig undan myndigheter och samhället.
Kära någon, det är ju inte så att mamman under alla år har vädjat om hjälp från samhället men inte fått det! Hur jävla dumma är ni egentligen som sväljer detta sofistikerade skitsnack? Helt jävla sanslöst. Jag antar att ni också röstar vänster och alla konsekvenser som det medför, så jävla korkade som ni är. Ursäkta språket men jag blir förbannad över att det finns så otroligt många naiva och korkade människor i detta land, procentuellt sett!
Exempel ur en artikel:
Källa: https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/x3J3ln/aklagaren-om-instangde-sonen-inga-bevis-for-brott
– Man blir bedrövad när man tänker på att inte bara sonens liv utan mammans liv har försvunnit. Nästan 30 år är borta.
– Jag tror ingen i det här landet trodde att det var möjligt
Emma Olsson säger också att det var bra att larmet till slut kom från anhöriga:
– Så att det här kunde komma till punkt här och nu.
Det där är ju så jävla naivt och korkat jag totalt ger upp hoppet om mänskligheten. Mamman har ju AKTIVT valt att försätta sig själv och sin son i den här situationen. Hon har AKTIVT hållit sig undan myndigheter och samhället.
Kära någon, det är ju inte så att mamman under alla år har vädjat om hjälp från samhället men inte fått det! Hur jävla dumma är ni egentligen som sväljer detta sofistikerade skitsnack? Helt jävla sanslöst. Jag antar att ni också röstar vänster och alla konsekvenser som det medför, så jävla korkade som ni är. Ursäkta språket men jag blir förbannad över att det finns så otroligt många naiva och korkade människor i detta land, procentuellt sett!
Nej, röstar åt höger.
Jag har en tilltro till åklagarämbetet. Man har ganska snabbt rett ut att det inte är något straffrättsligt, liksom man såklart kan benämna det som en sorglig historia.
Jag bara redogör en tankebana - Att mannen ifråga kanske inte vet annat och därför ej lidit jämfört med en som de facto vet att det är åt helvete.
Jag tycker bara man ska vara försiktig i att definiera detta.
), allra helst inom psykiatrin, så kommer personen ha samma åsikt som mig.